Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehen ex suuttui, kun nykyinen raskaana...

Vierailija
13.06.2011 |

Päätinpä tulla tänne kertomaan myös oman vitutuksen aiheeni, liittyen exiin ja nyxiin, kun täällä aiheesta sen verran keskustelua.eli siis

Olen raskaana, miehelläni 1 lapsi entisestä liitostaan. Tämä lapsi, mitä odotan, on toivottu ja ihan yhteistuumin saanut alkunsa. Noh, miehen lapsi oli meillä toissa viikonlopun, ja kun hän lähti viemään lasta pois, piti minun aluksi lähteä mukaan, koska matka on pitkä ja kaksin kivempi ajella. Tämä ei nyt sitten miehelle käynytkään, vaikka yleensä ihan pyytää mua mukaan.

Myöhemmin, mies oli jotenki oudon oloinen. Sitten selvisi se syykin;

sen exä oli saanut tietää, että mä olen raskaana, ja suuttunut siitä, sekä ilmoittanut, ettei lapsen syntymän jälkeen halua, että mies on heidän yhteisen lapsen kanssa tekemisissä, kun kerran on mennyt uuden tekemään "tilalle". Pienen juttutuokion jälkeen mieheni paljasti, että kun nainen oli aikoinaan kuullut meidän seurustelusta, mies oli joutunut lupaamaan, ettei enää koskaan tee lisää lapsia, koska sisarpuolia äiti ei lapselleen halua.

Jotta mies oli saanut exän leppymään, oli hän nyt sit selittänyt, että tämä uusi tulokas on TÄYSI VAHINKO, eikä tianteelle nyt vaan mahda mitään. Ja ties mitä muuta paskaa on jauhanu.

SIIS MITÄ VITTUA?!?!?! Olenko mä tosiaan ottanut itelleni noin typerän miehen, joka tommosia menee lupailemaan ja vielä valehtelee? Ja kuka ex voi edes vaatia tollasta?

En tiedä mitä ajatella, vituttaa.

Ja ennen kun haukutte mut ihan pystyyn(koska sehän kuuluu täällä tapoihin), niin haluan kertoa, että mun mies oli eronnut jo paljon aiemmin tuosta lapsensa äidistä, ennenkun mä hänet edes tapasin.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tyhmä.

miksi hän haluaa miellyttää exäänsä?

Vierailija
2/38 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on hankkiutunut tuollaisesta puolisosta eroon. Harmi vaan, että ehti tehdä jo yhden lapsen ennen sitä. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on kaksi lasta, ja ex ilmoitti että kieltää meidän yhteiset tapamiseet. Ja jos lapset tulee isin luo, minun ja vauvan on lähdettävää pois kotoa.

Mutta mieheni kyllä piti puoliaan ja sanoi että menee oikeuteen jos ei saa tavata lapsia. Oli kiukutellut muutaman kuukauden, mutta nyt onneksi on rauhoittunut. Varmaan tottui ajatukseen.

Mutta miehesi tekee tyhmästi että yrittää lepytellä ja mielyttää sitä ex:ää. Sinua sen kuuluu mielyttää.

Voimia teille ja toivottovasti ex tajuaa että on tyhmä

Vierailija
4/38 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta miettisin että onkohan asiat nyt ihan noinkaan kuin miehesi sanoo, niin omituiselle asia kuulostaa.

Jos asia on noin niin eihän asiassa tyhmä ole ex. Saahan hän pyytä mitä haluaa ja mies voi ihan vapaasti olla suostumatta. Miksi ihmeessä mies olisi suostunut tuollaiseen jos lapsia haluaa? En kyllä miehesi ajatusjuoksua ymmärrä lainkaan!

Vierailija
5/38 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on kaksi lasta, ja ex ilmoitti että kieltää meidän yhteiset tapamiseet. Ja jos lapset tulee isin luo, minun ja vauvan on lähdettävää pois kotoa.

Mutta mieheni kyllä piti puoliaan ja sanoi että menee oikeuteen jos ei saa tavata lapsia. Oli kiukutellut muutaman kuukauden, mutta nyt onneksi on rauhoittunut. Varmaan tottui ajatukseen.

Mutta miehesi tekee tyhmästi että yrittää lepytellä ja mielyttää sitä ex:ää. Sinua sen kuuluu mielyttää.

Voimia teille ja toivottovasti ex tajuaa että on tyhmä

Ihana mies sulla :) Ihan oikea isä joka pitää kiinni lapsen ja isän oikeudesta tavata toisiaan, sano mulkku-ex mitä hyvänsä. Valitettavan moni isä alistuu exänsä vaatimuksiin siinä pelossa ettei saisi lastaan enää tavata. Mutta eihän se noin mee, kyseessä on isän ja lapsen oikeus tavata toisiaan eikä exän oikeus määrätä asioista.

AP:n miehelle toivon samanlaista ahaa-elämystä kun tlle miehelle, että exät kuriin!

Vierailija
6/38 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suksittaa eksänsä helvettiin ensimmäisenä noiden nalkutustensa kanssa. Miksei heti totea kylmästi, että "mitä tää sulle kuuluu?" ja häivy. Ei tuollaisesta asiasta tarvi edes keskustella.

Vierailija
7/38 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se ap:n mies ehkä vaan meistä kaikista parhaiten tuntee exänsä ja on todennut, että parempi selittää vahinkotarina kuin kertoa totuus, että säilyttää edes jonkinlaiset välit exäänsä ja saa vastaisuudessakin tavata esikoistaan.

Ai niin, mut eihän niillä vanhoilla lapsilla mitään väliä, kun uusia tulossa. Nehän voikin saman tien unohtaa ja keskittyä uuteen onneen..

Vierailija
8/38 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla riittää aina hippunen myötätuntoa näille katkerille eksillekin :/

Erot harvoin ovat helppoja ja aina jää jotain kaivelemaan. Ensireaktiona tuollainen on loppujen lopuksi aika inhimillinen eikä varmasti kestä kauaa, montaa vuotta.

Mutta onnea teille vauvasta :)

Vierailija
9/38 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ole tosissasi?!! miksi ihmeessä isä ei saisi nähdä lastaan, vaikka exä sen kieltäisi? Jos kyseessä yhteishuoltajuus niin kyllä se ukko sitä lastaan saa tapaamaan mennä ja ottaa yökyläänkin. JA jos ei exä muuten tajua niin oikeuteen vaan siitä että riistää isältä lapsen ja lapselta isän.. Hölmö saa olla, mutta ei tyhmä!

Vierailija
10/38 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..heivata miehen tenavan veks elämästänne. Kyllä siinä aika joku kärsii. Joku lapsi siis.

Vierailija
11/38 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti molemmat vanhemmat toisistaan kauniisti lapselle puhuisivat jne.

Ja jos lähivanhempi ei laske etäällä tapaamaan, niin kyllä siinä kuukausi jos toinenkin kuluu, ennen kun tapaamiset oikeusteitse järjestyy.

et ole tosissasi?!! miksi ihmeessä isä ei saisi nähdä lastaan, vaikka exä sen kieltäisi? Jos kyseessä yhteishuoltajuus niin kyllä se ukko sitä lastaan saa tapaamaan mennä ja ottaa yökyläänkin. JA jos ei exä muuten tajua niin oikeuteen vaan siitä että riistää isältä lapsen ja lapselta isän.. Hölmö saa olla, mutta ei tyhmä!

Vierailija
12/38 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ymmärrän vaan hiukan miltä eksästä tuntuu ja että miksi uhkailee tuolla tavalla.

Tottakai isällä on oikeus nähdä lasta.

Nää uusperhekuviot on aina vaan tosi herkkiä ja vaikeita ja ymmärrystä pitäisi olla kaikin puolin ja kaikkia osapuolia kohdella silkkihansikkain. Mun mielestä.

Vierailija
13/38 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on yksi jälkeläinen tehty ja sitten erottu, niin piuhat kiinni kummaltakin. Näitä eksien ja nyksien kärsiviä lapsia on jo liikaa tässä maailmassa.

Vierailija
14/38 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtiovalta päättäköön: Jos on yksi jälkeläinen tehty ja sitten erottu, niin piuhat kiinni kummaltakin. Näitä eksien ja nyksien kärsiviä lapsia on jo liikaa tässä maailmassa.

TOSI hyvin länsimaiseen valtioon. Kannatetaan.

Vierailija
15/38 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla riittää aina hippunen myötätuntoa näille katkerille eksillekin :/ Erot harvoin ovat helppoja ja aina jää jotain kaivelemaan. Ensireaktiona tuollainen on loppujen lopuksi aika inhimillinen eikä varmasti kestä kauaa, montaa vuotta. Mutta onnea teille vauvasta :)

Erossa ihminen laitetaan asemaan, jollaiseen hän todennäköisesti ei koskaan ole halunnut joutua. Loppujen lopuksi harva hankkii suhteeseen lapsia, ajatellen, että muutaman vuoden päästä on sitten ok erota ja alkaa kehittelemään ties millaisia uusperhekuvioita.

Useinmiten erossa toinen puoli on vielä usein halukkaampi selvittämään ongelmat juoksemalla pakoon. Silloin se, joka olisi halunnut jatkaa yhdessä jää tyhjän päälle koko elämänsä kanssa. Häneltä viedään oikeus ydinperheeseen. Lopullisesti.

Tällsisissäa tapuksissa on kyse siitä, että katkeruus muuttuu helposti vihaksi ja kohtuuttomiksi vaatimuksiksi. Tyhmäähän se on. Mutta niin ihminen vain toimii.

Ap on itse valinnut elämän uusperheessä. Ap:n miehen ex:ltä on puolestaan viety oikeus omaan perheeseensä ja siihen, että hän voi tarjota lapselleen ehjän ydinperheen. Kyllä sellainen varmasti kuikuttaa. Kiukuttelu ei ole koskaan aikuismaista, mutta kyllä sitä silti pitää jossain määrin ymmärtää.

Vierailija
16/38 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kukaan aikuinen ihminen rupea määräilemään exäänsä. kun erottu on, on jokaisen oma asia alkaa elää omaa elämäänsä. onnellisesssa kuviossa molemmat löytävät uudet puolisot ja lapsia tulee lisää. silloin jäävät nämä draamat yleensä vähemmälle. tietenkin voi olla katkera mutta miksi äiti kostaisi sen lapselleen ettei saisi nähdä isäänsä ja uutta sisarruspuoltaan?? kukaan kypsä ihminen ei tekisi niin vaikka kuinka sattuisi sisälle toisten onni. lapsen etu.

Vierailija
17/38 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eksä kieltää tekemästä lapsia, koska ei halua lapselleen sisaruksia. Hmm. kuinkahan mahtaa käydä, kun/jos sillä eksällä onkin uusi parisuhde vielä joku kaunis päivä. Päteekö sama myös häneen? Ei tietenkään. Hän on nainen ja saa tehdä mitä haluaa. Tällä hetkellä hän haluaa terrorisoida teidän perhettä, ja käyttää omaa lastaan pelinappulana.

Miehen pitää viheltää peli poikki ja heti. Onhan tapaamisoikeudet laitettu aikanaan paperille? Onhan.. Jos ei, niin pikaisesti soittoa lastenvalvojalle ja nimet papereihin alle. Isälläkin on oikeutensa, eikä tarvitse eksän vinkunoita välttämättä kuunnella.

Vierailija
18/38 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..sisaruksia. Joku jää aika jotenkin heitteille, jos on eksät, nyksät ja tulevat nyksät ja eksät...

Vierailija
19/38 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAPSELLA ON OIKEUS TAVATA ISÄÄNSÄ. Ei sitä voi ex kieltää! Tai nyxäkään. Sopimus on sopimus ja mies on tosi tyhmä, jos jättää lapsiaan tapaamatta vain, jos ex kieltää. Se ei ole exän päätettävissä! Siis jos on virallinen tapaamissopimus.

Ketjussa on sekotettu taas huoltajuus ja tapaamissopimus. Ne ovat kaksi eri asiaa, eivätkä sulje toisiaan pois. Näin ollen esim. lapsen äiti voi olla yksinhuoltaja, mutta isä voi tavata lasta hyvinkin paljon. VAstaavasti voi olla yhteishuoltajuus ja isä tapaa lastaan pari kertaa kuussa - jos silloinkaan.

Vierailija
20/38 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..sisaruksia. Joku jää aika jotenkin heitteille, jos on eksät, nyksät ja tulevat nyksät ja eksät...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän