Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pettämistä kirjoitella toiselle miehelle?

Vierailija
15.06.2011 |

Emme ole koskaan tavanneet.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettämistä laittaa sydän vieraan miehen facebook-seinälle, miehen jota ei ole ikinä varsinaisesti tavannut ja jos se mies oikeastaan on vaan satuhahmo? Saako oma mies tulla tästä mustasukkaiseksi ja vetää herneen nenään?

se sydän on sinne laitettu?

Hiton hyvä kysymys muuten.. Siksi kun... Öö, sitä miestä on ilo katsella ja kuunnella.

Vierailija
22/33 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan enää vastaa. Mä todella yritän nyt tsempata tän asian kanssa! :(

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole pakko olla parisuhteessa, jos haluaa säännöllisin väliajoin uutuudenviehätystä, niin voi tapailla miehiä sinkkunakin.

Vierailija
24/33 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko ap ihan varma, että jutusta kannattaa kertoa miehellesi? toki ehkä se pitää sinut paremmin poissa s-postilta, jos miehesi alkaa vahtia kirjoittelujasi.. ; )

Vierailija
25/33 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittelvat mulle ja viestitellään ja käydään jopa joskus baarissa.

En koe pettäväni miestäni, koska näihin ei liity mitään fyysistä.

Ja mies on todellakin tietoinen kavereistani. Vaikka en kyllä keskusteluja ala selittää, eikä mun mies kyllä sellasta vaadikaan.

Vierailija
26/33 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on kaksi lastakin. Enkä ole koskaan ennen moista mennyt tekemään.

Mä tuun viikon päästä kertomaan, miten "vieroitus" on onnistunut. Toivon todella, että olisin taas onnellinen omasta miehestäni ja unohtaisin muun...

Ap

Vierailija
27/33 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan enää vastaa. Mä todella yritän nyt tsempata tän asian kanssa! :( Ap

olisko sun syytä kertoa myös tälle tuttavalle suoraan että se on loppu nyt? vai luuletko että hän jatkaisi viestittelyä silti?

Vierailija
28/33 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestejä tullutkin vähemmän. Mä luulen, että kyllä ne harvenis ja loppuis, jos en itse aina vastaisi. Ei tästä pelkästään sitä miestä voi syyttää. Mun on nyt vain tehtävä luja päätös ja pysyttävä siinä.

Mietin tuotakin, että kokeilen ensin, etten kerro miehelle. Jos homma toimii, niin ookoo. Jos homma jatkuu, sit mä kerron miehelle. Jotenkin haluaisin säästää sen tältä paskalta. :( Tää niin särkis sen mieltä! :(

Ap

Vierailija
29/33 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko idiootti?

Vierailija
30/33 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin siitä mitään hyötyä on, että miehellesi kertoisit. Ethän kuitenkaan vielä ole tehnyt mitään peruuttamatonta. Senkun vaan lopetat viestittelyn. Onhan se pettämisen asteikolla kuitenkin pienempi paha kuin vaikka sekstaaminen, ei tuosta tarvitse kertoa. Kunhan lopettaa.

Vierailija
31/33 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuollainen miespuolinen nettiystävä, jonka kanssa kirjoitellaan varmaan 95% päivistä. Miehelleni kerroin miehestä varmaan viikon viestittelyn jälkeen (jonka jälkeen siis minulle selvisi, että tää toinen oli siis mies ;-). Meillä on paljon yhteisiä mielenkiinnon kohteita tän "toisen" miehen kanssa, joista emme saa taas keskusteltua omien puolisoidemme kanssa. En haluaisi näyttää keskustelua miehelleni, kuten en muiden ystävienikään lähettämiä viestejä, mutta kerron kyllä ylimalkaisesti miehelleni tyyliin, että "jaakko kertoi sitä" tms. Samoin tämän toisen miehen vaimo tietää minusta ja siten en pidä tätä asiaa kyllä mitenkään pettämisenä. Alkuunsa molempien puolisot olivat ehkä vähän varpaillaan asian kanssa, mutta nyt kun asia on kestänyt jo vuosia, niin ei tässä nyt kukaan enää mistään stressaa. Uskoisin jopa, että meidän parisuhteet ovat paremmassa kunnossa, kun saa sillä tavalla suht nopasti aina vastakkaisen sukupuolen kommentteja asioiden toisista näkemyksistä eli emme todellakaan puukota toistemme puolisoja selkään vaan ennemminkin puolustelemme esim. samaa sukupuolta olevan näkökulmaa.

Vierailija
32/33 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti juuri tällainen on useimpien pettämisten alku ja hyvien suhteiden tuho. Helppoheikki osaa netissä kyllä naruttaa naisia kiinnostumaan itsestään, samalla kun se kunnon mies kotona alkaa illuusion vaikutuksesta näyttämään yhä tylsemmältä.

Ketjun aloittajalle:

Toivon sinulle voimia toimia ihastumisen tunnettasi vastaan ja ajatella asiaa kunnolla. Jos nykyinen miehesi on sinulle oikeasti tärkeä, jätät tämän nettituttavuuden sikseen ja keskityt häneen, koetatte löytää uudelleen suuren kiinnostuksenne toisiinne! Jos nettituttavuus, josta oikeasti varoittaisin sen verran että hänen luonteensa on todennäköisesti suurimmaksi osaksi sinun omassa päässäsi luoma illuusio, taas vaikuttaa oikeasti paremmalta mieheltä, niin kannattaa harkita nykyisen suhteen jatkoa.

Kuten aiemmin todettua, parempi lopettaa suhde kuin pettää!

Vierailija
33/33 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, varmasti meillä kaikilla on asioita, joita emme halua tehdä miehemme nähden. Minäkin kaivan nenääni ja paskon ja juttelen tyttöjen juttuja: asioita, joita en tee mieheni edessä. Mieheni kuitenkin TIETÄÄ, että paskon vessassa, vaikka ovi on kiinni ja että joskus naiset juttelevat naisten juttuja, vaikka niitä ei hänen korvilleen ole tarkoitettukaan.

Nro 16, kai sinä voisit sanoa miehellesi, että puhut "Annelin kanssa välillä tyttöjen juttuja, jotka saattaisivat hänen korviaan kuumottaa", eikä miehesi silti ottaisi sitä pettämisenä?

- Jos ap voi miehelleen kertoa, että "kirjoittelen tällaisen miehen kanssa ja kirjoitteluissa käydään läpi asioita, joita en halua sinun kuulevan ja niissä on romanttinen/eroottinen sävy (?!)" ja se on miehen mielestä ok, niin sittenhän se ei ole pettämistä.

On siinä kuitenkin vissi ero, puhuuko naispuolisen - tai vaikka miespuolisenkin - YSTÄVÄN kanssa luottamuksella (ystävän, josta oma kumppani tietää, ja keskusteluja, joita oma kumppani tietää käytävän) kuin että puhuu/kirjoittelee ihmisen kanssa, josta oma kumppani ei tiedä ja käy keskusteluja, joiden olemassaolosta oma kumppani ei tiedä.

Ap tietää itsekin ylittäneensä luottamuksen PETTÄMISEN rajan. Ja ikävä kyllä aikuisuus ja vastuunkanto on VALINTOJA. Jos haluat olla parisuhteessa, sinun täytyy myös teoillasi kunnioittaa sitä valintaa. Välillä on houkutuksia muuhun, ja monihan tekee kumppaniaan alentavia valintoja. Näille ihmisille on kuitenkin nimi: pettäjä. Itse olisin mieluummin puolisoani kunnioittava vastuunkantaja, vaikka se joskus tarkoittaa omista välittömistä haluista kieltäytymistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi