Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pettämistä kirjoitella toiselle miehelle?

Vierailija
15.06.2011 |

Emme ole koskaan tavanneet.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kirjoittelen sähköposteja päivittäin työni takia vieraille miehille, en pidä sitä pettämisenä.

Vierailija
2/33 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi kirjoittelusta? Jos tietää, niin ei ole pettämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän siitä? Voisitko hyvillä mielin kertoa siitä hänelle? Pahastuisiko hän? Pahastuisitko sinä, jos miehesi kirjoittelisi samalla tavalla jonkun naisen kanssa?

Pettämisen voi määrittää vain jokainen pariskunta omalla kohdallaan, sillä rajat ovat jokaisessa suhteessa erilaiset. Pettämistä on kaikki sellainen, jota ei voi tehdä niin, että toinen saisi siitä tietää. Pettämistä on siis kaikki sellainen, jota teet salaa kumppaniltasi tietäen, että hän loukkaantuisi/pahastuisi tekemisestäsi. Silloinhan nimenomaan petät toisen luottamuksen siihen, ettet tekisi mitään häntä loukkaavaa tahallisesti.

Vierailija
4/33 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi se itsestäni tuntuu jotenkin pettämiseltä. Ja koukuttaa mua jotenkin liikaa ja siitä on liikaa riippuvainen. :( Vaikka kirjoittelua on ollut nyt vain viikon ajan, tunnen, että sitä on tosi vaikeaa lopettaa, koska se ihminen tuntuu niin mukavalta.

Ap

Vierailija
5/33 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi se itsestäni tuntuu jotenkin pettämiseltä. Ja koukuttaa mua jotenkin liikaa ja siitä on liikaa riippuvainen. :( Vaikka kirjoittelua on ollut nyt vain viikon ajan, tunnen, että sitä on tosi vaikeaa lopettaa, koska se ihminen tuntuu niin mukavalta.

Ap

sitten vaan jatkat pettämistä.

Vierailija
6/33 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi antaa mieheni lukea niitä kirjoittamiani ja saamiani viestejä. :( Vitsit, miten tän vois järkevästi lopettaa heti alkuunsa? Ennen kuin on liian myöhäistä... Mulla on oikeesti ihan onnellinen parisuhde, enkä haluaisi todellakaan sitä tuhota. Kai olen vain jotenkin nyt ihastunut siihen tunteeseen, että saisi ihastua uudelleen. Vaikea selittää... Mutta tiedän, että pakko lopettaa toi juttu!

Ap

Vierailija
7/33 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan enää vastaa miehen viesteihin. Et ole mikään tahdoton eläin etkä edes humalassa, sun pitää vain valita että petätkö vai et. Sitä varten sitouduit parisuhteeseen, ettet lähde jokaisen tunteen herättäjän kanssa tekemään kaikkea arveluttavaa.

Vierailija
8/33 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläoleva kirjoitus on todella viisaasti sanottu ja mielestäni oivallinen määritelmä pettämiselle.

Pitäkää ihmiset hyvistä kumppaneista ja syntyneestä luottamuksesta kiinni! Jos toinen ihminen alkaa kiinnostaa niin paljon omaa kumppania enemmän, että hänelle pitää kirjoitella kumppanilta salaa, kannattaa asia ottaa suhteessa puheeksi nopeasti.

On mielettömän paljon parempi idea lopettaa kipinätön suhde ja keskittyä tähän uuteen ihastukseen, kuin alkaa pettäjäksi!

Vierailija
9/33 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet luonut päässäsi nyt mielikuvan täydellisestä miehestä ja jos tapaisit tämän miehen, hän tuskin olisi sun mielikuvan kaltainen.

Vierailija
10/33 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nykyinen suhde olisi kipinätön. Kipinää kyllä löytyy edelleen ja koin elävämme juuri tosi onnellista ja hyvää ajanjaksoa. Tää toinen juttu tuli ihan puun takaa. Oikeesti en parempaa miestä löydä kuin omani on.

Yritän ottaa asian tänään puheeksi miehen kanssa. Niin paha olo... :(

Ap

Vierailija
11/33 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvissaan on niin helppo rakentaa täydellistä miestä ja ihmistä. Se on varmaan juuri sitä tässäkin ollut.

Jo tää, että kirjoitan siitä tässä, helpottaa ja tuntuu, et voin kertoo miehellekin.

Ap

Vierailija
12/33 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettämistä laittaa sydän vieraan miehen facebook-seinälle, miehen jota ei ole ikinä varsinaisesti tavannut ja jos se mies oikeastaan on vaan satuhahmo?

Saako oma mies tulla tästä mustasukkaiseksi ja vetää herneen nenään?

Vierailija
13/33 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on miespuoleinen ystävä jonka kanssa esimerkiksi keskustelen hankalasta anopista ja jos mieheni tietäisi mitä todella ajattelen hänen äidistään niin hän suuttuisi. En kuitenkaan katso pettäväni miestäni.

Pettämistä on kaikki sellainen, jota ei voi tehdä niin, että toinen saisi siitä tietää. Pettämistä on siis kaikki sellainen, jota teet salaa kumppaniltasi tietäen, että hän loukkaantuisi/pahastuisi tekemisestäsi. Silloinhan nimenomaan petät toisen luottamuksen siihen, ettet tekisi mitään häntä loukkaavaa tahallisesti.

Vierailija
14/33 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettämistä laittaa sydän vieraan miehen facebook-seinälle, miehen jota ei ole ikinä varsinaisesti tavannut ja jos se mies oikeastaan on vaan satuhahmo?

Saako oma mies tulla tästä mustasukkaiseksi ja vetää herneen nenään?

se sydän on sinne laitettu?

Vierailija
15/33 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ja naispuolisen ystäväni välillä käytyjä keskusteluja, enkä todellakaan katso pettäväni miestäni naisen kanssa

Vierailija
16/33 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on miespuoleinen ystävä jonka kanssa esimerkiksi keskustelen hankalasta anopista ja jos mieheni tietäisi mitä todella ajattelen hänen äidistään niin hän suuttuisi. En kuitenkaan katso pettäväni miestäni.

ajatukset voi olla pettämistä, se olisi, jos et pystyisi kertomaan miehellesi, että sinulla on miespuoleinen ystävä ja tapaisit häntä salaa, kuten ap tekee (vaikkakin virtuaalisesti).

Vierailija
17/33 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteisestä harrastuksesta ja mielenkiinnonkohteesta. Ja rehellisestä keskustelemisesta, ajatustenvaihdosta. Sitten se vain lipsahti kaikkeen muuhunkin. Ja välillä vaikee hahmottaa, ettei me oikeesti edes tunneta. Vain niitä toistemme ajatuksia, joita on vaihdettu. Tommonen kirjoittelu tekee tietyllä tapaaa sokeeksi sen suhteen, että muka tuntis ihmisen hyvinkin. :/

Ap

Vierailija
18/33 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ja naispuolisen ystäväni välillä käytyjä keskusteluja, enkä todellakaan katso pettäväni miestäni naisen kanssa

nyt on itsestäänselvää, voit varmaan kuitenkin sanoa, että juttelin tänään riitan kanssa. Ap ei varmaan voi sanoa, että kirjoittelin taas sille miehelle, jolle olen jo viikon ajan kirjotellut.

Vierailija
19/33 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta juttu ennen kuin on liian myöhäistä!!! Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin kertoa, että näin todella kannattaa tehdä... itse jatkoin touhua liian pitkään, ja mitä sain... sydänsuruja! Ihastuin siis nettituttavaani, eikä tästä tuttavuudesta tietenkään mitään tullut. Onneksi asuimme niin kaukana toisistamme, että mitään fyysistä ei päässyt tapahtumaan...

Ja onneksi mieheni ei saanut tietää, tosin kyllä hänelle jotain epäilyksiä tuli, eikä se, että ihastuin toiseen luonnollisestikaan ole tehnyt meidän parisuhteellemme hyvää... : (

Mutta tosiaan ap, ole sinä viisaampi ja lopeta juttu! Olettaen että et kuitenkaan ole miestä vaihtamssa..?

Voimia sinulle, tiedän että tuo on todella kiehtovaa ja koukuttavaa...

Vierailija
20/33 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kavereina, että tutustuttais toisiimme. Sen kanssa olikin niiiin helppo jutella, pystyin jakamaan kaiken, mies oli niin hauska ja empaattinen, eikä ikinä kertonut mihelelle eteenpäin salaisuuksia mitä kerroin. Yhtäkkiä tajusin, että tuo miehen kaveri tietää minusta paljon enemmän kun mieheni, ja sellaisia asioita, mitä en voisi miehelleni edes kertoa.

Kohdatessamme tilanne oli jotenkin vaikea aina, mies aina mukana, ja ei oikein tiennyt mitä tuolle kaverille olisi sanonut. Mies siis tiesi, että juttelimme netissä, mutta ei tiennyt mitä juttelimme.

Jossain vaiheessa sitten tein stopin, päätin, että touhu on liian arveluttavaa, ja olittaa oman pääni sisällä olevan pettämisen rajan. Mieheni kautta edelleen tietysti näen tätä kaveria, mutta ei muuten pidetä yhteyttä. Mulla on vieläkin tajuton ikävä tätä miestä, sitä, että joku oikeasti ymmärsi, oli joku jolle voi kertoa kaiken, joka aina piristi päivää, ja sai mut tunteen oloni tärkeäks..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi