Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yh:na olo sinkkumaailmassa-karu totuus iski vasten kasvoja.

Vierailija
23.06.2011 |

Olin kuvitellut että kun alan tapailemaan miehiä, varmasti löytyy sellainen joka tykkää myös lapsestani jne. Kuitenkin karu totuus on se, että heitä ei lapseni kiinnosta pätkääkään, hyvä jos tervehtivät kyllään tullessa. lapseni on alle 3v, eli hyvin pieni vielä. en vaan _pysty_ suhteeseen sellaisen miehen kanssa joka ei yhtään "kiinostu" lapsestani. Toivoisin että mies olisi sellainen joka tykkäisi lapsestani ja ottaisi meidät pakettina,huomioisi lastanikin välillä,ottaisi syliin ja suukottaisikin. Minusta lapselle ja tulevalle miehelleni pitää muodostua lämmin side.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita hakukriteerit uusiksi ja etsi miestä, jolla jo itselläänkin on lapsia. Huomaat, että asenne lapsiin on todellakin erilainen.

Vierailija
2/6 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen valmis ottamaan miehen lapset vastaan avosylin :) Musta on ihanaa kun on elämää ja vähän hälinää ympärillä,tulee suurperheen tuntua, sellaisesta olen itsekkin aina haaveillut :) Siis nämä tälläisiä ruusuisia ajatuksia joissa kaikki tulevat toimeen ilman kiukutteluja :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai miehen täytyy ottaa teidät pakettina, mutta anna nyt hyvä ihminen miehelle myös aikaa tutustua lapseen.

Vierailija
4/6 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netin kautta mieluiten ja tutustu ensin kunnolla, ennenkuin edes tapaatte. Eli syvällistä ajatustenvaihtoa?

Varmasti löytyy, kunhan maltat odottaa - sillä välin keskity omaan ja lapsesi hyvinvointiin ja pidä kivaa kavereidesi kanssa?

Vierailija
5/6 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies pussailisi lasta?

Vierailija
6/6 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haloo! Kuka voi olettaa että alussa jo hetimies pussailisi lasta?

Jos niin tekisi, niin ajattelisit ett tään täytyy olla joku pedofiili ja on sun kaa vaan että pääsis lasta likistelelmään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan