Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin miesystäväni edellisen tyttöystävän kuvan

Vierailija
12.06.2011 |

Ja nyt mun on alettava laihduttamaan... Itsetunto putosi hetkessä...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies on vaihtanut ilmeisesti hoikan ja kauniin tyttöystävän sinuun eli vissiin "pulleampaan"? Miksi ihmeessä naiset kuvittelee että miehet valitsee naisystävänsä pelkästään ulkonäön perusteella? Jos mies haluaisi olla hoikan naisen kanssa eiköhän hän olisi edelleen exnäsä kanssa? Sinussa on jotain mitä tuossa naisessa ei ollut.

Vierailija
2/7 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies on vaihtanut ilmeisesti hoikan ja kauniin tyttöystävän sinuun eli vissiin "pulleampaan"? Miksi ihmeessä naiset kuvittelee että miehet valitsee naisystävänsä pelkästään ulkonäön perusteella? Jos mies haluaisi olla hoikan naisen kanssa eiköhän hän olisi edelleen exnäsä kanssa? Sinussa on jotain mitä tuossa naisessa ei ollut.

se mies silti ajatella, että oli se eksä kauniimpi, mutta nykyisellä on parempi luonne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihatnut mitään vaan se tyttöystävä on lähtenyt.

Vierailija
4/7 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/7 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/7 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ei tarvitse laihduttaa takiani, sillä nykyään olen lihava kuin tynnyri.

Vierailija
7/7 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ei tarvitse laihduttaa takiani, sillä nykyään olen lihava kuin tynnyri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän