Lue keskustelun säännöt.
Olemme menossa Riikaan, suositelkaa hyvää
16.06.2011 |
ravintolaa lapsiperheelle keskustasta/vanhasta kaupungista?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänravintolaa lapsiperheelle keskustasta/vanhasta kaupungista?
sivustolla on runsaasti tietoa. Lido on ainakin ihan "must", vaikka onkin keskustan ulkopuolella, mutta siellä on lapsille ulkonakin leikkipaikka, ja kaikkea muuta kivaa. Taksit kun ei maksaa paljoa, suosittelisin, että Lidossa kävisitte ainakin kerran syömässä:) Sitten on tuttu Stocka, jossa Suomen Stockan tapainen ravintola (Fazerin).
Hyvää matkaa!
t.suomalaistunut latvialainen