Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei alkuhuumaa..?

Vierailija
16.06.2011 |

Luin ketjua,jossa puhuttiin pitkistä parisuhteista ja lähes kaikki mainitsivat "alkuhuuman". Tiedän kyllä mitä se on, ihanaa aikaa, mutta nykyisessä suhteessani sitä ei ole. Nyt huuman pitäisi olla parhaimmillaan, mutta meillä on aina ollut vain mukava, ihan ok-arki. Mitähän se kertoo suhteesta? Onko tämä ajanhukkaa vai voiko tästä kehittyä oikea parisuhde? On tosi epävarma olo, kun ei tule sellaisia "ihanaa, oi mikä mies"-fiiliksiä. Valmis en ole kuitenkaan vielä luovuttamaan.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka heti alusta alkaen oli voimakas yhteenkuuluvuuden tunne. Mutta ei intohimoa ja se määrällisesti runsas seksi on aina ollut minulle laadullisesti parhaimmillaankin vain "ihan ok". Nyt on lapset tehty ja suhdetta kestänyt melkein 15 vuotta. Ja minä olen rakastunut toiseen, ensimmäistä kertaa elämässäni intohimoisesti rakastunut. Olisiko kannattanut odottaa tätä tunnetta ja jättää nykyinen mies alkuunsa, kun sitä huumaa ei ollut? En tiedä, ihan mukavaa meidän elämä on näinkin ja ihan vakaasti ollaan yhdessä edelleen, tunnemme toisemme hyvin ja viihdymme toistemme seurassa. Miehestä on vuosien varrella tullut minulle erittäin hyvä ystäväkin.

Sinä olet ilmeisesti kuitenkin saanut kokeilla useammankin kerran miltä tuntuu olla suhteessa, jossa alkuhuuma on kova ja seksi hyvää? Miten tärkeänä pidät seksiä ja intohimoa, ja toisaalta miten kauan olisit valmis odottamaan sitä miestä, jossa intohimo ja muut hyvät asiat yhdistyvät? Ei varmasti ole helppo valinta.

Kaipaisin silti tunnetta ja intohimoa. Seksikin on vaan "ihan ok".. ap

Vierailija
22/23 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkään. Silti tunnen että olen löytänyt hyvän ja luotettavan miehen. Nyt kun eloa on 11 vuotta takana niin tiedän että ukko on mun kallio, joka ei petä tai sorru!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kun tuntuu muistelevan suhteen alkua aikana jolloin seksiä oli paljon, jopa päivittäin, eikä suunnilleen osattu pitää näppejä erossa toisesta (seksuaalisessa mielessä siis).

Meillä oli seksiä pari kertaa kuussa silloin alkuhuuman aikoihin, ja vietettiin kuitenkin lähestulkoon kaikki yöt yhdessä. Enimmäkseen siis makoiltiin sängyllä, tuijoteltiin toisiamme silmiin ja nukuttiin "lusikassa".

No, ihastumiseni onkin vissiin enemmän romanttista kuin seksuaalista laatua...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän