Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Komensin tänään vierasta lasta kaupassa

Vierailija
15.06.2011 |

Eli tänään kaupassa kaksi isoa poikaa (noin 10v) juoksi hirveän ryminän ja älinän kanssa kilpaa kaupassa. Sain väistettyä ensimmäisen muksun, mutta toinen osuikin sitten kärryihin ja kärryt mun mahaan (olen raskaana mutta vasta rv 16). Noh, multa palo sitten hihat kun jotenkin sitä masua niin pouolustan ja sanoin et "varovasti".

Poika ei sanonu mitään, jatko vaan juoksemista. No näin ne sitten äitinsä(?) kanssa seuraavalla hyllyköllä ja ärähdin että "nyt nätisti, mun päälle ei juosta!". JA NYT HÄVETTÄÄ. jotenkin vaan niin suututti kun vauvamasuun osu, vaikka ei pahasti käynytkään :( ois voinu sanoo nätimmin.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kassahihnan päässä nurkuvalle vieraalle lapselle, että olepas nyt kunnolla siinä :) Mutta eihän täällä tohdi, kun lapsen äidille se on verrattavissa melkeinpä kunnianloukkaukseen

Vierailija
2/15 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä kun joku sanoo, kun vanhemmat kerran eivät..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mulle on pahempi loukkaus olla komentamatta mun lapsia jos ne tekee jotain tyhmää jos itseltäni sattuu menemään ohi, kuin se että annetaan tehdä ilman mitään komenttia.

Vierailija
4/15 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärähtäny tyyliin jotain et tää on kauppa eikä mikään leikkikenttä.

Kyllä noin isojen poikien jo pitäis osata käyttäytyä.

Vierailija
5/15 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai sitä hormonihöyryissä unohtuu itseltäkin normitavat:) älä huoli, saa vähän olla tavallista kärtympi, kun säikähtää raskauden takia.

Ja eihän kauppa mikään juoksukenttä olekaan.

Vierailija
6/15 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kakaroita, niin omia kuin viraidenkin saa ja pitää komentaa jos elävät kuin pellossa.

Vierailija
7/15 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki oma esimerkki on siinäkin tärkeää. Jos komenta ja kiljuu kuin heikkopäinen, ei sillä mitään vaikutusta ole. Saattaa vain itsensä naurunalaiseksi. Mutta tosiaan, raskaana ollessa sitä on vähän sekopäisempi usein kuin normaalisti.

Vierailija
8/15 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muistan, kun olen kiukutellut äidilleni kaupungilla, enkä yhtään totellut.

Eräs vanha rouva tuli moittimaan sitten minua oikein olan takaa.

Heti aloin käyttäytyä kunnolla ja jatkossakin jätin ylimääräiset takkuamiset pois.

Vierailija
9/15 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos synninpäästöstä :) mua vaan niin hävettää ja se poika katto mua niin säikähtäneenä loppuajan minkä siellä oli. mutta juokseminen loppu. meinasin mennä sanomaan et kun mulla on vauva mahassa niin oon vähän seko. jotenkin sitä ei voi sietää et vieraat tulee lähelle kun on niin arvokas lasti mukana ;) mutta joo, ois voinu sanoo nätimmin. ja tosiaan, oli sen verran isot pojat et kyl pitäs tietää miten kaupassa ollaan. on vaan niin pieni paikkakuntakin mulla, et toivottavasti en törmää niihin lähiaikoina :(

Vierailija
10/15 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huonekalukaupassa töissä ja myös joutunut muutaman kerran komentamaan asiakkaiden lapsia kun hyppivät kuraisilla kengillä sohvien ja patjojen päällä... Joskus asiakkaat itse jopa antavat luvan komentaa, kun vieraan sana tehoaa paremmin.

Vierailija
11/15 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä myöskään juokse. Jos kymmenvuotias ei vielä sitä tiedä, niin hyvä, että kerroit.

Vierailija
12/15 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan, oikeesti toimit just oikein.

Mä olisin kajauttanut jotain ilkeetä. Esim. "saatanan jätkät, tää ei oo mikään urheilukenttä, toi juoksu loppuu NYT"

Enkä oo ees raskaana, eikä muhun olis tarvinut edes osua. Mut oon tämmönen lipsautteleva rääväsuu.

Vierailija
13/15 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan, oikeesti toimit just oikein. Mä olisin kajauttanut jotain ilkeetä. Esim. "saatanan jätkät, tää ei oo mikään urheilukenttä, toi juoksu loppuu NYT" Enkä oo ees raskaana, eikä muhun olis tarvinut edes osua. Mut oon tämmönen lipsautteleva rääväsuu.

ja poikien ainut asia minkä olisivat muistaneet, olisi ollut skitsahtanut naikkonen.

Vierailija
14/15 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja poikien ainut asia minkä olisivat muistaneet, olisi ollut skitsahtanut naikkonen.

opetus olisi ainakin tehokkaasti mennyt perille. Tietävätpä pojatkin, että joku skitsahtanut naikkonen saattaa käydä vaikkapa käsiksi, kun oikein ärsytetään.

Vierailija
15/15 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kans joku seko äijä eilen komensi kauppakeskuksessa kun lapsi huusi jotain ja itse olin puhelimessa. Huusi jotain että täällä ei huudeta, koita käyttäytyä jne. Lapsi täyttänyt juuri 3 v. Kyllä säikähti kun iso mies alkaa huutaa hänelle.. Lähdettiin kiireen vilkkaa ulos ja isompi lapsi meni vessaan ja katosi... Olin kauppakeskuksen ulkopuolella ja lapsi huutaa täysillä säikähdystään enkä pääsee isompaa etsimään sisältä. Oli taas niin hullu tilanne. Vihdoin ja viimein eräs tuttava oli löytänyt toisen lapsen ja soitti minulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan