Siis voiko olla totta että itä-Helsingin alueella ei ole käytettyjä mobileita??
Olen 4 kk kierrellyt satunnaisesti kirpputoreilla ja katsellut netin myyntipalstoja, mutta mobilea ei löydy.
Tai siis löytyy, mutta en haluaisi maksaa 55e jostain käytetystä lelusta!
Olen myös sen verran vainoharhainen etten uskalla pelkällä kuvan näkemisellä ostaa mitään vaan nähdä asian ihan livenä.
Vauvakin on jo 2,5kk.
Kommentit (5)
olin kovasti hankkimassa mobilea ennen vauvan syntymää, mutta onneksi jäi hankkimatta: eihän sitä tarvitse mihinkään. Ei se vauva nukkuvana mitään mobileita tarvitse. Lelukaari sen sijaan oli ihan ok.
On vähän hankala aina kikkailla sitä siihen sänkyyn. Ja sängyn vieressä seinällä on se neuvolasta saatu naama.
Ettehän te nyt sylissä nukkuvaa lasta pidä ympäri vuorokauden.. Tai no minä en siihen pysty. Käyn esim vessassa ja laitan välillä ruokaa.
On myös mielestäni turvallisempaa laskea vauva aidattuun alueeseen kun jättää sohvalle tippumaan.
Ja kun mies sattuu olemaan useasti reissussa töissä niin välillä on vaan pakko hoitaa taloutta itse.
Rintrepussa vauva ei viihdy.
T.ap
Minäkin etsin käytettynä, mutta en löytänyt joten ostin ihan uuden. Jonka myyn sitten joskus. Vauva tykkää katsella sitä aamuisin kun on herättyään touhuaa hetken omissa oloissaan. Ja muutenkin mobilen musiikki rauhoittaa häntä
Mulla olisi, mutten ole kyllä Itä-Helsingissä (Helsingissä kuitenkin).
Halvalla saisi hakea pois.
Tää on kyllä ihan sellainen perusmobile, aika pastellisävyinen.
vaan pidetään sylissä.
Tee itse! Kaikkiin lapsiperheisiin kerääntyy pikkupehmoleluja tmv., joista saat aikaiseksi mobilen. Etsit jotain tavaraa, joka sopii sisustukseenne.