Sallittavaa: 25 v mies ja 16v tyttö
eli onko sallittavaa seurustelua 25v mies ja 16 tyttö?
Sattuu vielä olemaan niin, että tämä mies valmentaa tytön joukkuetta.. ja ovat kuulemma kisamatkalle jo varanneet yhteisen huoneen.. kyse em-matkasta. Toisten tyttöjen mukaan 16v tytön vanhemmat hyväksyy.. olenko minä tiukkis vai mikä tässä nyt mättää.
On hieman epämiellyttävää päästää oma 15v tytär kisamatkalle...
Kommentit (22)
koska tämä mies valmentaa hänen joukkuettaan. MInusta kun ei ole sallittavaa valmentajan sekaantua valmennettavaan.
Omaa tytärtäni lähinnä ällöttää tilanne. Ja omalla tyttärelläni on kyllä ihan oman ikäinen poikaystävä.
Jos tyttö on jo 16v., niin laitonta tuo ei ole. Jollei sitten alkanut aiemmin.
Itse en hyväksyisi ja tekisin kantelun asiasta seurajohdolle. Tuo valmentaja on siirrettävä johonkin toiseen ryhmään.
Mutta aikoinaan kun olin 15v, seurustelin 23v kanssa. Hän oli kaverini serkku ja kaverin vanhemmat tiesi, mutteivät puuttuneet, Mun kotona ei tiedetty. Siloin ajattelin et se on normaalia. Nyt tuntuu että oli väärin!!
mä tässä mietin mitä tehdä asian kanssa. no kortit on pelattu avoimesti, koska tyttö hehkuttaa fb sivuillaan seurustelusuhdetta..
mitä helevettiä miettii 25 v mies..
Mä en oo mikään tiukkis ja onneks kyseessä ei ole oma tytär, mua kans lähinnä ällöttää päästää tytär matkalle mukaan..
kuin oma tyttäreni ja poikaystävänsä. en näe asiassa mitään pahaa. pelkkä ikä ei vielä aivan kaikkea kerro. ja ei ole mitenkään laitonta.
oli ollut 16 ja 17v tyttöjen kanssa.
Olen itse seurustellut 16-vuotiaana 22-vuotiaan kanssa, ja ongelman tässä näkivät miehen vanhemmat. Romantiikkaa oli toki kehissä, mutta emme ehtineet silti edes sukupuoliyhteyteen, kun minä päättelin pienessä mielessäni, etteivät henkilökemiamme sittenkään kohdanneet, hän ei ollut se ns. oikea. En siis todellakaan ollut mitenkään hyväksikäytetty.
mutta kun tää mies tosiaan valmentaa 15-15 v tyttöjä. Jos ei noin tekis ni ei kuulus mulle pätkääkään.
t. ap
minä olin 17-vuotias, kun aloin seurustelemaan aviomieheni kanssa, joka tuolloin oli 25-vuotias. Ainoa asia, mikä ap:n mainitsemassa tilanteessa mietityttää on tuo valmentaja-valmennettavasuhde. Että käyttääkö mies tuota asemaansa väärin.
25-vuotias on vuosia kokeneempi joka asiassa. Jos kysessä olisi oma tyttäreni, en hyvksyisi tilannetta.
jos ei nyt laiton niin ainakin moraalisesti ja eettisesti epäilyttävä. Vähän sama kuin opiskelijan ja opettajan tai proffan suhde, tai esimiehen ja alaiset. Onko se nyt sit varmasti tasa-arvoinen myös henkisesti?
Jotenkin sitä alkaa miettimään, miksi aikuinen mies haluaa sekaantua lapseen. Vai onko tämä mies vielä henkisesti lapsen tasolla? Joo, ei 16-vuotias ole lapsi, mutta omani on.
tai sitten tyttö ikäistään vanhemman oloinen.. Avopuolisoni 23 v. mielestä 18-vuotiaat tytöt on liian lapsellisia.. Mietin tässä itseäni 16-vuotiaana niin jooh en tosiaan olisi ollut henkisesti samalla tasolla 25 v. miehen kanssa, vaikka miehet vähän jäljessä tulevatkin..
Arvatkaa vaan kuinka ihanaa 25 v miehen on saada kireetä tiukkaa 16-vuotiasta.. Sehän on unelmaa sille.. Kai niitä 16-vuotiaan teinin juttuja kestää sitten siinä sivussa jos hyvää seksiä saaa..
Äiti vastusti vaan eipä voinut mitään. Nyt heillä ikää 42v ja 51v ja ovat yhdessä edelleen. Naimisissa 22v ja kaksi lasta.
ovat henkisesti samalla lähtöviivalla kuin 16-vuotiaat fiksut tytöt. Olen myös itse ollut vastaavassa tilanteessa, enkä todellakaan minään himonussijan barbiena, vaan pidimme samoista asioista, musiikista, elokuvista, kirjoista jne. Olimme aidosti rakastuneita, vaikkei se rakkaus sitten ihan alttarille asti vienyt.
eli ihan normi kikattelua, kait tää mies sitten on käyrien alapuolella.
En tunne muuten kun treenien puitteissa.
Mä tässä salaa toivon et jonkun muun joukkeen vanhempi näkee lapsensa fb.ssä ton saman hehkutuksen, oma tyttäreni näytti sen mulle, ja nostaisi haloon siitä.
t. ap
Toimin itse lasten ja nuorten urheiluvalmentajana ja meidän seurassa vastaava suhde on kielletty. Saisin valmentajana lähtöpassit asap.Myöskin majoittuminen samaan hotellihuoneeseen on täysin sopimatonta.Ole yhteydessä seuran johtoon.
eli ihan normi kikattelua, kait tää mies sitten on käyrien alapuolella. En tunne muuten kun treenien puitteissa. Mä tässä salaa toivon et jonkun muun joukkeen vanhempi näkee lapsensa fb.ssä ton saman hehkutuksen, oma tyttäreni näytti sen mulle, ja nostaisi haloon siitä. t. ap
Siksihän tyttösi tuon näytti sinulle. Petätkö lapsesi usein?
28-vuotiaan miehen kanssa, ja ei siinä mitään sen kummempaa ollut. Seksi elämän olin muutenkin jo alottanut, joten ei se uutta ollut. Ihan normaalia parisuhdetta elettiin 4-vuotta.
Vanhemmille valehtelin aluksi miehen olevan 22-vuotias jamyöhemmin sitten kerroin totuuden.
Jos normaaleita ihmisiä, niin ei siinä mun mielestä ole sen kummempaa. Mutta todellakaan ainahan näin ei ole.
Tossa tilanteessa tota pahentaa kuitenkin se valmentaja-valmennettava suhde. Sen takia se ei ole sopivaa tuossa ikäerossa.
niin miksi olet omasta tytöstä huolissasi?