Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laps hankintaan sitten, kun on siihen kunnolla varaa ja koulutus hommattu ja kunnon asunto

Vierailija
14.06.2011 |

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt omistusasunto, mökki, hyvä ammatti+vakityöpaikka jne. Lapsia 3kpl ja sama mies. Jos olisin odottanut lastentekoa, niin vasta nyt kun olen 35v on talous ym hyvin. Olisin kyllä aika kääkkä ensisynnyttäjäksi ja ihan ikäloppu kun lapset muuttaisivat kotoota. meille oli siis hyvä aika saada lapset nuorena ja hyvin jaksettiinkin.

että ne kääkkäensisynnyttäjät eivät koskaan joudu tavallasi kituuttamaan työn , lasten opiskelun noidankehässä?

Vierailija
22/28 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kaikki ajattelisi kuin ap.

Se koulutus kun ei takaa vielä sitä omistusasuntoa. Voi olla pätkätöitä ja opintolainatkin pitää maksaa. Sitten kun on vakipaikka, varaa asuntoon ja autoon, ikää on helposti 35+.

Nytkin syntyy liian vähän lapsia. Naista kohden pitäisi syntyä 2,1 lasta vähintään, jotta väestö uusiutuisi. Suomessa syntyy 1,89 lasta naista kohden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monethan tekee ihan toisin.

Vierailija
24/28 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt omistusasunto, mökki, hyvä ammatti+vakityöpaikka jne. Lapsia 3kpl ja sama mies. Jos olisin odottanut lastentekoa, niin vasta nyt kun olen 35v on talous ym hyvin. Olisin kyllä aika kääkkä ensisynnyttäjäksi ja ihan ikäloppu kun lapset muuttaisivat kotoota. meille oli siis hyvä aika saada lapset nuorena ja hyvin jaksettiinkin.

on aikaa rillutella ja matkustella ilman jatkuvaa huolenpitoa lapsista?

Vierailija
25/28 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokainen saa päättää elämänsä kulun ja tapahtumien järjestyksen ihan itse..Tai no ei tietenkään kaikkea voi etukäteen suunnitella, koska mitä tahansa voi tapahtua, mutta pointti kuitenkin siinä, että missään ei ole lueteltu sääntöjä sille missä järjestyksessä nuo asiat pitäisi tapahtua.

Mä olen ainakin oikein onnellinen ihminen, vaikka sain molemmat lapset ennen ammattiin valmistumista. Ei ole paljon elämistä vaikeuttanut :)

Vierailija
26/28 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokainen saa päättää elämänsä kulun ja tapahtumien järjestyksen ihan itse..

...elättääkö itsensä ja laumansa muilla veronmaksajilla vai onko vastuullinen ihminen.

Vierailija
27/28 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokainen saa päättää elämänsä kulun ja tapahtumien järjestyksen ihan itse..

Raja menee siinä...elättääkö itsensä ja laumansa muilla veronmaksajilla vai onko vastuullinen ihminen.

Tukiahan saa kaikki niihin oikeutetut, et sinä niistä päätä.

Vierailija
28/28 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...elättääkö itsensä ja laumansa muilla veronmaksajilla vai onko vastuullinen ihminen.

Olimme jo mieheni kanssa avioliitossa kun esikoinen syntyi.. En ole ikinä kokenut eläväni kenenkään muun rahoilla. Mieheni maksaa omat veronsa ja tukia sain sen verran mihin olimme oikeutettuja.. Enemmän miettisin kaiken maailman juoppojen höösäystä kuin sitä paljonko kotiäidit saavat tukia. Sitä paitsi itse menin kouluun heti kun nuorempi lapsistamme oli 1v5kk ja vanhempi tuolloin 3v..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi