Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hukkuuko 82 cm pitkä taapero

Vierailija
04.06.2011 |

(sopusuhtainen) Lindexin 92 koon vaatteisiin? Mietin ostanko kesävaatteita koossa 86 vai 92. Toisaalta tuskin ne 92 vaatteetkaan enää ensi kesänä mahtuu, joten 86 ei ainakaa nyt roikkuis päällä. Onko Lindexin lastenvaatteet nafteja vai reiluja vai vastaako hyvin pituutta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten en enää vanno muistavani oikein, mutta veikkaisin että ovat pientä kokoa (verrattuna Tuttaan).

Vierailija
2/9 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1v2kk. Ostin just 86 kokoa. 92 oli liian isoja tälle kesälle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meillä on Lindexin vaatteita suht paljon käytössä. Nyt olen ostanut 86cm tunikoita ja bodyja, housuissa on meidän tytöllä vielä 80cm ehkä parempi (riippuu toki siis lapsesta), mutta jos nyt ostaisin, niin varmaan ostaisin silti jo 86cm, ainakin esim. legginssejä.

Vierailija
4/9 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä kokoa isompia, mutta housuissa oikeaa kokoa. Jos pituutta on 82cm, niin paidat uskaltaa kyllä ostaa 90cm, mutta housuissa joutuisit lahkeita kyllä käänteleen.

Vierailija
5/9 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoiseni oli käytti 87-senttisenä (1,5-vuotiaana) 92-98-senttisiä paitoja, mutta 80-86-senttisiä housuja ja shorteseja. Pitkälahkeiset housut olivat aivan liian löysiä koossa 86, mutta lahjemitta liian lyhyt koossa 80. Tyttö painoi 10,2 kiloa, eikä käyttänyt enää vaippaa päivisin, joten housut olivat senkin vuoksi todella löysiä.

Kuopukseni on aivan erimallinen. Lyhyt ja paksu kuin Kirstey Allen. Toivottavasti makkarat karisevat, kunhan oppii kunnolla kävelemään ja juoksemaan. Yksivuotisneuvolassa (viime viikolla) oli 73,5 cm pitkä ja painoi 9,1 kiloa. Hänelle menee keveästi kokoa ja kahta isommat (80-86) paidat ja kokoa 80 olevat housut ja shortsit koska makkarat täyttävät hihat ja lahkeet.

Vierailija
6/9 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika on nyt 75cm ja noin 9 kiloa ja tänäänkin oli päällä 68cm body.Älä osta liian isoa jos haluat et käyttää heti ja istuukin kauniisti.

Vierailija
7/9 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän mun kokemus on niin erilainen??Muut ostaa parikin numeroa isoja ja mun käyttää 68cm vaatteita.Ja siis nimenomaan lindexin vaatteissa.?? Outoa on.Onkohan mun vaavin kroppa jotenkin omituinen???

Vierailija
8/9 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on kyse makuasioistakin.Mä ostan aina vain just sen kokoiset kun sillä hetkellä tarvii,en ajattele mahtuukoo kahden kuukauden päästä puhumattakaan ensi kesästä.

Siltikin ihmetyttää miten jonkun 75cm käyttää 82cm kun mun 75cm käyttää 68cm-74cm.?

Vierailija
9/9 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin kokoaan, mutta isompien lasten puolella mitoitus on mielestäni niukka. Oma tyttäreni käyttää pääasiassa koon 80 vaatteita, mutta lindexin vaatteissa 86 on sopiva joku lindexin paita on jo kokoa 92.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi