Häiritsevät asiat toisessa ja niiden merkitys?
Mua mietityttää suht tuoreessa suhteessani se, että miehessä on niin paljon sellaista joka häiritsee minua. Asiat ovat lähinnä ulkoisia seikkoja, jotka eivät ole ensimmäisenä tärkeysjärjestyksessä, mutta ahdistaa, koska olemme vielä niin alussa ja jo nyt on sellainen olo, että harmittaa moni asia. Muuttuvatko nämä pikkujutut merkityksettömiksi ajan kanssa vai alkavatko häiritä vaan enemmän..?
Kommentit (5)
jos et ole valmis niitä sietämään, niin sitten todellakin kannattaa miettiä, että miten eteenpäin.
Monet naisethan pyrkivät muuttamaan tai opettamaan kumppania. Se ei kyllä ole kovin kestävä tie onneen.
jos et ole valmis niitä sietämään, niin sitten todellakin kannattaa miettiä, että miten eteenpäin.
Monet naisethan pyrkivät muuttamaan tai opettamaan kumppania. Se ei kyllä ole kovin kestävä tie onneen.
Mistä tiedän ovatko nämä ylitsepääsemättömästi häiritseviä asioita?
ap
itse en ole koskaan pystynyt olemaan ihmisen kanssa, jonka olemuksessa/käytöksessä/puheissa joku asia häiritsee minua alusta asti. Nykyinen mieheni tuntui aivan ihanalta ensimmäiset 10 vuotta, ja vasta sen jälkeen rupesi tulemaan joitain pieniä asioita, jotka vähän toisinaan nypyttivät. Niidenkin kanssa olen oppinut elämään, onhan mies muuten oikea mallikappale :)
no mieti, että voitko olla yhdessä seuraavat 50 v miehen kanssa, jolla on tää ja tuo häiritsevä ominaisuus.
Lähtökohdaksi siis se, että häiritsevä ominaisuus ei häviä ainakaan sinun toimenpiteilläsi
Voithan vaikka listata plussat ja miinukset ja katsoa kummat painavat enemmän. Toista ei pysty muuttamaan.
ikävä kyllä.