Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imetyksestä kysymys!

Vierailija
14.06.2011 |

Miksi vauva imee ensin vain n. 1-2 minuuttia "kunnolla" rintaa ja sitten päästää irti ja kitisee, hamuaa uudelleen, päästää irti jne... Sitten vaihdan toiselle rinnalle, jota malttaa taas paremmin imeä 1-2 minuttia ja sitten alkaa tuo hamuaminen, irtipäästäminen uudelleen?



Tuleeko sitä maitoa tarpeeksi vai ei?? Vauvalla ikää kohta 3kk.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi