Voiko olla alkava diabetes näillä oireilla:
3h kevyestä lounaasta ja sydän alkaa hakkaamaan, kädet tärisee. Ihan samoja oireita tulee aina, jos ruokailusta kuluu pidempi aika, välillä tulee todella oksettava olo, joka menee ohi, kunhan syö. en ole ylipainoinen, sehän ilmeisesti voi altistaa kakkostyypin diabetekselle, kilpirauhasen vajaatoiminta löytyy.
Kommentit (11)
3 isoa kuppia kahvia aamulla. ja iltaisin on hillitön jano, mutta toisaalta olen huono juomaan vettä päivän aikana.
t.ap
Luulisi että diabeteksessä tulee myös oireita heti syömisen jälkeen.
Tuo voisi kieliä liian alas laskevasta verensokerista, joka sekin voi olla viite siitä, että joskus sairastuu 2-tyypin diabetekseen
jos on illalla jano kun et vettä juo.
Voisko olla psyykkistä?
jos on illalla jano kun et vettä juo.
Voisko olla psyykkistä?
koneella kun yhtäkkiä alkoi puskemaan hikeä, kädet tärisee ja sydän hakkaa. Thyroxin-annos pitäisi olla ok. Verenpaineet on aina olleet matalat.
Mutta jos itse tiedät ettei ole niin hyvä!
Mutta jos itse tiedät ettei ole niin hyvä!
t.ap
tulee samanlaista vaivaa jos ruokailuvälit kasvaa liikaa, eli pakko on syödä säännöllisesti.
En tiedä mistä johtuu.
Diabetesta minulla ei ole, testeissä olen käynyt.
tulee samanlaista vaivaa jos ruokailuvälit kasvaa liikaa, eli pakko on syödä säännöllisesti.
En tiedä mistä johtuu.
Diabetesta minulla ei ole, testeissä olen käynyt.
Kun nälkä alkaa minulla tuntua, on usein jo liian myöhäistä, "heikottaminen" ja paha olo on jo silloin päällä. Ruokailuvälien pitää olla aika lyhyet.
Minulla on kyllä ylipainoa, mutta ei tosiaan diabetestäkään.
noi sun oireet kuulostaa hypolta eli liian alhaiselta verensokerilta. Ateriavälien pitäisi olla sellaiset 3-4 h jotta verensokeri pysyisi tasaisena eikä laskisi liikaa.
Jos kerran hiilarien nauttiminen parantaa olosi, se viittaa juuri liian alhaiseen verensokeriin.
Onko kilpirauhasen vajaatoimintasi hoitotasolla?