nimi ehdotuksia?
Eli kaipaisin nimi ehdotuksia Aadan pikkusiskolle;;) Nimi vois alkaa a:lla mutta ei ole pakko..;) Itse olemme miettineet nimeä Helmi se sopis kyllä niin hyvin tuolla tytöntylleröllle..mutta mutta nii Mielipiteitä kaivattas siitäkin..että oisko se jotenki liian "lapsellinen" kuitenki...
Kommentit (9)
Muita ehdotuksia:
Matilda / Tilda
Friida
Seela
Inkeri
Meeri
Eedit
Moona
Lyydia
Greeta
Eliina
Mut Aada ja Helmi ei ihan täysin kivalta kuulosta yhdessä, tosin en mä tiedä, pitäiskö sisarusten nimien NATSATA.
Aada ja Alina
Aada ja Asse
Aada ja Annika
Aada ja Asta
Aada ja Armi
Aada ja Annastiina
Aada ja Anniina
Aada ja Linda
Aada ja Tilda
Aada ja Frida
Aada ja Hilda
Aada ja Ulla
Aada ja Eeva
Aada ja Elsa
Mut, Aada ja Olga, se olis paras.
Aada & Enna
Aada & Isla
Aada & Enni
Aada & Iisa
(joku nelikirjaiminen, joka alkaa vokaalilla)
Helmikin on kyllä nätti!
Suur kiitos ihanista vastauksista! Nyt ei auta ku alkaa kunnolla miettimään!;) Adalmiina kyllä on niin nätti nimi että..Rimmaiski hyvin tuon Aadan kanssa;)Mutta muutkin ehdotukset on ollu kivoja;)Me ollaan myös mietitty nimea Minea jo antaa tuolle esikoiselle mutta Aadaan sillon päädyttiin kuitenkin..ja nyt se Minea on tullut taas mieleen että pitäiskö antaa se sitten...mitäs ootte mieltä siitä nimestä?=)Niin ja kiva kun ollaan saatu myös kannatusta tuolle omalle nimi ehdotukselle;)!
oli waltarin kirjassa sinuhe egyptiläinen..
Minusta lasten nimien eli tule rimmata, sillä silloinhan nimet määräytyvät esikoisen mukaan
Jokainen lapsi on oma itsensä ja se oma nimi löytyy takuulla. Minä pidän nimistä Salli, Maisa, Maija, Matilda.. siis hyvin monista. Harva osaa taivuttaa Helmi-nimeä, siksi en laitatisi sitä. Suurin osa taivuttaa niinkuin esinettä helmi taivutetaan, erisnimi Helmi pitäisi mielestäni tivuttaa Helmin, Helmille, Helmiltä.. Hilma on jo paljon helpompi... Lapsen vanhempien tulee se nimi päättä ei minkään raadin ;)
Nykyään on kuulemma sääntö, että erisnimetkin saa taivuttaa yleisnimen tavoin.
Tiedän yhden äikänopen, jonka lapsella luontonimi ja he korostavat sitä, että se taivutetaan yleisnimen tavoin tyyliin Tuuli-Tuulen.
Mutta niin on Siirikin (kuopus) ikäluokkansa yleisimpiä nimiä.