miksi miehet kuolaa venäläisten ym. sellaisten
naisten perään?
Kommentit (37)
on juoppoja peräkammarin poikia, jotka ei olisi muuten naista saaneet, ellei maksamalla. Mutta ehkä sellainen on tosiaan miehekäs.....
Naiset eivät pääse siksi johtopaikoille, eivätkä kyllä sovikaan niihin, koska käyttävät suhteettomasti aivokapasiteettiaan, miettiäkseen, miten saisivat pillun karvattomaksi ja rinnat isoiksi ja miten miellyttäisi miehiä eniten. Miehet porskuttaa sillä aikaa johtajiksi ja tahkoavat rahaa kun naiset käyttävät aikansa juoruilemalla toisista naisista, että näytänpä minä viehättävämmältä ja mulla ei ainakaan ole rämemajava.
Naiset pysykööt oikealla paikallaan eli palvelemassa miehiä ja hoitamassa lapsia. Sinne he sopivat, ei päättäjiksi. Nainen jos pääsee johtopaikalle, se sortuu siihen, että se yrittää korostaa rintojaan ja miettii, että miten voisin viehättää näitä johtoryhmän miehiä seksuaalisesti eniten ja olenko nyt muistant nyppiä ne persereiän ympärilläkin olevat karvat kunnolla, että miehet musta tykkäis.
miehekkäiltä suomalainen mies näyttää esim.thai-vaimon kanssa? Näissä suhteissa he saavat olla miehiä. Enkä nyt tarkoita mitään alistamista. Ihan jossain neuvolassa, kaupassa yms.kun näitä pareja näkee niin mies näyttää huolehtivalta, miehekkäältä mieheltä. suomalaispareilla ei useinkaan näin.
Samaa sanoo moni suomalaisnainen ulkomaalaisesta miehestä, he saavat tuntemaan itsensä NAISEKSI::))
Minä olen siis siivonnut vessoja työkseni mm. ostoskeskuksissa (en missään festareilla). Kenen ajattelit ne vessat sitten putsaavan??
t. se, joka kertoi kolikon kääntöpuolesta
Kuka tahansa vessoja siivonnut tietää, että turistiaikana (siis nimenomaan kun on venäläisistä kyse) vessojen siivouksen väliä pitää kiristää älyttömästi ;). Venäläinen nainen on kyllä hieno ja huoliteltu- mutta vessaa ei osaa käyttää, ei pese käsiään eikä siivoa jälkiään jos "rapatessa roiskuu".
Ja kuka sitten siivoaa muka yleisessa vessassa? Mieti mitä puhut. Suomalaiset kesäfestarit on näköjään venäläisiä täynnä, vai oletko koskaan käynyt bajamajassa?
Tarkoitin, että kuka suomalainen muka lähtee käynnin jälkeen (yleisessä vessassa) siivoamaan jälkiään? -Ei kukaan. :)
Ja bajamaja viittaus oli tarkoitettu huomautuksena, että ne vasta järkkyjä ovat jo parin tunnin jälkeen, ja ihan mun havainnoista päätellen suurin käyttäjäryhmä ovat suomalaiset. Eli väännetäänpä rautalangasta: Ei ne venäläiset ole sen suurempia sotkijoita:)
miehet ehkä kuolaavat kauniiden ja hoikkien naisten perään (kansalaisuudesta riippumatta). Se että olet itse huomannut näiden usein olevan venäläisiä riittänee jo vastaukseksi kysymykseesi.
Suomalaisella on pokkaa ilmoittaa, jos esim. paskoo pitkin vessakoppia vatsataudin yllättäessä ja samoin suomalainen ainakin yrittää olla siisti vessassa. Mitä nyt olen nähnyt (ja haistanut...huhhuh...), venäläisen naisen hygieniataso jättää toivomisen varaa.
pitkiä, hoikkia ja naisellisia jne. Onhan siinä kuolaamista vrt. crocseissa kulkeviin persjalkaisiin.
Suomalaiset naiset ovat pidempiä kuin venäläiset naiset.
Suomalaisella on pokkaa ilmoittaa, jos esim. paskoo pitkin vessakoppia vatsataudin yllättäessä ja samoin suomalainen ainakin yrittää olla siisti vessassa. Mitä nyt olen nähnyt (ja haistanut...huhhuh...), venäläisen naisen hygieniataso jättää toivomisen varaa.
Kysytkö aina kansallisuuden toisilta naisilta käydessäsi julkisessa vessassa?
oltiin viikonloppuna erässä turistirysässä mikä oli täynnä venäläisiä eikä ne kyllä pistäneet silmään kauneudellaan.
että naisetkin pissaavat seisaaltaan (nostavat toisen jalan pöntön reunalle). Pönttöön ei myöskään heitetä papereita, sillä putket tukkeutuisivat. Tästä syystä kakkaisia/pissaisia/verisiä papereita heitetään roskakoriin, ja haisu on sen mukainen.
että naisetkin pissaavat seisaaltaan (nostavat toisen jalan pöntön reunalle). Pönttöön ei myöskään heitetä papereita, sillä putket tukkeutuisivat. Tästä syystä kakkaisia/pissaisia/verisiä papereita heitetään roskakoriin, ja haisu on sen mukainen.
Ja joku puhuu täällä suvaitsevaisuudesta ja siitä kuinka on ihanaa kun muslimimies lyö vähän joskus. Pieniä ennakkoluuloja :)
koska uskovat saavansa varmaa seksia, ei heille haittaa etta siita pitaa maksaa, koska luulevat etta venalaiset haluavat suomalaisia miehia muuten vaan.
vaan se vaatteiden alla oleva vartalo. Se vartalo joka kannattelee koko olemusta.
Ymmärrän hyvin, jos osa "helmistä" pitää hankkijan lippistä päässä ja kulkee ryvettyneissä salihousuissa. Kaunista naista ei rumat vaatteet rumenna. Ja sama toisinpäin. Monesti näkee särmän näköisiä kerjäläis ukkoja tai muuten kodittomia miehiä. Näkee heti sen aidon komeuden/kauneuden. Luusto ja vartalo, joka kannattelee niitä ryysyjä.
Tämän takia Macgyver näytti niin hyvältä siinä nahkatakissa. Tai hänen lentäjä ystävä Jack. Oletteko ajatelleet sitä. Molemmat kaveruksethan näyttäisivät ihan joupoilta nahkatakeissaan. Vaan näyttävät naamansa ja vartalonsa takia sankareilta.
vaan se vaatteiden alla oleva vartalo. Se vartalo joka kannattelee koko olemusta.
Ymmärrän hyvin, jos osa "helmistä" pitää hankkijan lippistä päässä ja kulkee ryvettyneissä salihousuissa. Kaunista naista ei rumat vaatteet rumenna. Ja sama toisinpäin. Monesti näkee särmän näköisiä kerjäläis ukkoja tai muuten kodittomia miehiä. Näkee heti sen aidon komeuden/kauneuden. Luusto ja vartalo, joka kannattelee niitä ryysyjä.
Tämän takia Macgyver näytti niin hyvältä siinä nahkatakissa. Tai hänen lentäjä ystävä Jack. Oletteko ajatelleet sitä. Molemmat kaveruksethan näyttäisivät ihan joupoilta nahkatakeissaan. Vaan näyttävät naamansa ja vartalonsa takia sankareilta.
ja myös Macgyver ja Jack Dalton ovat komeita, vaikka pukeutuvat huonosti?
En ymmärrä miesten logiikkaa.
Minä olen älykäs ja koulutettu nainen. Pidän myös itsestäni huolta, sillä se on mielestäni kohteliasta kanssaihmisiä kohtaan. En kuitenkaan käytä kohtuuttomasti aikaa siihen, että miettisin miten näyttää seksikkäältä. Ei mua vieraat miehet kiinnosta. Oma aviomies riittää. Tätä ei voi kovin monesta miehestä sanoa. Kyllä ne äijätkin tekee huonoja päätöksiä ja mokaa esim. viinan tai naisten suhteen. Ne jutut vaan annetaan anteeksi, kun jalkovälistä löytyy oikeat värkit.
Naiset eivät pääse siksi johtopaikoille, eivätkä kyllä sovikaan niihin, koska käyttävät suhteettomasti aivokapasiteettiaan, miettiäkseen, miten saisivat pillun karvattomaksi ja rinnat isoiksi ja miten miellyttäisi miehiä eniten. Miehet porskuttaa sillä aikaa johtajiksi ja tahkoavat rahaa kun naiset käyttävät aikansa juoruilemalla toisista naisista, että näytänpä minä viehättävämmältä ja mulla ei ainakaan ole rämemajava. Naiset pysykööt oikealla paikallaan eli palvelemassa miehiä ja hoitamassa lapsia. Sinne he sopivat, ei päättäjiksi. Nainen jos pääsee johtopaikalle, se sortuu siihen, että se yrittää korostaa rintojaan ja miettii, että miten voisin viehättää näitä johtoryhmän miehiä seksuaalisesti eniten ja olenko nyt muistant nyppiä ne persereiän ympärilläkin olevat karvat kunnolla, että miehet musta tykkäis.
miehekkäiltä suomalainen mies näyttää esim.thai-vaimon kanssa? Näissä suhteissa he saavat olla miehiä. Enkä nyt tarkoita mitään alistamista. Ihan jossain neuvolassa, kaupassa yms.kun näitä pareja näkee niin mies näyttää huolehtivalta, miehekkäältä mieheltä. suomalaispareilla ei useinkaan näin. Samaa sanoo moni suomalaisnainen ulkomaalaisesta miehestä, he saavat tuntemaan itsensä NAISEKSI::))
Kylpyläänkin laittavat itsensä aina ennen uimaan menoa. Lakkaa hiuksiin ja ripsivärit silmiin ja suihkussa ei käydä, jotta tuoksuisi ihanaiset hajuvedet.
Oppisipa suominainenkin ehostamaan itsensä ennen kuin menee uima-altaaseen. Sellaista olisi paljon ihanampaa katsoa kuin saunanpuhdasta eloveevaa.
ei mun ukko ainakaan :)