Jestas mikä myötähäpeä iski kun katsoin uutisia eilen!
Kameralle irviselevä pentu taustalla oli jotain niin järkyttävää, että huh huh! Poikaa kohtaan nousi samantien järkyttävä raivo ja vanhempia kohtaan armoton myötähäpeän ja säälin tunne. Että osasi iso poika olla idiootti! Näkikö muut?
Kommentit (24)
No voi voi. Kyllä sulla on vaikeeta. Onneksi mulla ei ole pipo noin tiukalla.
Siis kun kyse ei kuitenkaan ollut vakavista henkilövahingoista, niin poikien pelleily lähinnä nauratti. Tosin, olen erittäin iloinen, etteivät ne olleet omia poikiani ;). Myötähäpeää myös.
Kameralle irviselevä pentu taustalla oli jotain niin järkyttävää, että huh huh! Poikaa kohtaan nousi samantien järkyttävä raivo ja vanhempia kohtaan armoton myötähäpeän ja säälin tunne. Että osasi iso poika olla idiootti! Näkikö muut?
Lukaise nyt maltilla tuo mitä kirjoitit ja mieti että onko sulla taipumusta ylireagoida. Tunteet taitaa hallita sun elämääsi aika vahvasti?
"Jotain niin järkyttävää..."
"Järkyttävä raivo ja armoton myötähäpeä ja sääli..."
"Idiootti..."
Mua hävettää tää sun aloitus :D!
kun noin valtavan tunnekuohun valtoihin joutuu moisesta pikku jutusta?
Hölmöähän se pelleily oli, mutta että oikein "järkyttävä raivo"... Huh!
Kun tv-kameran kanssa menee paikalle, jossa on lapsia, puolet ryntää heti pelleilemään siihen kameran eteen.
Ei siihen sen kummempaa kasvatusvikaa tarvita, noin toimisi ap:nkin oma lapsi, jos ap ei olisi paikalla tarkkailemassa tilannetta.
Ja tämän tiedän kokemuksesta...
-Ylen tv-uutisten toimittaja-
Eihän kenenkään elämä noin pahasti voi pilalle mennä tuoommoisesta asiasta!
häh?! Musta se oli ihan koomista. Ei ne nyt persettä näyttäneet. Ja olis varmaan ylen kuvaajakin voinut niille ärähtää, jos olis tosissaan halunneet kuvasta pois. Tuli vähän eloa uutislähetykseen!
Mä vihaan tätä Suomen kaikki hiljaa ja nurkkiin häpeämään -mentaliteettia. Miksei välillä vois vähän pelleillä ja hassutella? Mua ainakin nauratti.
näyttihän se yksi melkein persettä ja huusivat rivoja
Oli vaan niin järkyttävän ääliö kakara, että samantien tuli hirvee inho ja ällötys tollasta pikkupaskiaista kohtaan. Omani ei todellakaan tekisi mitään tuollaista. Kaksi muuta poikaahan käyttäytyivät ihan fiksusti, kävelivät kameran ohi ja temppuilivat siinä jotain. Mutta tämä yksi kusipää teki itsestään täydellisen idiootin. Kyllä kuulis pentu kunniansa jos olisi oma.
ap
on se että nämä pelleilevät pojat tuomitaan kovemmin kun Famingossa tuhoa aiheuttanut paljon vanhempi poika. Häntä säälitään ja ymmärretään ja nämä vähän irvineet pojat ovat suurinpiirtein paholaisia.
Jos olisin ollut siellä asemalla (haastattelija sun muut) niin olisin komentanut pojat pois sieltä reunalta.
Penska veteli housujaan persvakoon ja väänteli naamaansa. Ihme, ettei kukaan pudonnut raiteille.
Hjallis Harkimo kääntyi joskus sanomaan kesken haastattelunsa takana irvaileville pennuille tyyliin. Häipykää siitä, luulisi hävettävän kun katsotte itseänne tjn. Saattoi olla joku muukin kun Harkimo, ehkä oli Jyrki:ssä. Se oli hyvin sanottu, ja pennut hävis saman tien nolon näköisinä. Mua ärsyttää suunnaatomasti nämä takana irvistelevät, niin liikkuvassakuvassa kuin valokuvissakin.
Se mitä ekat vastaajat vastaa on yleensä se kanta jonka muutkin ottavat. Sitten kun joku uskaltutuu olemaan eri mieltä, saatta joku toinenkin olla :)
Nytkin samasta aiheessta oli toinen ketju jossa ollaan poikia vastaan. Tässä ketjussa ollana ap:ta vastaan.
mä luulen että lapset on vanhempiensa peilikuvia. nyt kun jotkut ei diggaagaan näitä "pellepoikia" niin nää ylpeät vanhemmat (hei meidän poika on julkkis, hehehhe, oli se vaan hauska heheh) vetää kohta herneen nenukkiin ja sit kääräisee housunlahkeet persvakoon ja marssii nostamaan kunnianloukkaussyytteen teitä herjaajia vastaan. eikun meitä.
kun kyse on lapsistakin! huhuu.
kun silloin maajussille morsian jaksossa aikuinen mies kulkee nakuna taustalla :-)
suorana uutisiin, niin jutun pituus on laskettu sekunneissa.
Ei siinä ole aikaa kenenkään kasvattamattomia penikoita ruveta kuvaajan tai toimittajan kasvattamaan.
Lasten kasvatus kuuluu kodeille, ei yhteiskunnalle.
vaikutat tosi mukavalta ihmiseltä.
Oli vaan niin järkyttävän ääliö kakara, että samantien tuli hirvee inho ja ällötys tollasta pikkupaskiaista kohtaan. Omani ei todellakaan tekisi mitään tuollaista. Kaksi muuta poikaahan käyttäytyivät ihan fiksusti, kävelivät kameran ohi ja temppuilivat siinä jotain. Mutta tämä yksi kusipää teki itsestään täydellisen idiootin. Kyllä kuulis pentu kunniansa jos olisi oma. ap
Mun junttura tietty taas jossain...