Vauvakuume, mutte pitäisi vielä jaksaa monta kuukautta
odottaa että voi alkaa yrittämään =(
Toisaalta ei sitä tiedä jos ei edes tule heti raskaaksi mutta toisaalta olen aiemmillakin kerroilla tullut heti.
Tahtoisin olla kotona vuoden päästä kun lapsi aloittaa koulun.
Joo tiedän että on tyhmää ajatella noin, lapsi tulee kun on tullakseen mutta kiitos en tarvii vastauksia teiltä joilla ei ole heti tärpännyt.
Kommentit (4)
En enää ota asiaa puheeksi, sillä riita siitä vaan aina tulee. Mulla on mieli maassa jatkuvasti...
meillä taas mies sanoo "no en tiedä katotaan joskus"
Jollain tasolla se kyllä haluaa vielä mutta järki panee vastaan.
rueta yrittämään, ole iloinen siitä. :) Vaikka ymmärrän kyllä että haluaisit jo alkaa. Itse lykättiin aloittamista häiden takia, mutta onneksi tulin heti raskaaksi, kun ruettiin yrittämään. Nyt kysyin mieheltä, että vieläkö me yritettäis lasta, niin vastaus oli et en tiedä. :/ Mullakin on ikää jo 30, niin en kyllä ihan kauaa viitsis odotella enää, et jos mies jatkaa "en tiedä"-linjaa niin ainoaksi jää. Onneks ei itellä oo mitään varsinaista vauvakuumetta, tahtoisin vaan sisaruksen tuolle esikoiselle.
helmikuuhun asti pitäisi jaksaa ja sitten voisi alkaa yrittelemään jos vaan mies ei ole kääntänyt kelkkaansa siihen mennessä. Olen niin hirmu kärsimätön muutenkin, mutta toisaalta en haluakaan vielä ja toisaalta taas haluan aloittaa heti yrittämään vauvaa. No hiljaa hyvä tulee.