Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jumalauta, mä kuolen näihin kuukautiskipuihin :(

Vierailija
14.06.2011 |

On kuin olis synnyttämässä, buranaa ja panadolia olen ottanut maksimiannokset, eipä paljon apuja ole. Paikallaan kun istuu niin pystyy olemaan, harmi vaan kun nuo lapset on pakko hoitaa, ei pysty vaan istumaan koko päivää. Huomiseen kun jaksais niin sitten jo helpottais, ehkä...

Kommentit (9)

1/9 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla tai ootko kokeillut sitä sellaista piikkimattoa? Siis selällään maaten lantion alla tai sitten vatsallaan alavatsan kohdalla.

Se saattaisi helpottaa verenkiertoa ja sitä kautta myös lievittää kuukautiskipuja, joillekin tepsii.

diakoni Meiju

(itse käytän sitä päänsärkyyn)

Vierailija
2/9 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpö? Lääkekonjakki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuohon tarvitse suostua, kyllä jotakin on tehtävissä, ja noin kovat kivut voivat olla merkki vakavammasta ongelmasta. Oletko aina noin kipeä?

Vierailija
4/9 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

endometrioosia? Käy lääkärissä, ei kuulosta normaalilta.

Vierailija
5/9 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuohon tarvitse suostua, kyllä jotakin on tehtävissä, ja noin kovat kivut voivat olla merkki vakavammasta ongelmasta. Oletko aina noin kipeä?

Muuta ei löytynyt. Endometrioosia itse epäilen, mutta gyne oli epäileväinen. Nää kivut alkoi vasta kolmannen lapsen jälkeen, sitä ennen oli suht normaalia. On kuulemma harvinaista että endometrioosi alkaisi vaivata kolmen lapsen jälkeen. Olis ollut viitteitä jo aiemmin, tiedä sitten.

Elokuussa on taas ultra ja gyne käski miettiä hormonikierukan laittoa, saattais ehkä auttaa.

Välillä tuntuu ettei noi lekurit ota tätä ollenkaan vakavasti, ajattelevat että kaikkihan nyt on vähän kipeitä kun on kuukautiset. Lääkkeeksi saan vaan buranareseptin vaikka olen pyytänyt että voisko harkita jotain muuta, kun tuntuu ettei tuo auta edes 3x800mg:na.

Nyt tuntuu lämpötyyny hiukan auttavan, josko sitä sais jotain ruokaa tehtyä, lapsiraukat ovat eläneet leivällä ym. aamupäivän kun äiti on ulissut tuskissaan. Ap

Ja kiitos piikkimatto vinkistä, pitää hommata sellainen ja kokeilla. Tosin tuntuu ettei siinä voi mahallaan kyllä maata kun koko vatsa on kosketusarka, en voi lapsiakaan sylitellä tänään ollenkaan, käy liian kipeää :(

Vierailija
6/9 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis resepti. Auttaa takuuvarmasti. Mulla oli myös ennen yhtä helvettiä kuukautiset, nyt otan kunnon lääkkeen heti kun tuntemukset alkaa, ja syön n. 3 päivän ajan. Kyllä helpottui elämä. Ihan turhia noi vahvimmatkaan buranat, ei auta yhtään.

Vierailija
7/9 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni auttaa särkylääkkeiden lisänä. Tosin se väsyttää.

Vierailija
8/9 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannata turhaan ottaa panadolia, sillä ei ole mitään vaikutusta, burana voi joitakin auttaa mutta esim. Ketorin on tehokkaampi kuukautiskipuihin.

Vierailija
9/9 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen lapsia kamalat kuukautiskivut. Eikä niitä otettu vakavasti esim opiskelijan terveystarkastuksissa; liikunta auttaa ja lämpötyyny!! Todellakin kun muutaman askeleen voisi kävellä ja oksentamatta lämpötyynyä käyttää...

Jos kuukautiset ovat säännölliset, kannattaa buranaa alkaa syömään jo ennen vuodon alkua tai mahdollisimman aikaisin, jos kipu ehtii yltyä kovaksi ei lääkkeillä ole enää mitään vaikutusta..

Tsemppiä, toivottavasti pian helpottaa!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi