Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Oletko nyt kesän kynnyksellä tyytyväinen vartaloosi?

Vierailija
28.05.2011 |

Oletko laihduttanut tai yrittänyt laihduttaa keväällä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilot on kohdillaan, keho vain ajan syömänä tärveltynyt.

Vierailija
2/19 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen, olen laihduttanut ja kuntoillut koko talven ja kevään. Nyt kelpaa!

Ensi kesänä laitetaan vielä vähän paremmaksi, eikös? ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulos heikko ja vartalon malli tanakka

Vierailija
4/19 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa, että olen tyytyväinen vartalooni. Sillä on nyt erityinen tehtävä ja tiedän, että raskaudesta palautuu muutamassa kuukaudessa.

Vierailija
5/19 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan yrittänyt saada mitään "kesäkroppaa". Tuntuu hölmöltä ja turhalta tuollainen jokavuotinen säätäminen, varsinkin kun en viihdy rannoilla.

Olen normaalipainoinen.

Vierailija
6/19 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä kesänä ei tarvitse bikineihin koskea. Eikä mihinkään vaatteeseen joka jää polven yläpuolelle.

Olen raskaana ja näköjään nyt olen turvonnut oikeaksi sotanorsuksi. Aiemmissa raskauksissa näin ei ole käynyt. Pitää aloittaa taistelu heti kun vauvan olen saanut ulos. YÖK, etoo!

Vierailija
7/19 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella tyytyväinen! Muutaman kuukauden tiivis zumbaaminen ja lihastreeni on vieneet senttejä ympäryksestä, varsinkin vatsanseutu on nyt todella kiinteä ja litteä.

Vierailija
8/19 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekaa kertaa yli 15 vuoteen :-) Tietoisesti en ole laihduttanut mutta paino on pudonnut ruokavalioremontin myötä, BMI nyt 22 mikä on vähemmän kuin olisin ikinä kuvitellut.

Vierailija
9/19 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paino kohdallaan ja kropan muodotkin paremmat nyt, kun olen käynyt juoksemassa ja fillaroimassa. Rinnat voisi toki olla isommat...

Vierailija
10/19 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

168 cm ja 60 kg, reidet hyllyy ja höllyy ihanaisesti.

Vierailija
11/19 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyse ei ole mistään "kesäkropasta", vaan olen pysynyt samoissa mitoissa nyt jo ainakin 15 vuotta. BMI 20. Treenaan läpi vuoden säännöllisesti, vähintään kuusi tuntia viikossa.

:)

Vierailija
12/19 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaa piti mutta en ole saanut mitään aikaan.

Paitsi nyt on paino tippunut vähän kun olen raskaana rv9. Varmasti paino tippuu vielä lisää mutta pikku hiljaa maha myös kasvaa ja tulos on plus miinus nolla.

Toisaalta en kyllä välitäkkään tänä kesänä miltä näytän, kauan odotettu vauva pitää mielen korkealla ja kasvot hehkuvina. =)(Niissä väleissä kun en oksennna =))

Vierailija
13/19 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihdutellut kevään aikana 5 kiloa ja 4 kiloa pitäisi vielä saada pois + kiinteytyä! Meinaan joka tapauksessa pitää bikiinejä, ainakin Kreetan reissun aikana:)

Vierailija
14/19 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyn samassa koossa vuodesta toiseen ja minulla on kivannäköinen vartalo. En laihduta koskaan mutta kuntoilen paljon.

Vierailija
15/19 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raskaana, joten masu on aika iso, mutta muuten kaikki kunnossa. Onhan se varmaan hassun näköistä rannalla, bikineissä, kun masu pollottaa pinkeenä. Ainoastaan se harmittaa, kun supistelu estää liikkumasta vauhdikkaammin, on vaan pakko ottaa iisisti.

Vierailija
16/19 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

talven aikana laihtunut ehkä n 8 kiloa ruokaa vähentämällä. Vanhat kesävaatteet pyörii päällä, mutta kiintytyä saisi. ;-D

Vierailija
17/19 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei se bikineiden pitämistä estä. Ihan hirveästi ylipainoa ei ole (BMI 25), mutta löysää kyllä, vaikka alla on lihastakin. Sitäpaitsi, jo muutaman kilon pudotus tekee keveän olon, ja niitä (kiloja) on nyt kuukaudessa pudonnut 3. Loman alkuun ehdin pudottaa toiset 3, sit on vielä parempi. :)

En mä mene rannalle näyttäytymään, vaan uimaan, löhöämään auringossa ja ruskettumaan.

Vierailija
18/19 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoa ei ole, mutta kunnon päärynävartalo takaa ison takapuolen ja reidet selluliitteineen ja suonikohjuineen. Vatsa sentään litteä, ollut aina. Reidet ei kapene vaikka mitä tekee, jumppaan ja juoksen säännöllisesti. :/

Vierailija
19/19 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tän kuun alussa synnytinki ja siitä jäi muistoks hirveesti raskausarpeja ja mahasta jäljelle semmonen roikkulörpäke, niin oon tyytyväinen. Arvet ja masu on osa minnuu nyt ainaki jonkun aikaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi