Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettävätkö lääkärit oikeasti paljon?

Vierailija
12.06.2011 |

Oletteko kuulleet, nähneet, olleet osallisina?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nainen ja lääkäri enkä ole pettänyt koskaan, samoin lääkäriystävättäreni viettää onnellista yksiavioista elämää.

Ehkä olemme siis jotenkin suruluontoisia? Vai tylsiä? Nössöjä?

Itse olen nainen ja lääkäri ja olen pettänyt, samoin lääkäriystävättäreni viettää monimiehistä elämää.

Että kyllä, petetään me! Eikä siinä mitään hierarkkista asemaa avuksi tarvita, riittää että on iloluontoinen!

Terkuin jo keski-ikäinen lääkärivosu

Vierailija
22/47 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nainen ja lääkäri enkä ole pettänyt koskaan, samoin lääkäriystävättäreni viettää onnellista yksiavioista elämää.

Ehkä olemme siis jotenkin suruluontoisia? Vai tylsiä? Nössöjä?

Ette ole ymmärtäneet ottaa mallia television lääkärisarjoista, kuten stereotypioita muodostaneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenkiintoista lukea aiheesta jokin oikea tutkimus. Yleistää ei tietenkään voi, mutta olisi kyllä loogista, että lääkärit pettäoisivät enemmän kuin insinöörit juuri tuon työyhteisön hierarkian takia. Itse tiedän kaksi lääkäriä, jotka ovat pettäneet vaimojaan työpaikalla hoitajan kanssa. Tunnen myös hoitajan, joka on kertonut työpaikaltaan vastaavia juttuja.

Ei ihminen huoraamiseen mitään hierarkioita tarvitse!!

Tietenkin, jos ei ole homo tai lesbo, niin auttaahan se työpaikkapettämisissä asiaa, että työpaikalla on vastakkaisen sukupuolen edustajia!

Mutta mihin tuota hierarkiaa tarvitaan? Väitättekö, että "hoitajien on pakko antaa kun lääkärimies on hoitajaa ylempi"?

Eiköhän se nyt vain niin ole, että jos hoitsu on löyhätapainen horo, hän antaa! Jos hoitsulla on tiukka moraali ja periaatteita, jää lääkärivikittelijä ilman, vaikka kuinka olisi "ylempi"!

Huorahtavat ihmiset huoraavat, siinä se. Ihan yhdentekevää, mikä on ammatti. Näin se oikeasti menee, kun kaikki romantisoitu hölynpöly asian tiimoilta unohdetaan.

Vierailija
24/47 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi uskoa, että olisi yleisempää mitä muilla aloilla. Kyllä niitä pettämisiä on kaikissa työpaikoissa missä on naisia ja miehiä. Suurin osa tuntemistani lääkäreistä on ihan yksiavioisia.

Vierailija
25/47 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät petä! Joissakin ammateissa on kiusauksia, niin kuin muusikot, matkustelevat insinöörit, komeat työmiehet (ne varsinkin).

Vierailija
26/47 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2011 klo 21:17"]

[/quote] Olen lääkäri enkä petä. Isäni, veljeni ja kaksi siskoistani on myös lääkäreitä.Tietämäni mukaan kukaan heistäkään ei petä.

Vierailija
27/47 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, yhtä paljon kuin taiteilijatkin.

Vierailija
28/47 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärimieheni on joskus nuorempana pettänyt. Ei kyllä todellakaan sairaanhoitajan kanssa, vaan akateemisen ihmisen kanssa. Mutta ihailevia sairaanhoitajia ympärillä tuntuu kuitenkin riittävän...

Mieheni on myös kertonut työkavereistaan. Kirurgit ovat pahimpia.

Vierailija
29/47 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tällä hetkellä koulussa harjoittelu meneillään. Olen sairaalassa siis. Himot kyllä iskee päälle, kun siellä on komeita miehiä joiden kanssa joutuu olemaan lähekkäin, haistaa heidän ominaishajun, kädet hipaisee välillä mua ohikävellessä tai kurkotellessa mun takaa olevia asioita. Tauoilla on rankkaa huumoria. Mä luulen etten voi olla ainakaan tässä sairaalassa töissä, koska mulle, naimisissa olevalle naiselle, iskee luvattomia ajatuksia, varsinkin kun joudun olemaan omana miehen kanssa etäsuhteessa. 

Vierailija
30/47 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että varsinkin hoitajat ja lääkäreistä puhumattakaan tajuaisivat irtosuhteiden riskit. Lähinnä seksitaudit kauhistuttaa. Kaikkiin ei ole edes hoitoa ja oireet voivat olla todella kivuliaita! Mitä olen lukenut esim. herpeksen oireita netistä olen tullut siihen tulokseen että ottaisin mielummin HIV:n kuin herpeksen.

Ja kun koitin aikoinani opiskella sh:ksi, niin todella selväksi minulle tuli sairaalaympäristön likaisuus. Siis vaikka puhdasta on niin sairaiden ihmisten takia siinä ympäristössä on resistenttejä bakteereja ja muutenkin on vastenmielistä ajatella mitä pöpöjä henkilökunta kantaa mukanaan. Tämä ei taida olla päällimmäisenä mielessä. Tietenkin eri asia kun jörnailut hoidetaan muualla mutta silti.

Vierailija
31/47 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein vastaanotolla lääkäri käskee ottamaan paidan pois vaikkei liittyisi asiaan mitenkään. Seksiin asti ei kuitenkaan olla menty. :/

Vierailija
32/47 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2011 klo 21:17"]

[/quote] Olen lääkäri enkä petä. Isäni, veljeni ja kaksi siskoistani on myös lääkäreitä.Tietämäni mukaan kukaan heistäkään ei petä.

Vierailija
33/47 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lääkäri enkä petä. En ole törmännyt kuin kahteen varmuudella pettäneeseen lääkäriin. 

Vierailija
34/47 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen muutaman naispuoleisen lääkäriopiskelijan, tai ovat kai jo nyt ihan "valmistuneita", heistä ainakin molemmat ovat aina pettäneet seurustelu/avo/avio kumppaneitaan. En mene yksityiskohtiin jotta heitä ja minua ei tunnisteta.

Heillä on molemmilla vähän sellainen maailmankuva että on "pakko" menestyä, eli ehkä ovat helpommin kiinnostuneet ylempien vuosikurssien menestvistä miehistä joilta ovat saaneet huomiota..

Vierailija
35/47 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä tullut nähtyä. Yhteen ollut osallisenakin. Toiseenkin taidan kohta olla:)

Vierailija
36/47 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole teerenpelejä huomannut ja työkokemusta on jo paljon. Mielestäni ne sutinajutut ovat tv-sarjojen luoma mielikuva. Suomessa on liian kiire ja liian rankat työvuorot sairaanhoidon puolella, että teerenpeleihin riittäisi voimavaroja. Kyllä sitä mielummin työvuoron päättyessä menee suoraan kotiin ja nukkuu päikkärit, kuin lähtee "yksille" johonkin ja siitä eteenpäin...

Vierailija
37/47 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nainen ja lääkäri enkä ole pettänyt koskaan, samoin lääkäriystävättäreni viettää onnellista yksiavioista elämää. Ehkä olemme siis jotenkin suruluontoisia? Vai tylsiä? Nössöjä?

Ette ole ymmärtäneet ottaa mallia television lääkärisarjoista, kuten stereotypioita muodostaneet.

Itse asiassa, en valmistumiseni jälkeen (eli viimeiseen kahteenkymmeneen vuoteen) ole kyennyt edes katsomaan lääkärisarjoja!! Ovat niin typeriä että huh!

Lisäksi, jos on lähes aina töissä, niin pitää olla päästään pipi jos vielä vapaa-aikanakin mulkkaa tv:stä lääkärisarjoja! :D

Vierailija
38/47 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nykyään lääkäreistä noin puolet on naisia. Hoitajista edelleen suurin osa on naisia.

Vierailija
39/47 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nainen ja lääkäri enkä ole pettänyt koskaan, samoin lääkäriystävättäreni viettää onnellista yksiavioista elämää. Ehkä olemme siis jotenkin suruluontoisia? Vai tylsiä? Nössöjä?

Itse olen nainen ja lääkäri ja olen pettänyt, samoin lääkäriystävättäreni viettää monimiehistä elämää. Että kyllä, petetään me! Eikä siinä mitään hierarkkista asemaa avuksi tarvita, riittää että on iloluontoinen! Terkuin jo keski-ikäinen lääkärivosu

Te olette moraaliltanne kunnollisia lääkärinaisia. Teitäkin on, tunnen itsekin paljon kunnollisia yksiavioisia lääkäreitä. Sekä miehiä että naisia. Hoitajissakin on yksiavioisia. :)

Vierailija
40/47 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nykyään lääkäreistä noin puolet on naisia. Hoitajista edelleen suurin osa on naisia.

Tunnen muuten useita lesbolääkäreitä! Pari on yrittänyt iskeä minuakin, mutta EN ANNA! Olen heterovosu!

Terkuin: lääkärivosu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän