Mitä ajattelet abortista sosiaalisin perustein?
Kommentit (33)
se, että eivät hyväksy tappamista. Jos se perusteella on idiootti, on hienoa olla idiootti.
idioottimaista on siinä ettei hyväksy tappamista. Kiitos.
et kenet olen tappanut? Kiitos. Ja tulethan sanomaan sen ihan päin naamaa eikä täällä anonyymisti.
se, että eivät hyväksy tappamista. Jos se perusteella on idiootti, on hienoa olla idiootti.
T: tappaja
Olen mieluummin idiootti kuin tappaja.
Olen mieluummin idiootti kuin tappaja.
Olen mielummin tappaja, kuin itse kuollut.
vaikka ei siis haluaisi sitä lasta.
Sitten täällä jeesustellaan niitä äitejä jotka huutavat ja pahoinpitelevät ja lopulta jopa tappavat lapsensa. "kaikenlaiset sitä lapsia tekeekin". Niinpä niin, joskus abortti on parempi kuin lapsen syntymä, niin karmivaa kuin se onkin :(
Adoptiojonoissa ihmiset odottavat vuosikausia.
vaikka ei siis haluaisi sitä lasta.
Sitten täällä jeesustellaan niitä äitejä jotka huutavat ja pahoinpitelevät ja lopulta jopa tappavat lapsensa. "kaikenlaiset sitä lapsia tekeekin". Niinpä niin, joskus abortti on parempi kuin lapsen syntymä, niin karmivaa kuin se onkin :(
Mut jotkut jeesukset täällä, kun olisivat valmiita kasvattamaan, rakastamaan ja ruokkimaan kaikki abortoidut "lapset", jotka tuollaisiin oloihin muuten syntyisivät.
Onhan se kumma että ihmiset saavat tehdä mitä haluavat, olla välittämättä siitä että voivat tulla raskaaksi ja sitten abortoida sikiön ja vielä retostella sillä että olisivat ehkä pahoinpidelleen jos eivät olisi sitä tehneet. Maailma on mätä.
Abortti on syntymättömän vauvan tappamista.
Turha sitä on muuksi vääntää.
Moni teini (varmaan suurin osa) harrastaa seksiä, vaikkei siihen valmis olisikaan. Useimmiten taustalla jonkinasteista painostusta tai ainakin kaveripiirin painetta.