Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen sietämättömän väsynyt ja masentunut!

Vierailija
15.06.2011 |

Ei ole voimia oikein mihinkään, raha-asiat täysin rempallaan. Tekisi mieli vaan jättää ukko ja viisi lasta, koska on sellainen tunne että minulta vaan vaaditaan kaikenlaista, mutta itse en saa yhtään mitään.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli noin ainakin jossain määrin noin.

Ärsytti kun mies heräsi niin hän hakee lehden ja syö rauhassa aamiaisen lehteä lukien. Minä olin herännyt jo aiemmin lasten kanssa ja olin laittanut pyykkikoneen päälle, tiskikoneen päälle, laittanut aamiaiset ja aamulääkkeet lapsille jne. Usein kävi niin että söin itse aamiaisen vasta lounaalla kun en ennen kerennyt.

Sitten otin mallia miehestäni ja kylmästi otan aikaa itselleni ja laitan muut töihin. Mieskin voi syöttää lapsia ja lapset saavat itse hakea laseja ym. ja ottaa lääkkeetkin kunhan vahdin että menee oikein. Jaoin töitä siis muille ja istun itse syömään rauhassa aamupalan ja jos joku vaatii minulta silloin jotain vastaan vain että äidillä on nyt RUOKARAUHA. Nykyään minulla on myös VESSARAUHA ja jopa LEPOHETKI. Eli opetin lapset ja miehen siihen että välillä äiti ei vaan ole passaamassa ja silloin pärjäävät keskenään ja pärjäävät ihan hyvin pääosin. Ja kaikki on tyytyväisempiä kun minäkin jaksan paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän