Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajuaako mies tällaisesta saaneensa pakit?

Vierailija
15.06.2011 |

Tapailin yhtä miestä muutaman kuukauden ja mua tökki ja tympi välillä, välillä oli ihan mukavaa.

Nyt sit kuulin siitä semmoisia juttuja, että en halua edes kusta sinnepäin.

En ole pitänyt yhteyttä yli viikkoon (mikä on ollut meillä pitkä aika) ja tänään sitten mies soitti. Soitti kolme kertaa enkä mä vastannu ja sit hän kysyi viestillä, että onko kaikki ok. Vastasin, että joo, on vaan ollu kauhea kiire koko päivän.

Eiks toi oo ihan semmonen vastaus, että siitä kaikki elämää nähneet ymmärtää mistä on kyse? Mieskään ei oo mikään eilisen teeren poika naisjutuissa...

Mulla ei vaan pokka riitä sanomaan hänelle, että hän muuttui mun silmissä tosi vastenmieliseksi (kun haukkui eksäänsä vaikka itse on ollut aikoinaan paljon pahempi).

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo-vastaus ei ole sellainen, mistä mies ymmärtäisi saaneensa pakit

Vierailija
2/10 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille pitää sanoa suoraan ja siltikään ne ei välttämättä aina halua tajuta saaneensa pakkeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä useimmat naisetkaan. Viestinnän pitää olla selkeää, avointa ja rauhallista.

Vierailija
4/10 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun vastauksestasi 90 % miehistä ymmärtää, että kaikki on kunnossa.

Vierailija
5/10 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halolla päähän kun haluaa saada miehen jotain tajuamaan! Eli puhut suoraan, tuollaiset kiertelyt ja kaartelut vievät vaan syvemmälle suohon. Sitä paitsi jos sanot mistä pahoitit mielesi, niin mies osaa seuraavan naisen kohdalla varoa vähän sanomisiaan. Jos siis ottaa opikseen tästä..

Vierailija
6/10 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin tietty olla vaan vastaamatta sille, mutta tiedän, että törmään siihen ennemmin tai myöhemmin jossain. Eli joskus mun on kuiteski vastattava miksi-kysymykseen.

Mua vaan todella inhottaa, että toinen haukkuu eksäänsä huoraksi ja samalla sanoo itse omaavansa korkean moraalin (vaikka on eksänä kanssa ollessaan nainut kahden kylän kaikki naiset, eksä ei edes tätä miestä ole pettänyt vaan vasta seuraavaa). Yäk, mikä tapaus.

ap

Vierailija
7/10 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti kukaan mies ei mun kohdalla luovuta vielä noilla perustein.

Mulla kun ei ole puhelin aina edes mukana.. Mua ei välttis saa viikkoon kiinni.

Vierailija
8/10 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietää kyllä, että oon puhelimen ääressä käytännössä aina, ja tavoitettavissa. Ja tähän asti ollaan tosiaan pidetty yhteyttä noin joka toinen päivä, ehkä noin 70% mun aloitteesta.

Ja nyt sit yhteydenpito loppu ku seinään ja vastasin vielä noin epämääräsesti.

ap

Vierailija
9/10 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ymmärrä vihjausta vaan hänelle sanottava suoraan.

Vierailija
10/10 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivä, se tarkoittaa tietysti, että on ollut kauhea kiire, etkä ole ehtinyt vastaamaan.

tuohan on aivan normaalia kaikille ihmisille ajoittain, että on kiire, eikä voi vastata.

Kuinka ihmeessä sä luulet miehen ymmärtävän, että suhde on katkolla? aina suhdetta lopetettaessa olisi reilua sanoa toiselle, miksi lopettaa, olkootkin kusipää, niin silti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan