Oletko koskaan varastanut?
Kommentit (10)
N 5-vuotiaana kaverilta nuken tukkapannan. Sellaisen, jossa kuminauha ja kuminauhaan kiinnitetty pieni huopakukka. Vanhemmat huomasivat ja jouduin palauttamaan kaverille. Oli tosi noloa.
Töistä olen joskus vienyt esim. värikkäitä kopiopapereita ja nyt vikaksi lyijykyniä.
Kaupasta en koskaan
kaikista noista
Meikkejä, kasetteja, leluja, rahaa
Lapsena joskus 6-8v varastelin jatkuvasti kaupasta karkkia, enkä koskaan jäänyt kiinni. Joskus varastelin myös muilta leluja ja isovanhemmiltani rahaa ja koruja. Ihan omaa tyhmyyttäni varastelin, tiesin kyllä että oli väärin ja vanhemmat ei tienneet asiasta. Kaikki varastamani tavarat kyllä vaivihkaa palautin tai pidin piilossa, koska vanhemmat ois muuten ihmetelly mistä ne on tullu. Karkit toki söin ja rahat käytin karkkeihin myös. Sen jälkeen en oo koskaan varastanu.
Lapsena 6-12vuotiaana varastin kaupasta kaikkea, koska vanhemmat eivät ostaneet mulle sitä mitä halusin.
Nyt ei tulisi mieleenkään varastaa.
ja jäin heti kiinni. Oli maailman nolointa. Totesin sen jälkeen, että varastelu ei selvästikään oo mun juttuni... Sen jälkeen en ole edes miettinyt ottavani mitään luvatta.
vähän kaikkialta silloin joskus, samoin muutaman kerran kaupasta suklaata. Isäpuolelta varastin takin taskusta rahaa, jos oli ollut viettämässä baari-iltaa...
Paitsi jos lasketaan varkaudeksi se, että olen ottanut omenoita autiotalon pihassa kasvaneesta omenapuusta.
Kaupasta, kaverilta, töistä? Mitä?
Lapsena ja teininä kaupasta (mm. karkkia), lapsena kaverilta (en muista mitä), töistä ainakin jotain post it -lappuja ja t-paidan.
nahkatakki ruisrockissa jonkun teltasta
ala-asteella oli joku ihme kausi, että varasteltiin kaverin kanssa miltei joka päivä koulun jälkeen kaupasta/kioskilta karkkia. Koskaan ei jääty kiinni. typerää :(