Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku voi olla niin hullu, että ottaa petturimiehen

Vierailija
16.06.2011 |

takaisin vain siksi että elintaso säilyy?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan realismia se minusta on. Nainen ei taatusi kuvittele, että mies on jotenkin parantanut tapansa, vaan nainen haluaa itselleen ja kenties myös lapsilleen taloudellisen turvan. Onko se paha?

Vierailija
2/6 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan realismia se minusta on. Nainen ei taatusi kuvittele, että mies on jotenkin parantanut tapansa, vaan nainen haluaa itselleen ja kenties myös lapsilleen taloudellisen turvan. Onko se paha?

Se on helppoa sanoa, että pitäisi jättää, mutta käytännössä voi olla hieman hankalaa, jos tippuu ihan tyhjän päälle. Vierestä on helppo viisastella. Sitäpaitsi, ottaahan naiset takaisin tyhjätaskurenttu- petturimiehiäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole tarvinnut koskaan omalla kohdalla tuollaista miettiäkään. Exäni on tuollainen itsekunnioitusta vailla pyristelevä pettäjä-aisankannattaja, mutta en itse katsellut häntä aikanaan niin pitkään että olisi ehtinyt minua pettämään.

Vierailija
4/6 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin ei sekään naikkonen, joka on miehen kanssa pettänyt. Voi olla perkeleen kova paikka, kun mies jääkin vaimonsa luokse ja vaimo haluaa jatkaa yhdessä.

Ei ole mikään ihme, että moni haluaa jatkaa, koska yksi ulkopuolinen hairahdus on melkoisen kevyt vaakakupissa verrattuna yhteiseen vuosien historiaan, lapsiin, taloon ym. omaisuuteen.

Että olen pahoillani, varattua miestä voi olla hyvin vaikeaa saada jättämään perhettään. Kannattaisi satsata vapaisiin!

Vierailija
5/6 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin ei sekään naikkonen, joka on miehen kanssa pettänyt. Voi olla perkeleen kova paikka, kun mies jääkin vaimonsa luokse ja vaimo haluaa jatkaa yhdessä.

Ei ole mikään ihme, että moni haluaa jatkaa, koska yksi ulkopuolinen hairahdus on melkoisen kevyt vaakakupissa verrattuna yhteiseen vuosien historiaan, lapsiin, taloon ym. omaisuuteen.

Että olen pahoillani, varattua miestä voi olla hyvin vaikeaa saada jättämään perhettään. Kannattaisi satsata vapaisiin!

Vierailija
6/6 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut elääkin siitä että on draamaa koko ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi