Oletko joskus yhtäkkiä lakannut käymästä jossain kaupassa? Miksi?
Ihmettelen kun yhtä meidän entistä kanta-asiakasta ei ole näkynyt enää aikoihin, vaikka hänen muut perheenjäsenensä kyllä käyvät meillä ja tuo tietty ihminenkin oli kylänraitilla tullut usein vastaan, kilpailijamme ostoskassin kanssa. On siis selvästikin vaihtanut kauppaa tyystin. Mutta miksi?
Kommentit (14)
ynseän palvelun vuoksi. Kerran vaihdoin kauppaa, kun miesmyyjä ihastui minuun ja flirttasi joka käyntikerralla ja pyyteli treffeille. En enää jaksanut käydä, koska aloin ahdistua tästä huomiosta.
Henkilökunta on varmaan siis yleensä syynä vaihtoon. Joskus olen lakannut käymästä tietyssä kaupassa, jos tuotteet ovat olleet huonolaatuisia peräkkäisillä ostokerroilla tai jos hintoja on yht'äkkiä nostettu mielivaltaisen oloisella tavalla.
kun kassalla ollut nainen alkoi yht äkkiä avautua ja kertoi ihan tosi henkilökohtaisia asioitaan minulle. Oli tosi kiusallista, en ollut sitä ennen sanonut hänelle muuta kuin kiitos ja ole hyvä.
Johtajan naisia halventavien puheiden takia. Heippa se tonni kuussa, se lähti S-konsernille. Jo yli 200 000 kannettu eri mestaan.
kuinka palautteeseen vastataan. Harvoin annan palautetta, ja jos joskus annan, teen sen aiheesta. Jos en tähän saa asiallista vastausta, tulkitsen asian niin, ettei mun asiakkuuttani kyseisessä puljussa kaivata. Onneksi on valinnanvaraa.
koska olinpa mitä hyvänsä ostamassa, niin aina, AINA omistajarouvan huomio kiinnittyi ihoni kuntoon (atopia ym ym..) ja minun piti hänelle selvittää, miten ja millä hoidan ihoani ja kuunnella uusista ja ihmeellisistä tuotteista, joilla...... argh!
Niin kuin olisi kiva kannattaa paikallista yrittäjää, en vaan voi!
käytiin aina yhdessä kaupassa jossa oli neuvola vieressä. Sitten neuvolassa käynnit väheni ja alkoi askel kulkemaan toiseen suuntaan, jossa oli lisää kauppoja.
Lisäksi perheessä voi olla niin että nykyään toiset tekee ostokset, esim kotityöt laitettu uusiksi.
myös vaikka siksi, että joku oma suosikkituote löytyykin toisesta kaupasta. Meillä valitaan usein tietty kauppa vain siksi, että siellä on käyttämäämme mehua. Myös joku muu suosikki on vaikuttanut aikojen kuluessa.
Kotiani lähimmässä kaupassa oli lähes aina yksi ja sama myyjä kassalla. Vanhempi nainen joka ei koskaan tervehtinyt nuoria (kaikki alle 25-vuotiaat), ei sanonut kiitos, hei tai näkemiin. Ostosten loppusumman sai juuri ja juuri sanottua. Jos joku tuttunsa kävi siinä kassalla, veti tämän ostokset kassaan ja rahasti, sen jälkeen kääntyi pokkana keskutelemaan tuttunsa kanssa jos kassalla seuraava oli joku nuori. Vaikka naiselle sanoisin että mulla ois vähän kiire että voisitko rahastaa, ei tämä vaivautunut edes vilkaisemaan.
Päätin lopulta vaihtaa kauppaa, ennemmin kannoin ostokset kauempaa kotiin. Ei ehkä silloin siinä kaupassa paljon tuntunut, köyhä opiskelija kun olin. Mutta voipi olla että tänä päivänä ilosta kiljuen ottaisivat minut asiakkaaksi. No siihen kauppaan en astu jalallakaan.
mutta kylälle tuli Sale ja otettiin S-kortti. Sitten huomattiin kuinka paljon enemmän sillä saa ja K sai jäädä.
K-konserni meni boikottiin 1992.
Johtajan naisia halventavien puheiden takia. Heippa se tonni kuussa, se lähti S-konsernille. Jo yli 200 000 kannettu eri mestaan.
Njoo, K-ryhmän onneksi voitaneen uskoa, että suomessa on joku muukin malttinsa menettänyt, esim. joku S-kaupalle vuonna 1976 hermostunut henkilö, joka on kantanut jo pari miljoonaa K-konsernille :D
Njoo, K-ryhmän onneksi voitaneen uskoa, että suomessa on joku muukin malttinsa menettänyt, esim. joku S-kaupalle vuonna 1976 hermostunut henkilö, joka on kantanut jo pari miljoonaa K-konsernille :D
Meiltäkin kuitenkin Koo häviää Ässälle n 1300 joka kk.
t: se Salen takia kauppaa vaihtanut
usein esim. huomaa, että kun on nuorempi ja jos menee kauppaan vähän kiireisempänä päivänä, kun ei todellakaan ole ehtinyt siistiytyä tai miettiä vaatteita, niin ei hirveästi saa palvelua myyjiltä, hyvä että rahastus onnistuu. Näihin paikkoihin en juurikaan palaa, ellei ole ihan pakko.
Noin muuten mulla menee kausittain kaupassa käynti, yleensä ostan samat tuotteet, kierrän kaupan samalla rutiinilla ja noukin tuotteet kärryyn, ja jotenkin siinä tulee sitten mentyä siihen samaan kauppaankin. Sitten rutiini muuttuu ja alankin käyttää jotain toista kauppaa, jossa on vähän toisenlaisia tuotteita.
Ja tietysti jos huomaan, että suuri osa niistä asioista, joita yleensä ostan, on toisaalla edullisempia, niin siksikin saatan siirtyä.
ja ei mennyt läpi. Häpesin sikana, enkä sinne enää jalallani astu..
olen lopettanut joskus, kun omistaja oli niin ynseä vaikka myyjät kyllä olivatkin ihan ok. Omistaja ei koskaan myöskään antanut alennusta joska myyjät aina antoivat. Ostin sieltä todella paljon, eli ehkä olisi kannattanut se ale antaa kuitenkin.