Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi paino ei putoa?

Vierailija
16.06.2011 |

Olen ollut yli 5 viikkoa ilman alkoholia, joka on ollut mulle suuri energianlähde. Oon juonut aikaisemmin olutta kauheet määrät, ja nyt se on siis jäänyt pois. Vois sanoo, ett semmoset 800-1000kaloria päivässä, viikonloppuisin enemmänkin. Jos aattelee, että 7000kaloria vastaa 1 kilon painonpudotusta viikossa, niin miksiköhän mitään ei tapahdu? En ole syönyt sen enempää kuin ennenkään. Onko mun elimistö sokissa, kun kaljahanat on menny kiinni?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota kalja takaisin juomavalioosi ja vähennä ruokamääriä ja ala liikkua.

jospa se toimis?

mä olen laihtunut ihan liikunnan lisäämisellä, vaikka juon viiniä ja kaljaa

Vierailija
2/10 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on vähentänyt ruokahalua. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähintään seitsemän keppanaa?

TOSI hyvä, että olet lopettanut, ei naisen elimistö tuota pitkään kestäisi! Onnittelut, pysy siinä päätöksessäsi.

Painonpudotus on sitten myöhemmän ajan murhe.

Jos nyt kuitenkin oikeasti haluat samalla laihduttaa, niin kirjaa ylös syömisesti. Myös ne parin suupalan keksit ja suklaat, joita kunnon ruuan sijasta nappaat suuhusi ohimennen. Niistä tulee kaloreita, jotka saattavat kumota juomattomuutesi tuoman hyödyn, vaikka antabus vähentäisikin muuta ruokahalua.

Finelin sivuilta näet kaloritaulukot. Netissä on myös laihdutussivustoja.

Laske itse kalorin saantisi. Jos pysyt alle 1500 kalorissa päivässä ja liikut, alat vähitellen laihtua.

Liikuthan edelleen normaaliin tahtiin? Jos haluat laihtua nopeasti, liikuntamääriä kannattaa kasvattaakin.

Mutta pääasia on tarkka syömisen vahdinta.

Usein käy niin, että kun yhdestä paheesta (oluesta) luopuu, kehittää toisen (herkuttelun) tilalle.

Vierailija
4/10 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikutko/ ulkoiletko?

syötkö vähemmän ja klo 28 jälkeen vain hedelmiä?

juotko vettä 1 lirta/ päivä?

Vierailija
5/10 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juon aika paljon alkoa viikottain, viiniä, siideriä ja lonkeroa. En ole vähentänyt sitä lainkaan. noin 10-20 annosta viikottain.

Sen sijaan olen jättänyt hiilihydraatit, perunan, pastan, riisin ja leivän kokonaan pois. Samoin rasvan. Sokeria myös välttelen muuten kuin näissä juomissa. Eli kyllä se ruoka on se mikä vaikuttaa.

Vierailija
6/10 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kauheesti jaksanut liikkua, olen ollut helvetin väsynyt, kuuluu kuulemma toipumiseen. Olen siis käynyt 2 kertaa lääkärissä ja labrakokeissa. Alkuviikosta menen tarkistuttamaan maksa-arvot.

Juon päivittäin paljon vettä, alussa piti juomishimoa lääkitä makuvissyillä. Nyt alkaa riittää kraanavesi. Hiilareita olen vähentänyt, siitä puhuttiin lääkärinkin kanssa.

Olin viime syksynä gfg-dieetillä 8 viikkoa, ja paino putosi 6kg. Siksi ihmettelen nyt tätä painon jumittumista.

Kaikista tärkeintä on kuitenkin, että uskaltauduin hoitoon riippuvuuteni kanssa. 4 viikon kohdalla ajatustoiminta alkoi selkiytyä ja väsymys hellittää.

Vierailija
7/10 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tissutellut ja syönyt mitä huvittaa. Tässä on sekin harmi, että ennen mulla oli fyysisesti raskas työ, mutta syyskuusta lähtien olen opiskellut, eli istunut persuksillaan 7 tuntia ensin luokassa ja sitten autossa yhteensä 2-3 tuntia. Ap

Vierailija
8/10 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ap, kg/cm?

Vierailija
9/10 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kuitenkin saat riittävästi kaloreita päivässä.

Vierailija
10/10 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ole pystynyt koko poisjätettyä kalorimäärää korvaamaan syömisellä. En tiedä sitten alkaako tuo lääke kerryttää nestettä kehoon, koska aamuisin on silmänaluset olleet sen näköiset.

No, tiistaina menen lääkärin juttusille. Kiitos vastanneille!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä