Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hain pikavippiä! Puhelimeeni alkoi pukata kahden tuttuni puhelinnumeroa. Mitä ihmettä?

Vierailija
12.06.2011 |

En todellakaan tajua. Enkä näille ole vahingossakaan voinut lähettää mitään tai soittaa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kännykkä ei ole mielestäni pukannut koskaa mitään.

Vierailija
2/21 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niissä viesteissä sitten luki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulle siis monta tekstaria, joissa oli tuttusi puhelinnumero viestinä? Vai saitko viestejä tutuiltasi?

Vierailija
4/21 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossakin päin pukataan pulkkaa, pukataan ovea, pukataan takapuolesta, pukataan takaisin laatikkoon(työnnetään, laitetaan)

Vierailija
5/21 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin toiselle ja kysyin, että mitä ihmettä. Hän ei ymmärtänyt ollenkaan. Toinen numero oli hänen broidiltaan, entiseltä partneriltani, joka on tietsika-alalla ja jonka kanssa mulla on oikeusriitoja. Sen vuoksi en häneen ottanut mitään yhteyttä. En todellakaan voi käsittää tätä juttua. Aivan ihme.

Vierailija
6/21 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi liität nämä saamasi viestit siihen pikavippiin?

Vierailija
7/21 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelimen näytöllä luki, että eräs tuttuni soittaa. Noh, vastasin ja siellä olikin puhelinmyyjä. Ilmeisesti joku väliaikainen bugi puhelimessa.

Vierailija
8/21 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se pikavippifirma osoittautui liittyvän jotenkin Nordeaan.

En voinut säilyttää viestejä kännyssäni, vaikka olisin halunnut, koska puhelimeni viestitila tukkeutui (mulla on ikivanha puhelin) eikä operaattori voinut purkaa niitä mihinkään. Joten ne menivät sitten jonnekin ulkoavaruuteen.

Vierailija
9/21 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kännykkä ei ole mielestäni pukannut koskaa mitään.

on ihan yleistä kieltä mielestäni. Pukata=työntää, (vähän niinkuin väkisin)

esim. pukata horsmaa, (ja onhan englannissakin push up daisies)

Vierailija
10/21 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne joitain vanhoja viestejä? Vai mitä niissä luki?

Mulla on nimittäin joskus käynyt niin, että henkilöltä A viestin saatuani on tullut lisäksi vanhoja, jo aiemmin saapuneita viestejä henkilöiltä B ja C. Outoa.

Vierailija
11/21 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just niin. Kännyyn alkoi työntää tekstaria ja niitä tuli useampia...eli työnsi niitä väkisin ihan putkessa.

Mutta kertokaa jo joku mistä tässä oli kysymys ja mitä tämä oikein oli. Miten mahdollista? Rikollista?

Vierailija
12/21 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

push= työntää eikä pukata

sanoin, pukata on työntää.

Vierailija
13/21 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työntää pukata

työntää puskea

http://www.ratkojat.fi/hae/ty%C3%B6nt%C3%A4%C3%A4

ja:

pukata

jotain pahanenteistä tulee. Pukkaa tulemaan väkisinkin.

1. Nyt pukkaa virusta koneelle.

2. Pukkaa ihan kauheesti paskaa.

http://urbaanisanakirja.com/word/pukata/16867/

t. 11

Vierailija
14/21 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että täällä käy hirveästi semmoista porukkaa, joka on kielenkäytöltään tosi rajoittunutta. "Pukata" nyt on aivan tavallinen sana, mutta näköjään aiheuttaa hirveitä vaikeuksia toisille. Ilmeisesti monet ei juuri lue mitään, eikä tunne ihmisiä, jotka puhuisivat jotain muuta murretta kuin sitä omaa.

Vierailija
15/21 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että täällä käy hirveästi semmoista porukkaa, joka on kielenkäytöltään tosi rajoittunutta. "Pukata" nyt on aivan tavallinen sana, mutta näköjään aiheuttaa hirveitä vaikeuksia toisille. Ilmeisesti monet ei juuri lue mitään, eikä tunne ihmisiä, jotka puhuisivat jotain muuta murretta kuin sitä omaa.

ap:n viestissä sitä, että kännykkään alkoi tulla viestejä. Mutta kyllä hänen kysymyksnsä oli niin epäselvä muuten, että eihän siihen olisi pystynyt vastaamaan mitään järkevää. Nyt kun hän on selittänyt asiaa, on se hieman auennut.

Epäilen,että hänellä on kännykän ohjelmisto mennyt sekaisin ja vanhoja viestejä puhelimen muistista on tullut esiin.

Tällaiseen ei auta muu kuin sulkea kännykkää, irrottaa akku ja käynnistää sitten kännykkä uudelleen.

Vierailija
16/21 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis sanavalintani oli aivan ok? Ja joku muu on köyhempi kieleltään?

googlaa vaikka.

t.11

Vierailija
17/21 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko vippiä, ap?

Ovatko nuo tutut myös hakeneet pikavippiä samasta paikasta? Voisiko pukkaaminen johtua siitä? Kysytikö heiltä sitä? Otitiko yhteyttä pikavippifirmaan asian selvittämiseksi?

Tod. näk. on kyse kahdesta erillisestä tapahtumasta, jotka vain sattumalta osuneet ajallisesti yhteen.

Jos asia olisi oikeasti vaivannut sinua, olisit kirjoittanut viestit tietoineen muistiin ennenkuin jouduit poistamaan ne. Sitäpaitsi, ainakin mun ikivanhalta kännykältä voi poistaa viestejä yksitellen, jolloin tärkeimmät tai huolestuttavimmat säästyvät.

Joten tässä avauksessa ei tainnut asiaa olla edes siteeksi.

Vierailija
18/21 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi sanoi mulle vuosia sitten samasta miehestä, että häärää jotakin mun puhelinnumeron kanssa. Mutta sitä ei silloin sitten tarkemmin selvitetty, että mitä.

Kyllä viestit pitää jotenkin pystyä tulostaan kännykästä. Sama mies tulosti paperille vuosia sitten hänen kännykkäänsä lähettämäni viestit. Niitä sitten käytettiin (siis hänen itsensä tulostamia vai olisiko koneella ne kirjoittanut) oikeudessa todisteena eräässä jutussa ja minulla on vielä paperi jäljellä. Silloin kysyin Soneralta, että miten nämä teidän kauttanne menneet viestit on tulostettu, mutta en saanut mitään vastausta.

Nyt olisin siis itse halunnut tulostaa nuo viestit ja kysyin Elisalta, mutta eivät osanneet sanoa mitään asiasta.

Eli saman äijän kanssa tätä jotain ufoa sotkua - yhä!

Vierailija
19/21 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi sanoi mulle vuosia sitten samasta miehestä, että häärää jotakin mun puhelinnumeron kanssa. Mutta sitä ei silloin sitten tarkemmin selvitetty, että mitä. Kyllä viestit pitää jotenkin pystyä tulostaan kännykästä. Sama mies tulosti paperille vuosia sitten hänen kännykkäänsä lähettämäni viestit. Niitä sitten käytettiin (siis hänen itsensä tulostamia vai olisiko koneella ne kirjoittanut) oikeudessa todisteena eräässä jutussa ja minulla on vielä paperi jäljellä. Silloin kysyin Soneralta, että miten nämä teidän kauttanne menneet viestit on tulostettu, mutta en saanut mitään vastausta. Nyt olisin siis itse halunnut tulostaa nuo viestit ja kysyin Elisalta, mutta eivät osanneet sanoa mitään asiasta. Eli saman äijän kanssa tätä jotain ufoa sotkua - yhä!

Vierailija
20/21 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelinkin kannattaisi vaihtaa vähän modernimpaan malliin. Muutamalla kympillä saa nykyään yksinkertaisen mutta uudenaikaisen puhelimen. Niin ei pääse sitten oikeussotkumiehet hääräämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi