Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löydn vapaan rikkaan hyvännäköisen nuoren miehen?

Vierailija
15.06.2011 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu sellaisiin bileisiin, jossa on kauppa- tai lääketieteiden opiskelijoita. Tässä tapauksessa etsit vaan hyvännäköistä ja mukavaa - kymmenen vuotta eteenpäin ja kaikki ominaisuudet täyttyy.

Vierailija
2/14 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin jatkanpa poikamieselämää vielä hyvän tovin... M32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

komea kroppa (isot tissit, pitkät sääret...), järkeä, todistettu hedelmällisyyskyky, olen saatanan hyvä sängyssä, luen ja osaan keskustella, nätti naama, elämänkokemusta, perspektiiviä. Kelpaako?

Vierailija
4/14 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

komea kroppa (isot tissit, pitkät sääret...), järkeä, todistettu hedelmällisyyskyky, olen saatanan hyvä sängyssä, luen ja osaan keskustella, nätti naama, elämänkokemusta, perspektiiviä. Kelpaako?

Vierailija
5/14 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

riittää että mies on rikas ja nuori?

Mitä käyttöä olet suunnitellut miehen rahoille?

Vierailija
6/14 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kun riittäisi vähän vanhempikin. Mutta kuitenkin korkeintaan 38. Eikä alle 30:n. Vapaa PITÄÄ olla, ja mukava. Hauskakin, siitä en tingi. Suosithan lyhyttä hiusmallia. Päivittäinen suihku on minimivaatimus, paitsi jos olet kipeänä, saat skipata yhden. Ethän pidä löysiä boksereita, ne ovat rumia. Toivon, että osaat silittää omat vaatteesi, ja tarvittaessa minunkin, olen vähän laiska sillä lailla. Ellet ole käynyt minkäänlaista hierojakoulutusta, niin toivon, että olet avoin vaihtoehdolle, että kävisit sen jatkossa, tai että olisit hieromisessa kenties luonnonlahjakkuus. Sinulla on siisti hammaskalusto, tasainen sänki (en pidä siitä, että karvat kasvavat vain siellä täällä naamassa, tai ei ollenkaan), jota pidät sen pituisena kuin minua eniten miellyttää. Sillä raavit joskus vatsaani, hetkeä ennen suuseksiä tietysti. Missä oletkin haka, eikö niin? Pukeudut sävy sävyyn ettei tarvitse hävetä, mutta et ole ylenpalttisen kiinnostunut vaatteista tai muodista. Mökillä (onhan sinulla?) pukeudut ihan rennosti; aina tilanteen mukaan. Olet kiinnostunut asioistani (olivat ne mitä tahansa) ja janoat kuulla mielipiteeni kaikkiin seikkoihin. Et ole kiinni exässäsi eikä hän sinussa. Sinulla on sopivasti kokemusta, mutta ei liikaa. Olet sillä tavalla hyvännäköinen, että miellytät minua ensinäkemällä, mutta et liian, että miellyttäisit liiaksi muita. Olet ehdottoman luotettava ja palkitsen sen löysällä liekalla. En ole pihi vähistä rahoistani, ja toivon että sinäkään et omasta runsaasta varallisuudestasi, mitä minun hemmotteluuni tulee. Pidät kunniakysymyksenä viedä naisesi ulkomaille (ihan Pohjoismaiden ulkopuolelle, paitsi Islanti käy) 1-2 kertaa vuodessa. Kuitenkin olet myös ekohenkinen ja yhdessä voivottelemme, kuinka suuren hiilijalanjäljen jätämme, kun lennämme auringonlaskuun. Lennämme silti. Osaat ottaa viinaksia sopivasti; et sylje lasiin, olet (pilkkuun asti hei) hyvää baariseuraa etkä paheksu minun ajoittaista juopotteluani, mutta käyttösi pysyy kuitenkin kohtuuden rajoissa. Sinulla on rentoja ja hyviä tyyppejä ystävinä ja hyväksyt oman ystäväkuntani, joka koostuu melko sekalaisesta sakista. He ovat mukavia (ja that's it). Et ole kuitenkaan yltiösosiaalinen ja tykkäät mähöttää enimmäkseen mun kanssa, mutta annat kuitenkin mulle omaa aikaa aina kun haluan. Sinä voit mennä silloin vaikka mökille, remontoida autoa tai mitä nyt miehet tekevät. Pidät jo lähtökohtaisesti hieman omituisesta perheestäni ja joudun joskus hillitsemään sinua, ettemme taas ajaisi heitä tapaamaan (minua ei tarvitse tästä enempää hillitä). Olet eläinystävällinen ja tilallesi mahtuu rakentaa (osaat?) muutama koirahäkki, minne voin haalia kodittomia koiria. Väliaikaisesti vain, koska, taisi jäädä mainitsematta, minulla on jo omiakin. Olet empaattinen, sympaattinen, kätevä, fiksu, karski ja herkkä, et pelkää sitoutumista mutta et toisaalta halua kiirehtiäkään siinä. Kirjoittelet ajoittain sopivan hellyttäviä kommentteja Facebook-seinälleni, että tyttöystäväni tulevat kateelliseksi, mutta et ammu tässä yli.

Mitäkö tarjoan? Tarjoan koko paketin kerralla: lapsen ja koirat, huoran (mutta vain lapsen isäviikolla!) ja madonnan (kun olen hyvällä päällä, yleensä olen). Kuitenkin ennen kaikkea olen helkkarin mukava, loputtoman hauska, naisellisen muodokas (en ylipainoinen), kivannäköinen, hyvä kumppani, melko köyhä (silti vakityössä) ja muutenkin tosi jees.

Nimim. Juhannusko jo yhdessä? -78

Vierailija
7/14 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kävisi, mutta en tahdo pihalleni runmentavia koiranhäkkejä, ja olem vuoden liian vanha.

t. minä

Vierailija
8/14 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos häkki nousee kynnyskysymykseksi, niin olet turhan nipo mun makuuni. Your loss.

T. JJY-78

Vierailija
9/14 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä koulutetuilla, sivistyneillä, hyvätuloisilla, itsestämme huolta pitävillä 30-40 v sinkkumiehillä on katsos melko tavalla varaa valita.

Vierailija
10/14 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://bit.ly/seuranhaku tuolta vaan rikasta nuorta kollia metsästämään. Se on puumasta kiinni onnistaako vai ei. Vanhemmat naiset on tällä hetkellä SUPER HOT nuorten miesten toiveissa.

Itsestä kiinni mitä sillä tilaisuudella tekee. Tilaisuudet tulee ja menee, ja tilaisuudet menee jos mitään ei tee...

Vierailija
11/14 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin nuoret ei yleensä ole rikkaita, mutta enpä minä niistä mitään tiedä, kun ei tuo raha ole kovin tärkeää.

Vierailija
12/14 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimerkiksi iskemällä finninaamaisen teekkarin, KTM:n tai lääkiksen opiskelijan, noin esimerkiksi. Tämän finninaaman kanssa eletään kunnes kolmevitosena sieltä kuoriutuu sivistynyt ja varakas mies.

Testattu ja hyväksi havaittu metodi omassa tuttavapiirissäni.

Erityisesti löytämisessä auttaa se, että opiskelet samaan aikaan samoissa opinajoissa.

Vierailija
13/14 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kun riittäisi vähän vanhempikin. Mutta kuitenkin korkeintaan 38. Eikä alle 30:n. Vapaa PITÄÄ olla, ja mukava. Hauskakin, siitä en tingi. Suosithan lyhyttä hiusmallia. Päivittäinen suihku on minimivaatimus, paitsi jos olet kipeänä, saat skipata yhden. Ethän pidä löysiä boksereita, ne ovat rumia. Toivon, että osaat silittää omat vaatteesi, ja tarvittaessa minunkin, olen vähän laiska sillä lailla. Ellet ole käynyt minkäänlaista hierojakoulutusta, niin toivon, että olet avoin vaihtoehdolle, että kävisit sen jatkossa, tai että olisit hieromisessa kenties luonnonlahjakkuus. Sinulla on siisti hammaskalusto, tasainen sänki (en pidä siitä, että karvat kasvavat vain siellä täällä naamassa, tai ei ollenkaan), jota pidät sen pituisena kuin minua eniten miellyttää. Sillä raavit joskus vatsaani, hetkeä ennen suuseksiä tietysti. Missä oletkin haka, eikö niin? Pukeudut sävy sävyyn ettei tarvitse hävetä, mutta et ole ylenpalttisen kiinnostunut vaatteista tai muodista. Mökillä (onhan sinulla?) pukeudut ihan rennosti; aina tilanteen mukaan. Olet kiinnostunut asioistani (olivat ne mitä tahansa) ja janoat kuulla mielipiteeni kaikkiin seikkoihin. Et ole kiinni exässäsi eikä hän sinussa. Sinulla on sopivasti kokemusta, mutta ei liikaa. Olet sillä tavalla hyvännäköinen, että miellytät minua ensinäkemällä, mutta et liian, että miellyttäisit liiaksi muita. Olet ehdottoman luotettava ja palkitsen sen löysällä liekalla. En ole pihi vähistä rahoistani, ja toivon että sinäkään et omasta runsaasta varallisuudestasi, mitä minun hemmotteluuni tulee. Pidät kunniakysymyksenä viedä naisesi ulkomaille (ihan Pohjoismaiden ulkopuolelle, paitsi Islanti käy) 1-2 kertaa vuodessa. Kuitenkin olet myös ekohenkinen ja yhdessä voivottelemme, kuinka suuren hiilijalanjäljen jätämme, kun lennämme auringonlaskuun. Lennämme silti. Osaat ottaa viinaksia sopivasti; et sylje lasiin, olet (pilkkuun asti hei) hyvää baariseuraa etkä paheksu minun ajoittaista juopotteluani, mutta käyttösi pysyy kuitenkin kohtuuden rajoissa. Sinulla on rentoja ja hyviä tyyppejä ystävinä ja hyväksyt oman ystäväkuntani, joka koostuu melko sekalaisesta sakista. He ovat mukavia (ja that's it). Et ole kuitenkaan yltiösosiaalinen ja tykkäät mähöttää enimmäkseen mun kanssa, mutta annat kuitenkin mulle omaa aikaa aina kun haluan. Sinä voit mennä silloin vaikka mökille, remontoida autoa tai mitä nyt miehet tekevät. Pidät jo lähtökohtaisesti hieman omituisesta perheestäni ja joudun joskus hillitsemään sinua, ettemme taas ajaisi heitä tapaamaan (minua ei tarvitse tästä enempää hillitä). Olet eläinystävällinen ja tilallesi mahtuu rakentaa (osaat?) muutama koirahäkki, minne voin haalia kodittomia koiria. Väliaikaisesti vain, koska, taisi jäädä mainitsematta, minulla on jo omiakin. Olet empaattinen, sympaattinen, kätevä, fiksu, karski ja herkkä, et pelkää sitoutumista mutta et toisaalta halua kiirehtiäkään siinä. Kirjoittelet ajoittain sopivan hellyttäviä kommentteja Facebook-seinälleni, että tyttöystäväni tulevat kateelliseksi, mutta et ammu tässä yli. Mitäkö tarjoan? Tarjoan koko paketin kerralla: lapsen ja koirat, huoran (mutta vain lapsen isäviikolla!) ja madonnan (kun olen hyvällä päällä, yleensä olen). Kuitenkin ennen kaikkea olen helkkarin mukava, loputtoman hauska, naisellisen muodokas (en ylipainoinen), kivannäköinen, hyvä kumppani, melko köyhä (silti vakityössä) ja muutenkin tosi jees. Nimim. Juhannusko jo yhdessä? -78

Kovasti on vaatimuksia mutta hyvin vahan tarjottavaa.

Menestyva nuori ja rikas mies tuskin on kovin kiinnostunut lapsesta, exasta (ja sen nyxasta)ja kulkukoirista.

Et maininnut osaatko emannoida gourmet paivallisen ulkomaalaisille vieraille ja keskustella heidan kanssaan englanniksi. Osaatko vieda sen paivallisen loppuun juomatta paasi tayteen? Oletko sinut sen asian kanssa etta sekalainen ystavasakkisi ei ole tervetullut naille paivallisille?

Vierailija
14/14 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tusinakamaa. Pitää olla jotain extraa. Kielenkäyttö sulla on rumaa, joten tuo keskustelutaitokin taitaa olla puutteellista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä