Nokia C7 kokemuksia?
Onko millainen ihan puhumiseen, entä kosketusnäyttö, netin käyttömukavuus, kamera, GPS jne? Ostaisitko uudelleen? Mitä hyviä ja huonoja puolia?
Kiitos!
Kommentit (4)
mm. Angry Birds. Mene Nokian Ovi-palveluun ja lataa sieltä.
vaati kyllä totuttelua, ensimmäiset viikot kirosin ostostani, nyt en enää vaihtaisi. Varsinkin kosketusnäyttö vaati opettelua. On hyvä ihan puhumiseen, tekstaamiseen. Kameralla tulee hyviä ja laadukkaita kuvia, GPS toimii loistavasti (viimeksi mökillä leikittiin sillä, hyvin löysi meidät aina joka puskasta (toiminto: om sijainti)). Nettiä käytän varsinkin mökillä päivittäin, oli aluksi hankala käyttää, mutta totetttelun jälkeen varsin kätevä. Ja minä en tässä vaiheessa vielä tiedä varmaan puoliakaan tuon puhelimen toiminnoista. Joku C7 tunteva voisikin vinkata, miten siihen saisi Angry birds:in maksutta ja helposti (lasten toive).
Opeteltava on,
kameraa rakastan!!
kiukkulinnut latasin nokian ovesta ilmatteksi
Kalenterin voisi olla vieläkin näppärämpi vaikka iso + saa luotua useilla eriväreillä kalenteria.
navigaattori tämmöselle aina eksyksissä n KIVA
tykkään ja en tykkää, mutta luulen että suurin osa en tykkää jutuista on etten ole vielä sinut ominaisuuksien kanssa enkä osaa käyttää
Mutta toistaiseksi ostaisin edelleenkin saman.
AP taitaa sitten valita sen... Kertokaahan vielä noista puolista, mistä ette ole pitäneet.
vaati kyllä totuttelua, ensimmäiset viikot kirosin ostostani, nyt en enää vaihtaisi. Varsinkin kosketusnäyttö vaati opettelua.
On hyvä ihan puhumiseen, tekstaamiseen. Kameralla tulee hyviä ja laadukkaita kuvia, GPS toimii loistavasti (viimeksi mökillä leikittiin sillä, hyvin löysi meidät aina joka puskasta (toiminto: om sijainti)). Nettiä käytän varsinkin mökillä päivittäin, oli aluksi hankala käyttää, mutta totetttelun jälkeen varsin kätevä.
Ja minä en tässä vaiheessa vielä tiedä varmaan puoliakaan tuon puhelimen toiminnoista. Joku C7 tunteva voisikin vinkata, miten siihen saisi Angry birds:in maksutta ja helposti (lasten toive).