Näin miesystäväni edellisen tyttöystävän kuvan
Ja nyt mun on alettava laihduttamaan... Itsetunto putosi hetkessä...
Kommentit (7)
kun mies on vaihtanut ilmeisesti hoikan ja kauniin tyttöystävän sinuun eli vissiin "pulleampaan"? Miksi ihmeessä naiset kuvittelee että miehet valitsee naisystävänsä pelkästään ulkonäön perusteella? Jos mies haluaisi olla hoikan naisen kanssa eiköhän hän olisi edelleen exnäsä kanssa? Sinussa on jotain mitä tuossa naisessa ei ollut.
se mies silti ajatella, että oli se eksä kauniimpi, mutta nykyisellä on parempi luonne.
kun mies on vaihtanut ilmeisesti hoikan ja kauniin tyttöystävän sinuun eli vissiin "pulleampaan"? Miksi ihmeessä naiset kuvittelee että miehet valitsee naisystävänsä pelkästään ulkonäön perusteella? Jos mies haluaisi olla hoikan naisen kanssa eiköhän hän olisi edelleen exnäsä kanssa? Sinussa on jotain mitä tuossa naisessa ei ollut.
vaihatnut mitään vaan se tyttöystävä on lähtenyt.
Sinun ei tarvitse laihduttaa takiani, sillä nykyään olen lihava kuin tynnyri.
Sinun ei tarvitse laihduttaa takiani, sillä nykyään olen lihava kuin tynnyri.