Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähes kaikkia ahdistaa vanheneminen, itse odotan kypsempää ikää melkeinpä innolla

Vierailija
12.06.2011 |

Nyt meillä menossa ruuhkavuodet pikkulasten kanssa ja täytyy sanoa, että joskus huomaan oikein haaveilevani ajasta, jolloin olen lähempänä esim. viittäkymppiä. Lapset pois kotoa ja me voidaan miehen kanssa nauttia toisistamme, matkustella jne. Joskus haaveillaan miehen kanssa yhdessä tulevaisuuden reissuista, elokuvailloista, hiljaisuudesta :D.

On tämä pikkulapsiaikakin toki antoisaa, mutta ihanaa, että on odotettavissa vielä joskus seesteisempääkin aikaa, kunnon yöunia, aikaa seksille jne jne.

Moni tuttavani päivittelee, kuinka ahdistaa ajan kuluminen ja vanheneminen.

Onko täällä muita kaltaisiani :)?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 34v ja nuorin lapsistani on 5v, moni sukulainen jankuttaa, että kyllähän te vielä yhden tai kaksikin lasta teette, kun olette noin nuoria ihmisiä. Pah! Nämä kolme kun saadaan maailmalle niin sitten nautitaan!

Ihan saman ajatuksen voimalla minäkin jaksan tätä rumbaa kuin sinäkin ap, vielä tulee aika kun on hiljaista, on aikaa itselle, on mahdollisuus matkustaa kahdestaan miehen kanssa jne.

Vierailija
2/9 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies haluaa vaihtaa nuorempaan kun olet 50 ja rupsahtaneempi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies haluaa vaihtaa nuorempaan kun olet 50 ja rupsahtaneempi?

Sitten nautin elämästäni yksin, mitäs mä sellaisella ukolla olisin sitten tehnytkään ;)

Enkä mä oikeastaan tällä hetkellä ainakaan edes pelkää sellaista. Jos ukko katseli minua kun olin 25kg nykyistä olemustani lihavampi, niin kyllä se katselee minua tässä uudessä hoikassa lookissanikin, vaikka ikää vähän tulisikin... Itsetuntoni on nykyään aika korkealla :)

Vierailija
4/9 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on tosi kiva kun lapset on isompia jo. Kyllä minä nautin vauvoistani, varsinkin viimeisestäni.

Nyt on nuorinkin menossa kouluun. 2 vanhinta on omillaan ja 2 lastenlastakin jo. Voin sanoa että nautin ja olenkin aloittanut taas uusia harrastuksia, joihin ei olisi ollut aiemmin aikaa, eikä rahaakaan.

Vierailija
5/9 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettinyt samaa. Olen nyt 33 eli en kyllä mikään ikäloppu todellakan, mutta nautin siitä, että olen iän myötä saanut myös työelämässä selvästi enemmän auktoriteettia ja tieto siitä että se lisääntyy vaan koko ajan kun vanhenen on aika viehättävää.

Vierailija
6/9 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettinyt samaa. Olen nyt 33 eli en kyllä mikään ikäloppu todellakan, mutta nautin siitä, että olen iän myötä saanut myös työelämässä selvästi enemmän auktoriteettia ja tieto siitä että se lisääntyy vaan koko ajan kun vanhenen on aika viehättävää.

että tietyn iän (n.40) jälkeen työnantajat alkavat pitää sinua liian vanhana ja ottavat töihin mieluummin nuoria vastavalmistuneita?

Vierailija
7/9 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei kunnon yöunille. Meillä 3 pientä lasta ja kumpaakin saadaan niin paljon kuin mieli tekee.

Vierailija
8/9 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki on mukavaa ajatella, että sitten joskus on aikaa harrastaa ja tehdä kaikenlaista. Mutta olen onnellinen tästäkin elämänvaiheesta. Minusta sitku-elämä on suurimpia virheitä, joita ihminen voi tehdä. Jos nyt keskittyy vain odottamaan tulevaisuutta, niin sen koittaessa huomaa ettei siltikään ole tyytyväinen... ja haikailee menneitä.

Eli jokainen elämänvaihe on tärkeä ja siitä pitää löytää ilon aiheet. Silti vanheneminen ahdistaa jossain määrin. Minua ahdistaa ajatus ainutkertaisen elämän kiitämisestä niin hurjalla vauhdilla. Ikäihmiset sanovat, että mitä vanhemmaksi tulee, sen nopeammin aika kuluu. Kohta sitä huomaa olevansa 6-kymppinen, sitten 7-kymppinen... ja tajuaa että oma kuolema lähestyy vääjäämättä. Mitä sitten jää? Minä lähden pois ja maailma jatkaa pyörimistään. Olikohan elämäni mainitsemisen arvoinen, sainko aikaan mitään?

Tällaisia tunteita siis tulee, VAIKKA voinkin sanoa nauttivani myös tästä hetkestä ja teen parhaani, että minulla, perheelläni ja muillakin ihmisillä olisi hyvä elämä. :)

Vierailija
9/9 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanheneminen huoleta - jos vain ns vanhenee arvokkaasti. Ihan mielelläni olisin vanha tyylikäs mummeli. Mutta mitäs jos minusta tuleekin kumara rusina? Mitä jos suupieleni roikkuvat kuin buldogilla? Sitten kyllä ahdistaa.

t. 42 v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi