Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelkäätkö, että jos tutustuisit kauniiseen kotiäitiin, että miehes voisi kiinnostua hänestä?

Vierailija
16.06.2011 |

Toisesta ketjusta tuli mieleen. Kun mammat ovat huomanneet ilmiön, että kauniita äitejä syrjitään mm. perhekerhoissa eikä heihin haluta tutustua.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuinen vihje!Syrjimistä tapahtuu vain aknekasvoisten kesken.

Vierailija
2/8 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei koskaan kiinnostuisi minkäännäköisestä äidistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa mies voisi kiinnostua siinä mielessä, että katsoisi naista, mutta aika epätodennäköistä että a) menisi pitemmälle ja b) kiinnostus olisi molemminpuolista.

Vierailija
4/8 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nämä "kauniit" ovat vaan yliherkkiä ja kokevat tulevansa syrjityiksi?

Vierailija
5/8 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nämä "kauniit" ovat vaan yliherkkiä ja kokevat tulevansa syrjityiksi?

Vierailija
6/8 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpikin olemme välillä iastuneet toistemme kavereihin, mutta ei siinä mitään kun ei ihastuminen ole tekojen asteelle koskaan edennyt. Ja aina ihastukset ovat jonkin ajan päästä laantuneet kun on tutustuttu paremmin niihin kaveriehin ja huomattu etät niissäkin on ärsyttäviä piirteitä ;)

Vierailija
7/8 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en pelkää, etä joku kiinnostus kivaaan ja nättiin naiseen olisi uhka. Meidän liitto ei pikkuihastuksiin kaadu.

Vierailija
8/8 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies nyt olisi pettämässä niin luultavammin pettäisi joko duunikaverin tai entisen hoidon kanssa.

Hassua tässä on että olen tosi mustasukkainen, mutta mun on vain pakko luottaa mieheen tai tästä elämästä ei tule mitään.

Ei se nyt itselleenkään tee hyvää jos koko ajan miettii ja kyräilee että jos se nyt sittenkin käy painamassa jotain asiakasta/entistä hellua/duunikaveria. Mä keskityn vain niihin asioihin joiden kautta mulla on hyvä mieli ja se että epäilee toista kokoajan ei tuo mulle hyvää mieltä.

Ja toisekseen, mä en tutustu muihin äiteihin. Mulla on kolme jo vanhaa kaveria joista on tullut äitejä ja en tarvii lisää "vertaistukea" tai mamma(juoru)kerhoja. =)