Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

smartballsit ei pysy sisällä:(

Vierailija
13.06.2011 |

Vinkkejä kaivattais?Kellään kokemuksia?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat sen verran isot, että pysyy sisällä löysemmässäkin pillussa, jos ei silti pysy, niin tyhjennä pähkinät ensin, ettei ole niin painavat

.

Vierailija
2/19 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis läpimitaltaan?

Paino?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse joudun tunkemalla tunkemaan ne sisään. Ja mielestäni mulla on ihan normi värkki, yhden lapsen olen synnyttänyt.

Pitäiskö sun vaan yrittää eka vaikka makuullaan, ja harjottaa sillä tavalla lihaksia et koitat liikutella niitä palloja siellä sisällä? Sit kun vähän kehityt, niin voit nousta ylöskin..? En tiedä miten toimii näin, mut tuli mieleen. :)

Tsemiä, kyllä se kuule siitä!

Vierailija
4/19 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytin kaks vikkoo sitten,oisko jotain tekemistä ettei pysy sisällä.Joo täytyy kokeilla makuultaan.

Vierailija
5/19 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät pysyneet paria askelta pitempään. Sitten totuttelin niihin makuuasennossa, ja istualtaan myös. Laitoin yön ajaksi muutaman viikon ajan ja aamulla aina testasin mitä on tapahtunut. Joka aamu hieman paremmmin sujui. Sen jälkeen alkoivat pysyä kävellessänikin. Nyt menee hienosti useita tunteja ja lihaskunto ihan eri tasolla.

Vierailija
6/19 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät pysyneet paria askelta pitempään. Sitten totuttelin niihin makuuasennossa, ja istualtaan myös. Laitoin yön ajaksi muutaman viikon ajan ja aamulla aina testasin mitä on tapahtunut. Joka aamu hieman paremmmin sujui. Sen jälkeen alkoivat pysyä kävellessänikin. Nyt menee hienosti useita tunteja ja lihaskunto ihan eri tasolla.

Vierailija
7/19 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytin kaks vikkoo sitten,oisko jotain tekemistä ettei pysy sisällä.Joo täytyy kokeilla makuultaan.

Toisaalta itte aloitin käyttää kuulia 1 vko synnytyksestä, ja paikat oli apposen auki silloin. Ihan rauhallisesti ja makuulla alussa.

Vierailija
8/19 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta itte aloitin käyttää kuulia 1 vko synnytyksestä, ja paikat oli apposen auki silloin. Ihan rauhallisesti ja makuulla alussa.

No ei mikään ihmekään jos ei pysy sisällä! Mä en edes ois uskaltanu noin nopeesti tunkee mitää tonne alakertaan! n. 1kk synnytyksestä, niin mulla pysy just ja just sisässä smartballsit- nyt synnytyksestä 3 kk, ja ostin jo pienemmät kuulat, kun smartballsit pysy vaik ois hyppiny!

Kyllä se siitä, ajan kanssa, elä ole niin malttamaton.

Vierailija
9/19 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tottuu käyttää kuulia niin reenauskin kivaa ja huoletonta. Ja myös tulee tehtyä. Ekan jälkeen aloitin 6 viikkoa synnytyksestä Smartballsien kanssa. Nyt toisen jälkeen 3 viikkoa synnytyksestä, ja aluksi vain 5-10 min kerralla. Nyt 5kk treeniä ja kuulat pysyy halutessani 5-6 tuntiakin ongelmitta.

Vierailija
10/19 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joka päivä hiukankin saa edistystä kuulien kestämisessä niin se kummasti kannustaa jatkamaan.

Vierailija
11/19 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä noita kuulia saa??Tahtoo ne!

Vierailija
12/19 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ny Smartballsit, jotka ihan turhan isot, en vaan ole löytänyt pienempiä. Vinkatkaa joku nettikauppa, tai edes merkki. Kiitos!

Vierailija
13/19 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ny Smartballsit, jotka ihan turhan isot, en vaan ole löytänyt pienempiä. Vinkatkaa joku nettikauppa, tai edes merkki. Kiitos!

Noin vuosi sitten tilasin (kaalimato.com) netin kautta keskikokoiset melko painavat kuulat. Olen ollut niihin erityisen tyytyväinen ja pidän melko usein edelleenkin.

Nimi on näillä Ben Wa balls exl. Muistaakseni oli siellä sivuilla vieläkin myynnissä ja hinta parikympin paikkeilla.

Vierailija
14/19 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin tuntea jo epätoivoa,vaikka tosissaan 2vkoa synnytyksestä,ja kolmas lapsi siis.Joo onhan tuo reikä vähän avonainen,mutta kun pidin niitä viime yön,niin sain kiskoa aamulla ulos? eli toimii?

T: ap,jonka pitäis käyttää kookospähkinöitä:D

Vierailija
15/19 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko niiden kuulien siis olla sellaiset, että ne saa todellakin kiskoa sisältä pois? Joskus olen ostanut jotkut kuulat ja jotenkin tuntuu, että mitä hyötyä niistä on, kun ei niitä ainakaan tarvitse pidellä sisällä. Tulikohan siis ostettua liian isot? ei niitä ole tullut juuri käytettyä, kun se poisottaminen on jokseenkin ikävän tuntuista hommaa, kun saa todellakin kiskoa.

Vierailija
16/19 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko niiden kuulien siis olla sellaiset, että ne saa todellakin kiskoa sisältä pois? Joskus olen ostanut jotkut kuulat ja jotenkin tuntuu, että mitä hyötyä niistä on, kun ei niitä ainakaan tarvitse pidellä sisällä. Tulikohan siis ostettua liian isot? ei niitä ole tullut juuri käytettyä, kun se poisottaminen on jokseenkin ikävän tuntuista hommaa, kun saa todellakin kiskoa.

Itsellänikin aikoinani oli se suuaukko (lihakset siinä) tiukka, mutta sieltä sisältä emättimestä melko väljää. Aloitin kuulien päivittäisen käytön silloin ja ihmeitä ne vaan saa aikaan. Eivät paljoa tunnu ja ne kuulat voi hyvin unohtaa "sinne" päivän ajaksi. Kuitenkin ne jotain niille emättimenlihaksille tekee ja voimistaa niitä. Suosittelen kaikille!

Vierailija
17/19 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikin aikoinani oli se suuaukko (lihakset siinä) tiukka, mutta sieltä sisältä emättimestä melko väljää. Aloitin kuulien päivittäisen käytön silloin ja ihmeitä ne vaan saa aikaan. Eivät paljoa tunnu ja ne kuulat voi hyvin unohtaa "sinne" päivän ajaksi. Kuitenkin ne jotain niille emättimenlihaksille tekee ja voimistaa niitä. Suosittelen kaikille!

Toinen miinus on se, että ainakin omaan korvaan kuuluu kolinaa. Ne painot ei ilmeisesti ole pehmustettuja. Voihan se olla, ettei muut sitä kolinaa kuule. Tosin herättäisihän se varmaan hilpeyttä, kun muijasta kuuluu ihmeellinen kolina :)

Vierailija
18/19 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli ensimmäiset geishapallot just tuollaiset kolisevat. Käytin niitä vaan muutaman kuukauden vain ulkona liikkuessani, lenkillä, koiranulkoiluttamisessa, kauppareissuilla.

Sitten armaan siskoni vinkistä ostin laadukkaammat ja hiljaisemmat, siis paljon hiljaisemmat silikonikuulat. Ihan mahtavat muutenkin ja voin pitää vaikka täällä toimistotyön aikanakin kenenkään tietämättä..

Vierailija
19/19 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeasti vaan seksikauppaan valikoimia katselemaan. Sieltä löysin itsellenikin sopivan kokoiset kivat silicon-pallot.