Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko huomanneet, että romanipojat ovat aina lihavia?

Vierailija
14.06.2011 |

En juurin koskaan tapaa romanipoikalasta joka olis normipainoinen aina ovat enemmän tai vähemmän pulleita. Eivät taida juurikaan harrastaa liikuntaa mutta ruoka maittaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin tunnen yhden perheen, jotka kaikki ovat todella pulleita ja aloittivat syksyllä karaten juuri siitä syystä, että osaavat puolustautua ja jos vaikka joku kilo jäisi treeneihin :)

Vierailija
2/8 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä hieman hemmotettaan. Toiset lihoo, toiset ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on tosin vasta 10v. Pojat pelaamaavat jalista ja muutenkin juoksevat melkein kaikki välitunnit ja tämä poika on mukana. Ehkä hän sitten lihoo ja laiskistuu kun tulee vanhemmaksi :)

Vierailija
4/8 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

romanilapsia. Jos sinä et ole nähnyt, niin onko se todiste sille, että näin on AINA? Minusta se on vain todiste asianosaisen rajoittuneesta maailmankatsomuksesta.

Vierailija
5/8 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä et ole nähnyt, niin onko se todiste sille, että näin on AINA? Minusta se on vain todiste asianosaisen rajoittuneesta maailmankatsomuksesta.

Upeaa filosofointia! Kuinka monta vuotta opiskelit sitä, ja missä toimit nyt alan professorina?

Vierailija
6/8 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt laihojakin romanilapsia, ja paljon lihavia valkolaisia tietenkin... Pikkulasten ylipainolla on yhteyttä sosioekonomiseen asemaan, eli suomeksi sanottuna köyhillä on paksummat lapset. Sitä ei ehkä tiedetä tarpeeksi terveellisestä ruokavaliosta tai sen merkityksestä, tai ei vain jakseta välittää ("ei meillä oo ennenkään tällasista välitetty"). Ja romaniperheet ovat usein sieltä köyhimmästä päästä väestöä.

Tässä pari kuukautta sitten kauppakeskuksessa omat lapset tulivat silmät pyöreinä kertomaan, että näkivät "vauvan joka joi energiajuomaa!" (meillä ei lapsille sitä osteta), ja kohta näin itsekin noin 3-vuotiaan joka istui rattaissa, kädessä red bull -tölkki ja sipsipussi sylissä. Tämä oli siis romaniperheen lapsi, mutta olisi se voinut olla valkolainenkin.

Vierailija
7/8 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

romanilapsia. Jos sinä et ole nähnyt, niin onko se todiste sille, että näin on AINA? Minusta se on vain todiste asianosaisen rajoittuneesta maailmankatsomuksesta.

Vierailija
8/8 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun havaintoni eivät ole ihan samansuuntaiset, mutta minä olen havainnoinut kaikenikäisiä romaneja enimmäkseen raveissa.

Siellä näkee kyllä kaiken kokoisia ja muotoisia.