Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä vihaan tota mun miestä. Se on niin STN:n tyhmä.

Vierailija
13.06.2011 |

Joka ikinen päivä saa raivostua sen tekemisistä. Tuntuu kuin sillä olisi joku tyhjä ämpäri ton pään paikalla.

Tehköön mitä vain itselleen, ihan sama, mutta kun on niin per*eleen tyhmä ja vaarantaa meidän lasten turvallisuuden.

Sen autossa ei ole turvaistuimia, istuimet on mun autossa ja lasten kanssa kuljetaan aina sillä. Nytkin lähti töistä eikä ääliö voinut käydä kaupassa. Haki lapset ja nyt sitten pohtii että pitää mennä kauppaan. Kysyin sitten että meinasitkos autolla mennä, kuulemma joo. Kun sanoin että lapsia ei ilman istuimia kuljeteta, niin olikin ihan ihmeissään ja mietti sitten tuossa tyhjyyttään kumisevassa päässä että sitten pitää mennä huomenna kauppaan. Ja kun ei ole ruokaa kaapissa, mitenhän aikoo tuon dilemman ratkaista?!

Eilen antoi nuorimman lapsen kastella kenkänsä täysin. Olimme kaukana kotoa ja hänestä oli niin kiva kun lapsi leikki sadettimen kanssa. Antoi sitten laittaa kenkänsä siihen ja lopputulemana oli vettä valuvat lenkkarit ja sukat. Olihan tosi kiva 2-vuotiaalla olla loppupäivä (8 tuntia) märissä kengissä ja sukissa. Voi vee. Kun ei hän nyt oikein tajunnut että siinä käy noin.

Mä en oikeasti voi ymmärtää miten olen onnistunut noin yksinkertaisen olion kanssa menemään naimisiin! Mä voin pahoin jo sen olemassaolosta. Hemmetti sentään.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukupuolensa takia on niin kyvytön? Vastaa nro 44...mies siis saa tolloilla ja olla idiootti kun taas naisedn pitäis jaksaa, pystyä, kyetä ja ottaa kaikki vastuu? Naisen pitäis alistua rooliinsa vain sen takia että mies saa jatkaa tolloiluaan? Ei onnistu...t.feministi

sellaisella alalla johon miehet sopivat. Se ei ole sovinismia vaan fakta. Kodin hommat eivät ole miehen luontainen ympäristö. Ja muista nyt kuitenkin siinä ylimielisyydessäsi, että miehen aivot ovat suuremmat kuin naisen ja he käyttävät enemmän logiikkaa eivätkä sorru tunteiluun samalla tavalla kuin naiset. Tällä on tarkoituksensa ja hyötynsä.

Katso vaikka naisvaltaista työpaikkaa. Suuri määrä energiaa ja AIKAA menee naisten väliseen tappeluun, juoruiluun ja kilpailuun. Miehet eivät tuhlaa aikaansa sellaiseen. He selvittävät välinsä nopeasti pois päiväjärjestyksestä eikä työaikaa tuhlaannu kissatappeluihin.

Vierailija
2/48 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo siellä huomattiin tyttöjen ja poikien ero. Kun piti alkaa siivota leluja pois tytöt tekivät sen järjestelmällisesti kun taas pojat notkuivat, nuokkuivat eivätkä ollenkaan katsoneet mihin niitä leluja tunkivat. Onko se sitten sisäsyntyistä vai kasvatuksen tulosta mene tiedä!Meillä ainakin pojan kanssa on saanut tehdä tuplasti töitä jotta on oppinut huolehtimaan asioista, tavaroistaan ja ajattelemaan pidemmälle asioita. ap otan osaa tollanen on niin ärsyttävää!

Ite oon huomannut pojistani, että kun NIITÄ EI KIINNOSTA, niin eivät ole lainkaan motivoituneita oppimaan näitä tämmösiä juttuja. Eli joudun vuodesta toiseen huomauttelemaan ja muistuttamaan samoista asioista (en tee puolesta, mutta olen yrittänyt selvittää, että kun teet näin niin sitten pääset huomenna helpommalla ym. mutta kun ei niin ei).

Esim,. juuri vaateiasioista, tavaroista ym. Elävät enemmän tässä hetkessä, nauttivat menemisestä ja vauhdista. Silloin etsitään ruokaa, kun vatsa huutaa nälkää. Ja heitä kiinnostavat nimenomaan kaikki tekniset jutut, rakentelut, korjaamiset, värkkäämiset. Viilaavat juttujansa ihan loppuun asti vaikka välttäisi vähän vähempikin (eli ovat niissä tosi tarkkoja). Niihin kyllä jaksavat paneutua vaikka itsestäni näyttää kuolettavan tylsältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi et mene itse kauppaan

Vierailija
4/48 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkä virka mittään? TÄnne vain tulet jupisemaan?

:D

Vierailija
5/48 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, ihmiset tekee joskus virhearviointeja. Naimisiin meneminen tuollaisen miehen kanssa on just sellanen.

Mies ei muutu, etkä muutu sinä. Säästä itsesi pidemmältä piinalta ja eroa asap.

Avioliiton jatkaminen tuossa tilanteessa johtaa vain katkeroitumiseen, mistä lapsetkin tulisivat kärsimään.

Vierailija
6/48 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoitko sen sekoittaa pääsi?

Vierailija
7/48 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ei tietenkään itse voi mennä kauppaan tai olla lasten kanssa kotona sillä aikaa kun mies ostoksilla. Eihän se onnistu koska AP on niin älykäs ja lisäksi hänen pitää tehdä selontekoa av-palstalla. Hmmmm... Sanoiko joku: provo

Vierailija
8/48 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olettaisin että lapset kaipaa maitoa ja leipää ja ruokaa hieman ennen sitä ajankohtaa.

Vkl oltiin poissa, joten ruokaa ei ole.

Ja menin töihin 7.30.

Ja joo, mulla on työ, jossa voin roikkua netissä jos haluan.

ap

Vierailija
9/48 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP roikkuu siis mielummin pitkän päivän töissä ja ilkkuu miestään kuin huolehtii osaltaan lapsista.

Vierailija
10/48 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sadettimessa?

Haloo! Mä olen antanut tehdä niin lukemattomat kerrat, koska meillä on lapsella useammatkin kengät ja sukat.

Olenpa juossut ihan paljain varpainkin lasten kanssa rankkasateessa, ja hauskaa oli.

Vierailija
11/48 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

autoon, jatkossa voit ohejeistaa paremmin tai vaikka aamulla käydä itse kaupassa tai jatkaa urputtamista miehelle, joka on noin stnan tyhmä.

Vierailija
12/48 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka jauhaisit jostain jutusta miljoona kertaa, niin se ei vaan edelleen tajua. "Paras" viime aikoina tapahtunut juttu oli, että tulin aamulla keittiöön, ja katsoin, että lieden päälle oli laitettu sanomalehti ja koiran puruluu. Kysyin että mitä helvettiä, montako kertaa olen sanonut, että ei saa laittaa hellan päälle mitään syttyvää. Meillä on vielä sellainen hipaisunäppäimillä varustettu liesi, joka voi periaatteessa mennä päälle vahingossakin.

No, tähän mies sanoi, että kun katsoi illalla elokuvaa, niin ärsytti koiran temuaminen luun kanssa, niin hän otti sen pois. Eli siis sanomalehti koiran eväineen oli ollut yön yli hellalla, ja koira siis samoissa tiloissa. Sanoin, että jos haluaa tappaa meidät, se käy varmaan helpomminkin kuin tulipaloa järjestämällä. Onneksi koira on kiltti, eikä ota pöydiltä, mutta tässä tapauksessa olisi saattanut, koska oli kuitenkin kyse koiran omasta tavarasta...

Ja miljoona vastaavaa tarinaa. Huoh. Kiva vahtia aikuista äijää koko ajan. Pahempi kuin lapset.

Vierailija
13/48 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sadettimessa?

Haloo! Mä olen antanut tehdä niin lukemattomat kerrat, koska meillä on lapsella useammatkin kengät ja sukat.

Olenpa juossut ihan paljain varpainkin lasten kanssa rankkasateessa, ja hauskaa oli.

Vierailija
14/48 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ap tietää, että mies hakee lapset illalla ja itse hän on töissä, miksi hän ottaa auton, jossa on ne lasten turvaistuimet? Meillä ainakin se, jolla oli lastenhoitovastuu, käytti autoa jossa oli turvaistuimet.

Vierailija
15/48 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka jauhaisit jostain jutusta miljoona kertaa, niin se ei vaan edelleen tajua. "Paras" viime aikoina tapahtunut juttu oli, että tulin aamulla keittiöön, ja katsoin, että lieden päälle oli laitettu sanomalehti ja koiran puruluu. Kysyin että mitä helvettiä, montako kertaa olen sanonut, että ei saa laittaa hellan päälle mitään syttyvää. Meillä on vielä sellainen hipaisunäppäimillä varustettu liesi, joka voi periaatteessa mennä päälle vahingossakin. No, tähän mies sanoi, että kun katsoi illalla elokuvaa, niin ärsytti koiran temuaminen luun kanssa, niin hän otti sen pois. Eli siis sanomalehti koiran eväineen oli ollut yön yli hellalla, ja koira siis samoissa tiloissa. Sanoin, että jos haluaa tappaa meidät, se käy varmaan helpomminkin kuin tulipaloa järjestämällä. Onneksi koira on kiltti, eikä ota pöydiltä, mutta tässä tapauksessa olisi saattanut, koska oli kuitenkin kyse koiran omasta tavarasta... Ja miljoona vastaavaa tarinaa. Huoh. Kiva vahtia aikuista äijää koko ajan. Pahempi kuin lapset.

Täällä myös rautalangasta väännettävä malli. Todella putkiaivoinen yksilö. Huomispäivää, saati tulevaisuutta ei osaa surra saati organisoida.

Siispä: Menee tänään kauppaan ja ostaa TÄN PÄIVÄN syömiset. Ja huomenna taas uudestaan, kun katsoo jääkaappiin ja tajuu että ei oo mitään ruokaa. Oon kyllä asiasta sanonut, mutta kun ei. Miksi surra etukäteen huomisen nälkää. Pahinta vaan, että lapset joutuu vähän kärsimään. Heh. Mies kun katsoo lounasajan koittaesa jääkaappiin ja siinä vasta ymmärtää, että ei ole mitään mitä laittaa ("kumma,vaikka juuri eilen kävin kaupassa"). Eli kauppaan vaan taas jauhelihaa ja makaroonia noutamaan.

Sama juttu pyykkien suhteen. Sitten kun kaivataan, niin aletaan pestä.

Ja sitä rataa. Luulis, että helpommallakin arjesta voisi selvitä, mutta kun edes harjoitus ei tee mestaria...

Vierailija
16/48 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP roikkuu siis mielummin pitkän päivän töissä ja ilkkuu miestään kuin huolehtii osaltaan lapsista.

Vierailija
17/48 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ap tietää, että mies hakee lapset illalla ja itse hän on töissä, miksi hän ottaa auton, jossa on ne lasten turvaistuimet? Meillä ainakin se, jolla oli lastenhoitovastuu, käytti autoa jossa oli turvaistuimet.

Hän on älykäs.

Vierailija
18/48 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vielä sellainen hipaisunäppäimillä varustettu liesi, joka voi periaatteessa mennä päälle vahingossakin.

Kuulostaapa erikoiselta ja huonolta liedeltä! Onko se induktioliesi? Meillä on, ja tosiaan välillä sen voi hipaista tarkoituksettomasti päälle, MUTTA se ei lähde käyntiin, ellei siinä päällä ole kattilaa. Toivottavasti olet ymmärtänyt lieden toiminnan väärin, koska jos lietenne toimii noin, vaihtaisin sellaisen lieden pikavauhtia.

Vierailija
19/48 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn itsekin töissä mutten asu siellä. En siis ole kotiäiti... AP töihin aamulla ja vasta iltakymmenen jälkeen kotiin. Ei normaalia...

Vierailija
20/48 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsensä sadettimessa on huomattavasti fiksumpi ihminen, kuin se joka homman kieltää.

Toi oli se pointti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi