Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikuinen vauvakuume...

Vierailija
26.05.2011 |

Onko tosissaan niin ettei tämä tauti lähde minusta millään.Nyt kolme lasta koululaisia vanhemmat ja iltatähti 1v.Tunnen taas,että kuume nousee vaarallisen tasaisesti.Mutta niin nousevat nuo lainanlyhennyksetkin:(

Onko toisia ikuisesti vauvakuumetta potevia muita?Onko tämän kanssa vaan opittava elämään?ikääkin jo sen verran,että 4vuotta järkevää lisääntymistä enään jäljellä.Lapset on vaan niiin ihania:)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suututtaa suunnattomasti tuo ihmisten päivittely ja se että meidän täytyy sitä "pelätä".Meillä sama tilanne ja tuttavani jolla vaikeuksia saada tuhahti viimeksi että teille riittää kun teillä jo kolme.Kertaakaan ole meillä ammana ollut...Eikä kyllä paljon mummutkaan.Iän tuomaa kotihiiryyttä meillä ja molempien työ raskasta,ettei paljoa jaksettaisi kulkeakkaan.Kotona lasten kainalossa baras baikka:)meillä isäntä ei noin innokas.Kolmosta sai ehdotella hetken,mutta nyt onnistuisi helposti.Elämä näyttää kuinka meidän käy.

Vierailija
2/7 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viimeisilläni raskaana ja esikoinen on vähän yli vuoden. Meille vain miehen kanssa tuli sellainen tunne, että lapsia saa tulla. Vaikeuksien jälkeen syntyi esikoisemme ja yllättäen olinkin pian raskaana uudelleen.

En aiemmin ole edes ollut mitenkään erityisen kiinnostunut muiden lapsista, mutta omaan rakastuin aivan heti. Myös pienen vauvan hoitaminen tuntui tosi luontevalta, vaikka minulla ei ollut oikeastaan lainkaan kokemusta vauvojen hoidosta.

Nyt synnytystä odotellessa tuntuu tosi kivalta ajatukselta, että saan kohta hoivata pientä vauvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen potenut vauvakuumetta teini-iästä saakka, kaikkien vastoinkäymisten jälkeen olen kaksi lasta saanut maailmaan. Luotan varmoihin päiviin, eli tulee jos on tullakseen, tosin sitä on jo viitisen vuotta odoteltu. Minulla olisi enää pari vuotta aikaa, tosin nytkin järki varoittelee lisääntyneistä riskeistä ikään liittyen. Lisäksi koetan ajatella kaikkea sitä muuta rumbaa mitä vauva-aika on ja kun ei ole enää niin nuori että jaksaisi valvoa yöt päivät, niin koetan kovasti näitä "järki"asioita miettiä. Mutta silti mietin että enkö enää koskaa saa kokea raskautta ja synnytää? Toisaalta sen olen päättänyt että kun 42 tulee täyteen niin sitten piuhat poikki vaikka en usko että muutoinkaan raskautuisin.

Vierailija
4/7 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta terveys tuli vastaan ja sterilisaatio on tehty.

Nyt vaan pitää nauttia niistä mitä on ja nautinkin, eivät ole itsestäänselvyyksiä.

Muutoin olisin halunnut varmaan sen 8 lasta. ;0))

Vierailija
5/7 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 4 lasta, joista nuorin hiukan alle puolivuotias, vanhin syksyllä eskarilainen. Mies ehdottelee, että josko jätettäisiin kuitenkin vielä ehkäisy toistaiseksi pois... eikä minua kauaa tarvinut suostutella. Järki välillä sanoo vastaan, mutta toisaalta mielestäni ollaan hyvin hoidettu nuo neljä, joten tuskin talouskaan viidenteen kaatuu, työssäkäyviä ollaan molemmat. Silti vähän mietityttää, koska tiedän kuinka tuttavatkin kauhistuvat uutta vauvauutisista ;) Niin jä ikää on vasta 29-v, joten parasta olisi kohta nämä vauvakuumeet loppua!! Mies on vielä pahempi kuin minä ja saa aina yllytettyä!!! Tosin meillä menee töissäkäynti ja kotityöt keskenämme tasan, joten mikäs siinä...

Vierailija
6/7 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kolme lasta ja lapsiluku pitäisi olla täynnä, mulla työ nyt sellainen, että tästä ei oikein voi äippälomalle jäädä, mut silti tosi kova vauvakuume (nimikin jo mietittynä...)

Vierailija
7/7 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 4 lasta, joista nuorin hiukan alle puolivuotias, vanhin syksyllä eskarilainen. Mies ehdottelee, että josko jätettäisiin kuitenkin vielä ehkäisy toistaiseksi pois... eikä minua kauaa tarvinut suostutella. Järki välillä sanoo vastaan, mutta toisaalta mielestäni ollaan hyvin hoidettu nuo neljä, joten tuskin talouskaan viidenteen kaatuu, työssäkäyviä ollaan molemmat. Silti vähän mietityttää, koska tiedän kuinka tuttavatkin kauhistuvat uutta vauvauutisista ;) Niin jä ikää on vasta 29-v, joten parasta olisi kohta nämä vauvakuumeet loppua!! Mies on vielä pahempi kuin minä ja saa aina yllytettyä!!! Tosin meillä menee töissäkäynti ja kotityöt keskenämme tasan, joten mikäs siinä...

Koska juuri aina oli vauvakuumeinen. tAi se on vähän väärin sanottu, äiti vain koki jotenkin että halusi antaa niiden lasten syntyä jotka syntyä tahtovat. Kiva niin, on ihana saada elää. :D Eihän se ole mikään itsestäänselvyys kun on kuudes lapsi.

Itse olen varmaan ihan samanlainen. Jotenkin tuntuu että jossain on minulla vielä syntymättömiä lapsia. Niitä ihmeellisiä omia yksilöitään. Meillä on nyt kaksi, enkä ainakaan ihan vielä halua kolmatta.. tai vähän haluaisin mutta järki haraa vastaan.

Katsotaan. Koitan ainakin pitää sitten siinä kolmessa, jos nyt kolmas saadaan joskus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän