Olen Persu. Saa kysyä.
Kommentit (56)
lopeta kuule jo!
Anna tulla vaan lisää persuilua. Näytetään oikein perusteellisesti miten vähän persuilla on aivotoimintaa.
Sun aivotoiminnan vähyys tässä kyllä kirkkaimmin silmille hyppää...
Taidan lähteä kusettamaan koiria kun kukaan ei kysy mitään! :(
mikä on sukan koko joko vaihdevuodet meni kuin ne meni vai menikö sittekkään mihin ne muutes meni?
jotain kun vastaukseksi tulevan persupaskan osaa jo muutenkin ulkoa kun sitä tungetaan tällä foorumilla pakkosyöttönä joka puolella?
mikä on sukan koko joko vaihdevuodet meni kuin ne meni vai menikö sittekkään mihin ne muutes meni?
Koko 37.
Vaihdevuodet eivät ole vielä alkaneet.
Hyväpalkkainen ammatti ( reilu 5000 kuussa) mutta nyt olen kotona lasta hoitamassa kun on vielä alle kouluikäinen.
...ole mitään Persupaskaa!! Mun sukat on puhtaat!
Taidan lähteä kusettamaan koiria kun kukaan ei kysy mitään! :(
Tunnen mamuja mutta vain sellaisia mamuja jotka tekevät lujasti töitä. Niitä seinien pystyssäpitäjiäkin kyllä näkee kaupungilla mutta heitä en tunne.
Maahanmuutto on ok, jos se on todellista maahanmuuttoa eikä sosiaalitukimatkailua.
Kuka sitä nyt koirankusetusreissulle jää...
mistä tiedät etteivät nämä kaupungilla notkuvat mamut käy töissä ?
yhteydessä kaikkiin Suomen mamuihin.
Jos nimittäin notkuu kaupungilla, ei ole töissä. Tietenkin jos työ on notkumista mutta tuskin siitä kukaan sentään varsinaista palkkaa maksaa.
Yötyöntekijät eivät perinteisesti jaksa päiviä notkua kaupungilla. Nämä samat naamat siellä koko ajan notkuvat.
...kuvittelemaan että jokainen ihminen on rehellinen, työteliäs ja arvostaa mokuttajaa ns. hyvänä ihmisenä yli kaikkien muiden ihmisten, kuten mokuttaja itsekin pitää itseään parhaimpana ihmistyyppinä kaikista.
(Moku= monikulttuuri)
Mikä ehkäisymenetelmä on niin huono, että olet saanut alkusi?
Nimimerkillä ei enää yhtään persua tähän maahan.
Mikä ehkäisymenetelmä on niin huono, että olet saanut alkusi? Nimimerkillä ei enää yhtään persua tähän maahan.
Sinäkin se tee parhaasi näyttääksesi kuinka sivistynyt on ei-persu? :D
Jatka!
Anna tulla vaan lisää persuilua. Näytetään oikein perusteellisesti miten vähän persuilla on aivotoimintaa.