Kysy sairaalloisen ylipainoiselta
Mitat kertovat kaiken.Eli 165 cm,192 kg.Paljon tulee vihaisia katseita ja kuulee törkeää kuiskuttelua,jos jossain joskus on pakko lähteä käymään.Nyt voit kysyä suoraan!
Kommentit (23)
Itse olen saanut apua vähähiilihydraattisesta ruokavaliosta, jota on tosi helppo noudattaa. Saa syödä herkkuja, kunhan välttää hiilareita.
Sinulla on kuitenkin kyse myös muusta kuin pelkästä ylipainosta ja sopivan ruokavalion löytämisestä ja laihdutusleikkaukseen pääsystä. Voi kumpa löytäisit itsellesi hyvän riippuvuuksiin erikoistuneen terapeutin!
niin paljon että se kylläisyyden tunne tulee? let noin lihava...kyllä ihminen tuntee kun vatsa on täynnä!!
Pidä suusi kiinni jos et asiasta mitään tiedä! Minulla meni kuukausi säännöllistä ja tarkkaanmäärättyjä annoksia ennenkuin tunsin ensimmäisen kerran kylläisyyttä. Nälän- ja kylläisyyden tunteet voivat olla niin hukassa että pitkäkin aika menee että saa jotenkin normalisoiduksi.
niin paljon että se kylläisyyden tunne tulee? let noin lihava...kyllä ihminen tuntee kun vatsa on täynnä!!