Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi postipakettia noudettaessa täytyy näyttää henkkari ja allekirjoituksen lisäksi laittaa

Vierailija
15.06.2011 |

nimenselvennös?

Siinä kuitissahan jonka allekirjoitan, lukee mun nimi ja osoite. Miksi siis täytyy laittaa vielä nimenselvennöskin kun postintäti on varma että juuri minä hain pakettini kun katsoi henkkarin ja laittoi sotun loppuosan siihen kuittiin myös?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sen kuitin eli saapumisilmoituksen matka ei pääty siihen, kun virkailija laittaa sen lokeroon. Seuraavana päivänä se lähtee arkistoitavaksi, siellä päässä vaaditaan se nimenselvennös. He kun eivät ole tarkastaneet henkkareitasi. Tämän takia sinulta vaaditan suuri ponnistelu, oman nimen kirjoitus.

Vierailija
2/6 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miksi se elämäänsä kyllästyneen näköinen postitäti alkaa sen jälkeen tyrkkymyymään minulle mitä omituisempia juttuja. Minulle on kaupattu laukkukoukkua, seiskalehteä, joulukortteja ja ties mitä turhakkeita. Ja minä kun olin vain menossa hakemaan pakettiani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ennen ei ole tarvinnut näyttää. Nyt on kuulemma tullut joku uusi postilaki voimaan niin ovat tarkempia. Varsin kypsiltä kyllä postitädit vaikutti kun joutuvat nykyään henkkarit tarkistamaan kaikilta, ei pelkästään lähetystunnuksella hakevilta.

Vierailija
4/6 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ennen ei ole tarvinnut näyttää. Nyt on kuulemma tullut joku uusi postilaki voimaan niin ovat tarkempia. Varsin kypsiltä kyllä postitädit vaikutti kun joutuvat nykyään henkkarit tarkistamaan kaikilta, ei pelkästään lähetystunnuksella hakevilta.

Se on hyvä uudistus se.

Vierailija
5/6 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ku katsotaan henkkarit se on turvallisuus syistä ja väärinkäytösten estämiseksi!!

Vierailija
6/6 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilaamansa tuotteet, vaikkei niitä itse saisikaan, koska joku varastaa saapumisilmoituksen postilaatikostasi ja hakee paketin, HAH HAH

Laiskapaska ap saa maksaa.