Millaista asua Epilässä Tampereella? Kokemusta?
Epilä on harkinnassa yhtenä vaihtoehtona, jonne saattaisimme muuttaa. Onko joku asunut? Millaista siellä on asua? Onko pieniä lapsia vai onko "mummoutunutta" seutua?
Kommentit (11)
Itse vien 1,5v hoitoon kahdella bussilla Nuekalaan ja yhdellä bussilla takaisin keskustaan töihin. Luksusta! ;)
Alue muuten tosi mukava ja lapsella paljon kavereita.
Mihin ootte muuttamassa?
Ja vanhemmalla lapsella paljon kavereita...
Nuoremmallekin "kasvamassa" omaa ikää lähellä olevaa "sukupolvea"
Ei taida siellä suunnalla kovin moni asua?
t. ap
Asuin 2006-2008 ajan Epilän lähellä Raholassa ja rauhallinen ja mukava paikka on!
Keskustaan kuitenkin lyhyt matka.
moottoritiet, junanrata ja kaikki iso liikenne lähellä. Ei ole kummoisia palveluitakaan moneen muuhun alueeseen verrattuna.
En ikinä muuttaisi takaisin sinnepäin. Suosin eteläpuolta Tampereesta.
Kerropa missäpäin käytte töissä niin minä kerron missä Tampereella kannattaa asua.
Olen 4. polven tamperelainen.
Kerropa missäpäin käytte töissä niin minä kerron missä Tampereella kannattaa asua.
Olen 4. polven tamperelainen.
pitäisi päästä helposti Pyynikintorin suunnalle ja Tullin alueelle. Muu kulkeminen onnistuu autolla, eniten sitä on Länsi-Tampereelle.
t. ap
Vielä ei ole tarkkaan tiedossa mihin muuttaisimme, mutta Epilä on yksi alue, josta katsellaan asuntoa.
t. ap
Silloin kun itse asuin, oli tosi ruuhkaista kulkea keskustaan. Nyt tilanne ilmeisesti vähän parempi. En kyllä enää muuttaisi sille puolelle Tamperetta.
Me ollaan siis etsimässä pientaloalueelta asuntoa, ei kerrostaloalueelta. Vaikka ei mua sinänsä maahanmuuttajat haittaa.
Meille tuo suunta olisi hyvä kulkemisen kannalta. Ei hirveästi auta, jos toiselta puolelta kaupunkia on vähemmän ruuhkaa, kun kuitenkin täytyy tulla sinne.
t. ap
kukaan asu/ole asunut siellä päin?