Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tuntenut hedelmöittymisen? Miten?

Vierailija
14.06.2011 |

Luulen, että 4v sitten tunsin esikoisemme hedelmöittymisen. Alavatsassa tuntui voimakas lämpö hetken aikaa. Nyt yritämme toista, ja odottelen samanlaisia tuntemuksia.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmissäni näkyi vaaleaa valoa ja korvissani kuului jousisoittimilla soitettu levon hetki nyt lyö. Tunsin vauvan saapuvan kohtuuni, tuonne elämän pesään, pehmeästi laskeutuen kuin keiju. Juuri sillä hetkellä myös luonto osallistui lapsen elämän alkuun, ulkona alkoi hepeä kesäsade ja kaikki linnut lauloivat toivottaakseen tervetulleeksi uuden vauvan äitinsä turvalliseen kohtuun.

Vierailija
2/3 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden mikroskooppisen solun hiljaksiin alkaessa "sulautua yhteen", ei tuota minkään sortin aistimuksia.

Mä oon tdnk tuntenut alkion kiinnittymisen viiltävänä kipuna mutta se on päiviä myöhemmin kuin hedelmöittyminen ja paljon rajumpi tapahtuma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut valtasi suunnaton lämpö.Silmissäni näkyi vaaleaa valoa ja korvissani kuului jousisoittimilla soitettu levon hetki nyt lyö. Tunsin vauvan saapuvan kohtuuni, tuonne elämän pesään, pehmeästi laskeutuen kuin keiju. Juuri sillä hetkellä myös luonto osallistui lapsen elämän alkuun, ulkona alkoi hepeä kesäsade ja kaikki linnut lauloivat toivottaakseen tervetulleeksi uuden vauvan äitinsä turvalliseen kohtuun.

Sun hedelmöitymisestäsi tuli minulle todella lämmin olo. Itse tiesin hedelmöitymiseni, kun hikinen mies ilmoitti minulle, että "se on siinä".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän