Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten kaun jaksat olla hoitovapaalla akateeminen?(ev)

Vierailija
16.06.2011 |

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä aion olla äitiysloman jälkeen 5kk hoitovapaalla. sen jälkeen katson mikä tilanne on, ja jatkan ehkä vielä 8kk (yht. 13kk).

Vierailija
2/22 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten palasin pienen alanvaihdon kautta töihin. En halunnut enää vastaaviin tehtäviin kuin ennen lapsia. Siirryin siis asiantuntijatehtävistä opetuspuolelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kolme.

sitten palasin pienen alanvaihdon kautta töihin. En halunnut enää vastaaviin tehtäviin kuin ennen lapsia. Siirryin siis asiantuntijatehtävistä opetuspuolelle.

Vierailija
4/22 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensivuoden alussa tarkoitus palata työelämään, nuorin täyttää silloin 3v.

Vierailija
5/22 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihinpaluu onnistunut? Mulla tarkoitus olla kotona kunnes nuorempi 3 ja hirvittää jo nyt

Vierailija
6/22 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en todellakaan kadu.

Vierailija
7/22 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä vuoden päällekin. Tein koko ajan töitä kotoa käsin, hommasin lisätaidon ja nyt teen töitä siihen lisätaitaan pohjaten.

Vierailija
8/22 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi lasta

Vierailija
9/22 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on vain yksi lapsi. Jäi isänsä kanssa vielä kotiin kuukaudeksi. Olen edelleen osittaisella hoitovapaalla.

Vierailija
10/22 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen olen palannut töihin äitiyslomien jälkeen, ilman muita vapaita

Vierailija
11/22 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehti täyttää vuoden ennen hoidon aloittamista. Toisaalta lapset syntyivät pienin ikäeroin ja hoidin kaikki kotona vauvalomat niin että 6 lapsityövuotta on takana.

Vierailija
12/22 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla akateeminen hoitovapaalla ja töissä. Olen tottunut.

Vierailija
13/22 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteensä, en tiedä paljonko siitä on hoitovapaata. Tämä siis yhden lapsen kohdalla.

Vierailija
14/22 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. lapsen kanssa vain kuukauden (tosin ei ollut kyse jaksamisesta, sain työpaikan ja oli pakko mennä)

Vierailija
15/22 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yhteensä kuusi vuotta. Toimin opetusalalla ja hoitovapaankin aikana tein hieman keikkaa luennoitsijana. Lapset, omat ja muiden, ovat suuri rakkauteni, joten ei tehnyt tiukkaa olla kotona. Kaipasin kuitenkin omaa ajatustyötäni ja niinpä tosiaan luin paljon, kirjoitin, luennoitsin:):)

Vierailija
16/22 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä teki tiukkaa ;)

Vierailija
17/22 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kotona lähes kymmenen vuotta, lapsia neljä ja palasin töihin kun kuopus oli 2,5-vuotias.

Tein kyllä keikkaa myös kotiäitiyden aikana, ja se ehkä olikin juuri se syy, että jaksoin hienosti noin pitkän ajan hoitaa omia lapsiani kotona. ;-)

Nyt olen ollut töissä kokoaikaisena pian kaksi vuotta ja "paluu" on sujunut hyvin, ja lapset jo niin isoja, ettei hirvitä heitä hoidossa pitää. Olin nimittäin joskus nuorena pk:ssa töissä, ja siksi olen todella tarkka lasteni hoitopaikasta sekä siitä iästä milloin lapsen hoitoon voi laittaa.

Vierailija
18/22 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin tokan ja kolmannen lapsen välissä työpaikkaa.

Eli kahdesta ekasta lapsesta olin putkeen 5v kotona ja kuopuksesta 2v. Ja kivaa on ollut!

Onhan nuo kotivuodet vaikuttaneet urakehitykseen, mutta ihan kohtuullinen ei-pk-seudun palkka mulla on (4000 e/kk). En hae mitään suurta uraa vaan vakaata tuloa. Suostun tekemään vain 8h/pvä töitä.

Ja koulutus on DI.

Vierailija
19/22 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloudellisesti on kyllä ihan järjetöntä, saan kotihoidontukea n. 5 % normaalista tulotasostani eli tulot on 95 % pienemmät...

Vierailija
20/22 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta työpaikan tutkimusalalla olisin voinut unohtaa pitkän hoitovapaan jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi