Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettävätkö lääkärit oikeasti paljon?

Vierailija
12.06.2011 |

Oletteko kuulleet, nähneet, olleet osallisina?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meille levysepillekin pesää ois tarjolla, mutta ollaan uskollisempaa sakkia ku lekurit. Tyhmää yleistämistä tollanen.

Vierailija
2/47 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen hyvätuloiset pettävät enemmän kuin köyhemmät. Sekä lääkärit että insinöörit kuuluvat häntäheikkien ryhmään. Yksi selitys taisi olla mahdollisuuksien runsaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Köyhien olevan uskollisempia vain olosuhteiden pakosta, ja tilaisuuksien vähäisyydestä johtuen?

Vierailija
4/47 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän paikallisessa terveyskeskuksessa on kyllä niin kuivan näköisiä lääkäreitä niin miehet kuin naisetkin että empä usko ainakaan heistä.

Vierailija
5/47 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä lääkäri-sairaanhoitaja-suhteita sikiää. Yhdessä paikassa johtava lääkäri taisi käydä läpi aika monta sairaanhoitajaa, myös yhden fiksuna pitämäni työkaverin.

Itseäni ei ole kukaan yrittänyt iskeä, olen ehkä torjuvaa tyyppiä ja liian asiallinen, ehken kovin nättikään ja supliikki ainakaan.

Minulle riittää, kun hoidan työni.

Vierailija
6/47 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nykyään lääkäreistä noin puolet on naisia. Hoitajista edelleen suurin osa on naisia.

Tunnen muuten useita lesbolääkäreitä! Pari on yrittänyt iskeä minuakin, mutta EN ANNA! Olen heterovosu!

Terkuin: lääkärivosu

Vierailija
7/47 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo lääkäri enkä hoitaja. Mutta kyllä siellä työpaikan pikkujouluissa kävi vessakopeissa kuhinaa... Yksikin kirurgi, jonka vaimo vielä on samalla asemalla duunissa, siellä paneskeli yhtä hoitajaa vaimon ollessa siis samoissa juhlissa.

Vierailija
8/47 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet tietämistäni mieslääkäreistä ovat pettäneet, naislääkärit  uskollisempia. Sairaanhoitajia tunnen muutaman ja yks on ainakin ennen ollut pettäjä tyyppiä. 

Vierailija
9/47 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletan siis että tässä puhutaan nyt nimenomaan mieslääkäreistä.

Mulla on sellainen tuntu, että se työympäristö ja hierarkinen asetelma jotenkin antavat suotuisamman maaperän pettämiselle. Sairaaloissa ja terv.keskuksissa lääkärien kanssa työskentelee sairaanhoitajat, lähihoitajat jne, useimmat heistä naisia. Lääkäriä taas katsotaan hiukan ylöspäin työyhteisössä, ja naisia yleensäkin viehättää valta. Lisäksi työpaikasta riippuen tapaukset (potilaat) voivat olla välillä aika rankkoja, ja niitä juttuja voi olla helpompi purkaa niiden kanssa jotka tekevät samaa työtä/ymmärtävät mistä on kyse. Ja kun se henkinen väylä on avattu, niin kai sitä ehkä helpommin sitten menee sille fyysiselle puolelle.

Vierailija
10/47 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ystäväni lääkärimies yritti iskeä minua.

Että ei niin mahdotontakaan olisi.

Vierailija
11/47 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ole kukaan koskaan töissä tai työpaikan juhlissa edes yrittänyt iskeä enkä ole moista nähnyt tapahtuvan muidenkaan kohdalla, mutta kyllä sitä vaan tapahtuu. Vähän väliä jotkut on suhteessa. Tiedetään suht tuoreeltaan tai sit kuulee vähän jälkikäteen. Hyvin yleistä. Mä olen sairaanhoitajanainen

Vierailija
12/47 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sillä on ollut suhde naimississa olevaan ylilääkäriin jo kolmatta vuotta.

Lääkärillä ei aietta erota.

Vierailija
13/47 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://bit.ly/uskottomuus Tuolla esiteltävän paikan perusteella ilmeisesti jonkin verran viilettää valkotakkeja vieraiden naisten ja miesten perässä.

Vierailija
14/47 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä vastavalmistunut lääkäri, joka jätti juuri perheensä täysin yllättäen, mutta ilmoitti lähtiessään että on jo useamman kerran pitänyt toisia naisia... Täysi sika jätkä.

Vierailija
15/47 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kävi ilmi, että yksi deiteistä oli lääkäri (vähän vanhempi). Ihan työpaikan sähköpostiosoitteesta viestitteli, kertoi vaimon ja lasten nimet ja kaikki. Sanoi haluavansa vähän jotain uutta seksin saralla.

En innostunut.

Vierailija
16/47 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän useamman lääkärin, jotka pettävät. Ortopedit on pahimpia.Tosin kyllä paljon muutkin koulutetut ja korkeassa asemassa olevat pettävät.

Onko tuo pettäminen nykytrendi, en tiedä.

Vierailija
17/47 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan, pettävätkö insinöörit työaikana / ruokatunnilla? Miksi tehtaissa vaihdetaan työhuoneet maisemakonttoreiksi ...

Vierailija
18/47 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kuvittelet voivasi yleistää ammattiryhmän? Taidat olla hiukan yksinkertainen.

Vierailija
19/47 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nainen ja lääkäri ja olen pettänyt, samoin lääkäriystävättäreni viettää monimiehistä elämää.

Että kyllä, petetään me! Eikä siinä mitään hierarkkista asemaa avuksi tarvita, riittää että on iloluontoinen!

Terkuin jo keski-ikäinen lääkärivosu

Vierailija
20/47 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenkiintoista lukea aiheesta jokin oikea tutkimus. Yleistää ei tietenkään voi, mutta olisi kyllä loogista, että lääkärit pettäoisivät enemmän kuin insinöörit juuri tuon työyhteisön hierarkian takia. Itse tiedän kaksi lääkäriä, jotka ovat pettäneet vaimojaan työpaikalla hoitajan kanssa. Tunnen myös hoitajan, joka on kertonut työpaikaltaan vastaavia juttuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän