Isäni on liittänyt minut erään puolueen jäseneksi vasten tahtoani. Mitä tehdä?
Olin viikonloppuna käymässä vanhemmillani.
Etsin särkylääkettä eräästä hyllystä, jossa muutakin roinaa, ja käteeni osui kaksi samanlaista jäsenkorttia, joista toisessa minun, ja toisessa veljeni nimi!!
Isäni on siis liittänyt meidät puolueen jäseneksi täysin kysymättä mielipidettämme!
Ja perheessämme politiikka ei todellakaan ole koskaan ollut mitenkään pinnalla, mutta toisaalta toiminta on jotenkin isälleni tyypillistä...
Mutta olen niin raivona asiasta, että en ole edes uskaltanut sanoa asiasta kenellekään. En edes isälleni, mikä olisi kuitenkin kai aika järkevää...
Mutta millaisen puolueen jäseneksi JOKU muu voi liittää toisen, aikuisen ihmisen ihan noin vaan??
Kommentit (9)
ja ilmoita ettet ole jäsen. Helppoa. Mun isä ilmoitti meidät aikoinaan puolueen nuorisojärjestöön....
Stadilainen vanha sananlasku "Kepu pettää aina" kuvaakin varsin osuvasti puoluetta.
Jos katsot poliitikkoja jotka ovat koko ajan oikeudessa (syyttämässä tai syytettynä) tai muuten vaan jääny vilungista kiinni, ovat yleensä Kepulaisia.
Hyvin kuvaavaa on Hiihtoliiton oikeudenkäyntikin, suurin osa syytetyistä on Kepulaisia, Ahon johdolla tietysti.
Kepulaiset imevät jo äidinmaidossa taidon kupata rahat muiden taskuista erilaisina tukiaisina.
ja kysyisin, että onko todellakin näin, että heidän jäseninään on ihmisiä, jotka eivät edes tiedä olevansa ko. puolueen jäseniä.
Sen jälkeen veikkaisin, että jäsenyytesi perutaan varsin nopeasti.
Muistathan sanoa asiasta myös veljellesi.
Mutta millaisen puolueen jäseneksi JOKU muu voi liittää toisen, aikuisen ihmisen ihan noin vaan??
Sinähän sen tiedät, mikä puolue se siis oli?
Niillähän oli noita jäsenyyssotkuja, ainakin männävuonna.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/keskustan-jaseneksi-vastoin-tahtoaan-…
Miten reagoit isällesi? :)
Itse olisin kyllä ap.n sijassa soittanut ihan ensimmäisenä veljelleni ja jauhanut aiheesta hänen kanssaan. Te hänet parhaiten kuitenkin tunnette. Sitten eroat puolueesta.
Ihmettelen kyllä suuresti kuinka puolueeseen voidaan liittää aikuinen ihminen ilman tämän suostumusta?? vai onko isänne liittänyt teidät jo alaikäisinä? Tarvitseeko maksaa jäsenmaksuja/kuka maksaa? Eikö silloin tulisi jotain jäsenpostia yms. yms. Mystinen juttu.
Eli isää turha syyttää. Keskusta toisaalta laittoi listoilleen paljon puolueen jäsenen sukulaisiakin, eli oikea syytös menee Keskustan puoluetoimistolle.
soitat sinne puolueeseen ja ilmoitat eroavasi.