Tykkäätkö syödä buffet-pöydästä?
Itse en tykkää. Mua jotenkin inhottaa kun niitä ruokia on sotkettu ja otettu millä lusikalla sattuu. Usein ne on epäsiistin näköisiä ja jotenkin mössöisiä. Ja kaikki vieraat ihmiset kulkee niitä sörkkimässä välillä sormineen.
Juu olen ylihygieeninen.
Kommentit (14)
mietityttää ravintolaruoka yleensäkin. Sitähän ei tiedä mitä keittiöstä löytyy ja peseekö henkilökunta edes vessassa käynnin jälkeen käsiään.
Monen sadan lapsen kanssa samoilla ottimilla kauhotaan joka päivä.
mutta periaatteessa tykkään. On mukava kun saa itse valita mitä ottaa ja paljonko.
käytössääntö!
Itse en tykkää buffeteista, koska niissä määrä korvaa laadun.
Syön mieluummin vähän ja hyvää.
kuten lounasrafloissa tai laivoilla mua järkyttää se, miten valtavasti ihmiset mättää kerralla lautaselle ruokaa ja kaikkea sekaisin. Buffetin (seisovan pöydän) idea on se, että käydään ottamassa erilaisia ruokia peräkkäin ja aina puhtaalle lautaselle, puhtailla aterimilla.
Kotibuffeteissa ei ole mitään ongelmia.
En ole ylihygieeninen. :)
En itse tykkää kalasta, mies on keliaakikko. On kiva mennä perheen kanssa seisovaan pöytään, koska jokainen saa ongelmitta mitä haluaa. Ja jos lapset ei tykkää jostakin, voivat hakea jotain muuta. Ei aina tarvitse tilata varman päälle, vaan voivat vähän maistella kaikenlaista.
Ruotsin- ja Tallinnan-laivat menettelee, mutta parhaimmat buffat on jossain ihan muualla.
Kerrankin saa valita just sitä mitä haluaa just sen määärän kun haluaa. Ja niissä buffet-paikoissa missä itse olen käynyt on ruoka-astiat sen verran pieniä etteivät ruuat ehdi mössööntyä. Ja hygieniahysteriaakaan ei ole.
Enkä ikinä ole nähnyt, että buffet-pöydästä käydään sormineen mitään syömässä... Mutta onhan ne sotkuisen näköisiä usein kyllä.
Eli tykkään siitä, että saa itse ottaa tasan sitä, mitä haluaa - ja sen verran kuin haluaa. Ja tykkään siitä, että yleensä niissä on paljon valinnanvaraa.
En tykkää jonoista ja jonottamisesta, kärsimättömistä ihmisistä, jotka ryysii päälle, kuin ei olis ikinä ruokaa nähneet - enkä tykkää siitä, jos pöytä on sotkuisen näköinen.
buffetpöydästä. Ajatuksessa ei sinänsä ole vikaa.
ja mielestäni nimenomaan häissä se on loistava idea. Vieraat saavat syödä omaan tahtiinsa.
ei ongelmia