Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vauvoilla aina vatsavaivoja? Esikoisellani oli koliikki, toisella ei (vielä),

Vierailija
25.05.2011 |

mutta itkeskelee masuaan varsinkin iltapäivisin ja iltaisin. Onko sellaisia vauvoja, joilla ei vaivoja ole?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enempää ei ole uskalletty tehdä, harjoituskappaleet on olleet niin täydellisiä:)

Vierailija
2/5 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovatko rauhallisia vai vilkkaita? Mielenkiintoista:-)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoinen syntyi 41+4, ei mitään vaivoja tyypillä, keskimmäinen 38+1 huusi ekat 3kk iltaisin pari tuntia ja pienin 36+6 ei mitään vaivoja.

Että en usko viikkojen vaikuttavan. Keskimmäisen kohdalla mulla sekotti hormoonit pään täysin, ja poltin imetysaikana jonkin verran tupakkaa ( mitä en normaalitilassa oikeasti tekisi) ja sillä saattoi olla vaikutusta. Tai sitten ei, en mä varmaan kyllä polttanut edes kuin muutaman kerran viikossa, jos sitäkään.

Vierailija
4/5 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei allergioita eikä vatsavaivoja. ei siis kerrassaan mitään. niin sanottu helppo vauva siis

Vierailija
5/5 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rintamaidosta jne. ilman vaivoja... olen toistaiseksi ollut kakkosen kohdalla kiitollinen suht vähistä ähinöistä, ensimmäinen lapseni huusi koko ajan - siksi ikäeroa tähän kakkoseen useampi vuosi. Ja tässä lienee meidän lapsemme, joten kyllä minä toisen koliikinkin kestän, jos on tullakseen Kauheinta on se, ettei millään voi oikein voi helpottaa toisen kouristeluja:-(

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi