Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua kaivataan miehen löytämiseksi

Vierailija
13.06.2011 |

Olen 32-vuotias sinkkunainen ja lopen kyllästynyt tähän. Mistä te hieman vanhemmat naiset (yli 30v) olette löytäneet miehen vai onko toivo jo menetetty?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveisin 40+, jolla eri tilanne:(

Vierailija
2/13 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...on jo todella syvällä kaivossa :D

Eipä vaiskaan, kaipa naisilla tuo miehen etsiminen on itse asiassa melko helppoa, mutta kunnollisen yksilön löytäminen voi olla kiven alla.

Itsekin olen sinkkuillut koko 2000-luvun ja joskus sitä parisuhdettakin kaipailee. Lähinnä pelottaa se, että kun on tottunut itse viuhtomaan miten huvittaa, niin miten sitä toisen kanssa eläminen onnistuu.

M29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin jatkoille eräässä työhön liittyvässä tilaisuudessa, jossa oli alan ihmisiä muistakin firmoista paikalla. Siellä hänkin oli. Päätimme tavata heti parin päivän päästä uudestaan, en edes muista, kumpi meistä sitä ehdotti.

Toivotan onnea sullekin!

Vierailija
4/13 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 30v ja jostain syystä kunnollisen miehen löytäminen tuntuu mahdottomalta. Minulla on pitkä parisuhde takana, vuoden verran olen elänyt sinkkuna.

En todellakaan nökötä kotona prinssiä odottamassa vaan harrastan, vietän aikaa ystäväporukoissa ja käyn myös baareissa ja muutenkin kaupungilla. Olen avoin ja iloinen, hoikka, urheilullinen ja huumorintajuinen.

Kyllähän noita miehiä on tullut tavattua, muutaman kanssa tapailtuakin kuukauden pari, mutta mikään juttu ei ole kantanut sen pidemmälle.

Mistä ihmeen kiven kolosta se mies pitäisi kaivaa? Pidän kovasti omasta vapaudestani, mutta kuitenkin haluaisin tavata hyvän kumppanin, kenties perustaa perheenkin.

Tsemppiä samassa tilanteessa oleville! Oletteko kokeilleet nettideittailua? Itse en oel vielä "uskaltanut".

Vierailija
5/13 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...taitaa ongelmana olla itse asiassa tuo, että kotoa tulee lähdettyä ihan liian harvoin.

Tein joskus opiskeluaikoina duunia baarissa n. 7 vuotta ja siinä sai tarpeekseen siitä harrastuksesta. Röökiä ei ole tullut kuin kokeiltua joskus nuorempana ja alkoholin juominen on vähentynyt täysin nolliin tai ainakin hyvin lähelle sitä.

Kavereita on runsain mitoin, mutta valitettavan harvoin tulee näitäkään enää nähtyä.

Yksi "show stopper" saattaa olla myös se, että koska sinkkukautta on nyt yli kymmenen vuotta takana, niin perheen perustaminen ei ole vielä millään tavalla mielessä. Jotenkin en näe itseäni isänä en sitten millään.

Taidan kuulua niihin toivottomiin tapauksiin siis itsekin :D

M29

Vierailija
6/13 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, jos viihdyt hyvin itseksesi ja kotosalla, eipä sitä parisuhdetta välttämättä edes kaipaakaan :).

6

Vierailija
7/13 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

projektia on niin hemmetisti, ettei ainakaan tekemisestä ole ikinä pulaa. Netissä tulee roikuttua ihan liikaa ja elokuvia katseltua.

Valokuvaus harrastuksena, mutta senkin sosiaalinen puoli on vähän niin ja näin saaristossa ja metsässä touhutessa :D

Jonkun vois tosiaan ottaa potkimaan perseelle vaikka ihan liikunnan puolesta ja jos vaikka saisi noita omia prokkiksia vielä paremmin valmiiksi.

M29

Vierailija
8/13 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrä vain kaukaa yli-innokkaat, yli-ikäiset kokemattomat friikit, niin hyvä tulee - ihan normaalejakin ihmisiä liikkuu nettideittailussa.

Vierailija
9/13 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et polta, et juo, et roiku baareissa, ei ole niitä vkl-lapsia ja sitä exää säätämässä

...taitaa ongelmana olla itse asiassa tuo, että kotoa tulee lähdettyä ihan liian harvoin.

Tein joskus opiskeluaikoina duunia baarissa n. 7 vuotta ja siinä sai tarpeekseen siitä harrastuksesta. Röökiä ei ole tullut kuin kokeiltua joskus nuorempana ja alkoholin juominen on vähentynyt täysin nolliin tai ainakin hyvin lähelle sitä.

Kavereita on runsain mitoin, mutta valitettavan harvoin tulee näitäkään enää nähtyä.

Yksi "show stopper" saattaa olla myös se, että koska sinkkukautta on nyt yli kymmenen vuotta takana, niin perheen perustaminen ei ole vielä millään tavalla mielessä. Jotenkin en näe itseäni isänä en sitten millään.

Taidan kuulua niihin toivottomiin tapauksiin siis itsekin :D

M29

Vierailija
10/13 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä ole mitään noista yllämainituista.

Joskus lukioaikoina tuli seurusteltua kyllä useammankin tytön kanssa, mutta totta puhuen, en edes tiedä missä nyt edellinen ex edes vaikuttaa :)

Muihinkaan vanhoihin heiloihin ei ole pahemmin tullut törmäiltyä ja ainakaan vanha suola ei enää janota näiden osalta.

M29

Vierailija
11/13 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaista mieluiten, niin epätoivoinen en vielä koe olevani, että deiteistä maksaisin ;)

6

Vierailija
12/13 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

emme tuhlanneet aikaa netissä kirjoitteluun alkua enempää vaan tapasimme ja sittähän se alkoi. Nyt 6 vuosi menossa ja lapsia toinen tulossa :-)

Vierailija
13/13 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta kesä on otollisempaa aikaa ihan perinteisellekin tapaamiselle, kun ihmiset jopa viihtyvät ulkosalla.

6

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi