Kumppani ei kiihota
Miten pystyisin saamaan piristystä seksielämään, ts. harrastamaan edes seksiä, koska kumppanini vartalo on niin epäkiihottavaksi muuttunut että nähdessäni sen ei viimeistään ainakaan tee mieli?
Ongelma on kai vain päässäni, mutta kun näky ei hivele silmiä ja suorastaan poistaa viimeisetkin halut... kyllä visuaalisuudellakin on jotain merkitystä nähtävästi. Tämä vaan on tappanut koko seksielämämme.
Olen itse nainen.
Kommentit (11)
Otat tietysti minuun yhteyttä. Minulla on kroppa kunnossa mutta eukkoa ei kiinnosta silti. 10 vuotta takana ja seksielämä max. kerran kuukaudessa.
Veikkaan hänellä olevan salarakas töissä, mutta milläs todistan? Tälläistä tämä on, yhtä helvettiä joka päivä, mutta tälläisiksi luonto meidät loi. Kuka ihme keksi nämä typerät ahdasmieliset säännöt.
Vaikeetahan tämä on.
Voi olla, että minullakin on joskus riipputissit ja levinnyt perse, mutta ei ole vielä näkynyt..
Minä niin toivoisin, että saisin harrastaa seksiä sellaisen ihmisen kanssa, jolla kroppa ok kunnossa. En vaadi mitään sikspäkkejä tosiaan, mutta jos nyt voisi vähän yrittää pitää huolta itsestään. Ongelmana ei ole se, että minulla ei olisi seksihaluja, en vaan saa mitenkään kohdistettua niitä mieheeni vaan fantasioin muista miehistä.
Salarakas tietysti voi merkitä seksin harvenemista kotona, mutta jos töissä on salarakas, niin aika vaikeahan sitä on todistaa.. mutta kai on joitakin syitä, miksi epäilet hänellä olevan siellä salarakkaan..?
Otat tietysti minuun yhteyttä. Minulla on kroppa kunnossa mutta eukkoa ei kiinnosta silti. 10 vuotta takana ja seksielämä max. kerran kuukaudessa. Veikkaan hänellä olevan salarakas töissä, mutta milläs todistan? Tälläistä tämä on, yhtä helvettiä joka päivä, mutta tälläisiksi luonto meidät loi. Kuka ihme keksi nämä typerät ahdasmieliset säännöt.
Minulla on salarakas työpaikalla, ollut jo puolitoista vuotta..siksi jo pelkkä läheisyytesikin oksettaa..
Otat tietysti minuun yhteyttä. Minulla on kroppa kunnossa mutta eukkoa ei kiinnosta silti. 10 vuotta takana ja seksielämä max. kerran kuukaudessa. Veikkaan hänellä olevan salarakas töissä, mutta milläs todistan? Tälläistä tämä on, yhtä helvettiä joka päivä, mutta tälläisiksi luonto meidät loi. Kuka ihme keksi nämä typerät ahdasmieliset säännöt.
Minulla on salarakas työpaikalla, ollut jo puolitoista vuotta..siksi jo pelkkä läheisyytesikin oksettaa..
1,5v sopisi kuvioon ja olisi hienoa, jos tämä pattitilanne ratkeaisi vaikka täällä. Millä alalla työskentelet provoilija?
Mieheni on syönyt itsensä järkyttävään kuntoon eikä ole todella mitenkään haluttava. Hän on minulle tärkeä edelleen ja hyvä isä ja avomies mutta seksielämä on täysin jäissä koska en halua häntä... Minullakin on 10kg ylipainoa että olen päässyt myös rupsahtamaan mutta saan silti kehuja muilta miehiltä. Mieheni tietää mistä kiikastaa ja kokee erilaiset lelut avaimeksi...Joo joskus on ihan kiva leikkiä mutta tykkään perusseksistä mikä ei enää ole onnistunut aikoihin. En tiedä myöskään miten tästä ulos... Haluaisin 1-5 kertaa viikossa ja ajattelen seksiä aika paljon.
Mieheni on syönyt itsensä järkyttävään kuntoon eikä ole todella mitenkään haluttava. Hän on minulle tärkeä edelleen ja hyvä isä ja avomies mutta seksielämä on täysin jäissä koska en halua häntä... Minullakin on 10kg ylipainoa että olen päässyt myös rupsahtamaan mutta saan silti kehuja muilta miehiltä. Mieheni tietää mistä kiikastaa ja kokee erilaiset lelut avaimeksi...Joo joskus on ihan kiva leikkiä mutta tykkään perusseksistä mikä ei enää ole onnistunut aikoihin. En tiedä myöskään miten tästä ulos... Haluaisin 1-5 kertaa viikossa ja ajattelen seksiä aika paljon.
Vaimokin aina hehkuttaa ravintolasta tullessaan miten miehet ovat kehuneet. Ei sitä etten itsekin sanoisi miten seksikäs oma vaimo on mutta kyllä ravintolassa miesten kehumisen takana on ajatus että saisi naiselta pesää. Eikä tarkoitus ole nyt provota että kaikki valehtelisivat mutta tiedätte mitä tarkoitan. :-)
Parisuhteessa tuo visuaalisen puolen merkitys kyllä kasvaa ajan myötä ja onneksi meillä kumpikin sen on ymmärtänyt ja pitää kropastaan huolta. Vahdin erittäin mielelläni lapsia sillä aikaa kun vaimo käy harrastamassa. Kun mittarissa alkaa olemaan maagiset 40 niin täytyyhän se myöntää että saa treenata aikalailla (vähintään 5 kertaa viikossa) että saa kropan pidettyä kunnossa mutta tein päätöksen ja pitkän aikaa sitten että mieluummin käytän aikani urheiluun ja omasta terveydestä huolehtimiseen kun katson televisiota sen 2-3 tuntia päivässä mikä taitaa olla aika keskimääräinen aika ja tuloksista saan nauttia koska voin paremmin ja jaksan sängyssä pidempään kuin parikymppisenä kollina joten myös vaimoni saa osansa ja toivottavasti ei sitten juokse vieraissa ainakaan ulkoisten syiden vuoksi.
Ihanaa huomata, että joillain muillakin on samoja ajatuksia. Aihe tuntuu olevan tabu, josta ei voi oikein puhua. Minunkin mies siis syönyt itsensä järkyttävään kuntoon, eikä kiinnosta edes terveydellisistä syistä saada itseään parempaan kuntoon. En kykene käsittämään. En myöskään ymmärrä, miten tämä tilanne voi ikinä selvitä.. :´(
Hienoa että jotkut jaksavat pitää terveydestään huolta mieluummin kuin katsoa töllötintä vaan ja napsia herkkuja!
Varsinkin näin kesällä...
Lämpimät illat, loma-aika, aamulla ei kiire mihinkään (eikä tarvitse olla ajokunnossakaan, joten mitäs sitä jos muutaman kaljan ottaakin). Grillikin on kuumana harva se ilta. *huoh*
Itse olen päättänyt, ettei perse todellakaan levahda. En kestäisi katsella itseäni peilistä.
N33
Tuo olut on kyllä se pahin vihollinen. pitäs vaan maltilla juua ne parit saunaoluset ja jättää tissuttelu pois.
Oma ukko on kanssa lihonnu aikalailla 3v sisällä, ennen oli timmi ja kävikin salilla säännöllisesti, nyt on sitten jäänyt muutontakia (ei oo ku jotain paska saleja). No paino on pudonnut aka. lihas vaihtunu läskiksi :P Mutta on se silti niin ihana ja haluttava...itse taitaa kärsiä ulkonäöstään ja mainitseekin asiasta välillä. Minä aina lohdutan, että hän on minulle yhtä rakas ja komea kuin ennenkin ja onhan hän.
En minä ainakaan sanois et tee itsellesi jotain ja ootpa ällön pulska :P miltäs se itsestä tuntuis?
nyt potkitte ne ukot ja akat sohvilta ylös ja teette yhdessä jotain kivaa!
Kyllä ne sinullakin tissit venähtävät ja perä rupeaa roikkumaan, kunhan vähän aikaa odottelet.
Sen jälkeen teitä onkin siinä kaksi joita toinen ei pahemmin sykähdytä visuaalisesti.
Voitte olla sitten ihan porukalla haluamatta.